Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolego mam instrukciję i 4512 i 5312 to ten sam silnik i naewno tłokami się nie różni i kołami jest predkość nadana bo kolega ma 5312 ja mam 4512 i sprawdzaliśmy czym się różni a 5714 to ma 78 koni i ma inny silnik

 

średnica tłoka dla tych modeli wynosi 98,43 a pojemność tych silników wynosi 3865 dla 4512 i 5312 istrukcija ursus się kłania kolego

Opublikowano (edytowane)

Rozbierz sobie sobie silnik , a ukazom się zmiany .5314 ma płaszcze ogniowe na tulejach itp To jest tak samo jak c-360 a c- 360 3p niby to samo a się rużni

Edytowane przez JANCZAK1176
Opublikowano

a my muwimy o tych starszych kolego a nowsze to napewno miły jakieś modernizaciję wprowadzone ;p

 

a co do tych 60 tek to 60 miała inny silnik a 3p to perkinsa i mocą się rużniły ale dajmy na to że niby 4011 i 355 i 60 miały podane tak ze 4011 miło 45km przy obrotach 1800 55miała 47przy obrotach 2000 a 60 miała 52km przy obrotach 2300 a moc w tych silnikach taka sama tylko obroty inne

Opublikowano

Bo 255 to było od MF-a zaczerpnięte. T dotyczy oznaczeń "Ursusowych" czyli 3512 ale może w pierwszych wersjach to pasowało. Później jednak były modernizacje i moce też trochę inne.

A 4512 miał na do roku 98-99 (nie pamiętam dokładnie więc ewentualnie niech ktoś kto wie lepiej poprawi) 60 KM. Później 66, a najnowsze wersje 68. Różniły się szczegółami związanymi z układem paliwowym itp ale nie konstrukcją silnika.

Opublikowano

Możę ktoś mi pomoże mam taki problem w 3512 ,żę po zalaniu ruskiego paliwa ciągnik zgasł,zmieniłem paliwo ale ciągnik nie ma mocy i przyspieszenia i pali tylko przy użyciu świecy... czy to moę oznaczać,że pompa paliwowa przytarła sie??? z góry dzięki

Opublikowano

Oczywiście sprawdź to co kolega wyżej napisał ( kranik ma sitko i lubi go zakleić). Sprawdź po kolei układ niskiego ciśnienia. A jeśli to nie pomoże to pompa na stół - wydaje się to bardzo prawdopodobne. Swoją drogą po co lejecie jakieś lewe paliwo nie wiadomo jakiego pochodzenia do Perkinsa? Jak macie pewność że jest to paliwo np. z porządnej stacji na Białorusi to spoko ale od pana Mańka który chwali się że ma lepsze paliwo jak w Polsce na Orlenie a jego przewaga polega tylko na tym że jest lepiej ochrzczone to sorki:)

Opublikowano

Witam, mam problem, w ślęzie czasami traci moc i się dusi, przy 1300/1400 obrotów jakby wark sie zmieniał, ale tak na drodze jak sie mu troche przyciśnie to idzie dobrze, pomóżcie, co to może być? Pozdrawiam :)

Opublikowano

Sprawdź: -filtr paliwa (najlepiej wymień na nowy),

-przewód między filtrem a bakiem paliwa (czy przy kraniku nie jest przytkany)

-pompkę zasilającą (walnięte zaworki lub membrana)

-na 'wejściu' do pompy wtryskowej też jest takie sitko, które potrafi się zatkać.

 

Taka krótka lista na początek. Zacznij w tej kolejności co Ci podałem. Powinno pomóc ;)

Opublikowano (edytowane)

Wystko co napisałeś jest sprawdzone i wszystko jest okej :) A on nadal nie działa prawidłowo ;/ Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Edytowane przez Kowalsky
Opublikowano

Odkręć tą rurkę z filtra paliwa do pompy wtryskowej od pompy i niech ktoś drugi pompuje ręczną i patrz czy tryska czy ledwo leci. Jak tryska to szukaj w pompie lub za pompą, a jak ledwo leci to na odcinku do pompy.

Opublikowano

akmaly rzeczywiście paliwo było od Mańka ...:):):):)dałem pompe do naprawy kosztowało 500zł zamontowałem i ciągnik jest zbyt czuły wyrywa do przodu nie wiem co zrobić...

Opublikowano

witam ..mam problem ze sprężarko wu ursusie 5314 strasznie wali cieknie spod niej ojej co moze być przyczyno ,,i czy można ją odłonczyć jakoś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrzej2110
      Witam
       
      Mam problem z 3512. Gdy chce go odpalić z komina leci czarny dym a silnik nie chce załapać. na hol zapala. Co zrobić żeby palił z rozrusznika?? Dodam ze wtryski ma wymienione i zawory były regulowane.
    • Przez hubertg7
      Witam! Mam problem z ursusem 4512. Otóż po remoncie ciągnika zaczął się problem ze sprzęgłem a dokładniej z tarczą od wałka WOM-u. Po założeniu nowej tarczy ciągnik pracował może ze 3 dni i tarcza znowu się rozleciała. Szykowaliśmy go już 4 razy i zawsze jest to samo. Jedyne co mnie zastanawia to jest to że gdy ciągnik się rozgrzeje ze sprzęgła dochodzą dźwięki jakby coś ocierało albo coś. Dzwoniliśmy po mechanikach i nikt się nie chce tego podjąć i nikt nie wie co może być. Koledzy pomóżcie. Czy to może być wina docisku??
    • Przez 18mateo18
      witam
      Mam problem ponieważ mój ferguson nie puszcza powietrza z pneumatyki tylko nabije na maxa i ślizga się pasek od sprężarki co jest popsute ????
    • Przez erni
      czy u4514 to dobry wybor do tur-a?awaryjny jest przy nim?prosilbym o napisanie wad i zalet i czy warto w to sie pakowac..
      pozdrawiam erni
    • Przez El_Chapo2812
      Witam, jestem włascicielem Ursusa 4512 od niedawna. Problemy zaczęły się podczas orki, ponieważ ciągnik od zimy stał w garażu nieużytkowany i osad powstały w baku zapchał filtr paliwa oraz pompke.Po wyczyszczeniu baku i wyczyszczeniu wszystkich rzeczy oraz odpowietrzeniu ciągnik wchodzi na wysokie obroty(2500) pochodzi chwile i zaczyna spadac z obrotów pomimo dawania największej dawki paliwa na pedale gazu.Czym to może być spowodowane?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v