Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie :D

Prosze o jakieś podpowiedzi :P

Opublikowano

Gdyby mało wyrzucało to bym sie nie martwił,jest to znaczna ilość.Tworzy sie takie jakby podciśnienie(na otwartym korku tak ze 3 razy chlupnie,a na zamknietym to tą dziurą co jest przy wlewie woda ucieka)Jest to denerwujące i dlatego chce się pozbyć tego problemu :P

Opublikowano

przy wodzie nie należy wlewać do pełna tylko z 2 cm musi pozostać od korka w przypadku płynu musi być jego powierzchnia jeszcze niżej gdyż ma w temp wysokiej wiekszą rozszeżalność . Co do ciśnienia to normalne że sie jakieś pojawia przecież pompa wody pracuje i wytwarza podciśnienie w układzie A czemu uważasz że to nie uszczelka ??? Może głowica ma skoliozę albo dokręcona za małym momentem

Opublikowano

jeżeli jesteś pewien że to nie uszczelka to zawieź głowice do sprawdzenia bo może być pęknięta tak było u mnie

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem w ursucie c 330. Wyrzuca mi wodę z chłodnicy. jak nim pracuje parę godzin - z 2,5 godz na około 1800 obrotow na minute to jak wrócęto wody jest równo z płytkami w chłodnicy  a później jak ostygnie to jeszcze zejdzie troszkę wody ale nie dużo, może przez to że termostat się skurcza? Czy to jest normalne że tyle wody wyrzuca?

Dodam ze musze później dolać z 0,7 litra. Silnik się nie przegrzewa, jest tak w 1/3 tego zielonego pola, woda nie idzie do oleju ani olej do wody ani woda nie idzie na cylindry bo na bialo by kopciło przy odpalaniu :D

Edytowane przez kaseton
Opublikowano

witam, kopci tylko przy odpalaniu a jak jużchodzi to nie, jak dodaje gazu bez obciążenia tzn na postoju to leciutko zakopci. jak np jadę wozem a przyśpiesze to też lekko zakopci a jak na stałym gazie jade to nie  wtryski są dobre bo sprawdzałem tydzien temu na takim przyrządzie specjalnym

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli woda dostawałaby się do komory spalania, to uszczelka byłaby już naprawdę dziurawa. Jeżeli szczelina jest minimalna, to woda nie dostanie się do cylindra, ale ciśnienie z cylindra wydostanie się napewno. Jak wyżej napisano, należy nalać wody do pełna, bez korka, i uruchomić silnik, i patrzeć ile bombelków będzie się pojawiać. Można korek zakręcić, do bocznej rurki przelewowej podłączyć przewód przezroczysty, i obserwować.
Miałem takie zdarzenie, z powodu nieprawidłowego osadzenia tulei, ma ona wystawać ponad gładż bloku, obydwie tyle samo. Stosuje się do tego takie wąskie miedziane pierścienie, bywa, że trzeba podłożyć dwa pod kołnierz osadczy jednej tulei, gdy przy drugiej wystarczył jeden.

Edytowane przez Stud-Nick
Opublikowano

Witam, sprawdzalem teraz dokładnie  i nie ma tych bombelków.

Okazało się ze chłodnica dziurawa, ja kwróciłem z pola to takie lekko z wody na spodzie jest jak po nocy schodzi z cm wody to przez to? ale nie widać nigdzie ze kapie dopiero jak palcem przejade to z wody jest

Opublikowano (edytowane)

dzisiaj założyłem termostat, ale jak się zaczynał nagrzewać wyrzucało wodę przez przelew bardzo dużo.

Za parę minut widać było suche żeberka.No i jest kompresja z cylindrów do układu i kopci się na biało woda.

To wiadomo że rozleciana uszczelka pod głowicą.

Do rzeczy: Jak głowica była rozkręcana 3 , 4 razy to trzeba ją wyszlifować(planować) żeby była szczelna.

Bardzo dokładnie trzeba wyczyścić blok  benzyną estrakcyjną, a nie żadnymi papierkami ściernymi bo zniszczycie  i będzie po bloku.

Uszczelki pod głowicą w tych czasach są tak badziewne, rozkładają się po 3 miesiącach i jest przedmuch idzie woda do cylindrów.

Jak chcecie żeby ta uszczelka wytrzymywała dłużej to nie powinno być termostatu!!! Bo temperatura 65st w górę to ją spali bardzo szybko!! Przykład? dzień wcześniej nie miałem termostatu i nie było go  (ponad 10lat)i był spokój!

Mogła wytrzymać kilka miesięcy a tak  dokończyłem jej żywota w 15minut!

Można używać termostatu ale w takich ciągnikach  gdzie silnik nie był rozkręcany od nowości lub kto nie ma problemów ze szczelnością układu.Jak silnik był kilkakrotnie rozkręcany to  po planowaniu za jakiś czas bedą ogromne przedmuchy.

Wielka rada: Nie czyście bloku ,głowic papierami ściernymi bo zniszczycie silnik i wasza robota będzie zrąbana!!

a załóżcie termostaty gdy będzie układ szczelny.!Ja wyrzuciłem do czasu gdy się go  wyremontuje.

 

Ale słyszałem że po planowaniu też będzie wypierniczać wodę, więc termostat to śmierć dla silnika C330 i kolega to potwierdzi.

 

Edytowane przez lolek2000
Opublikowano

Witam. :) Mam problem z swoją 30 stką. Otóż problem polega na wyrzucaniu wody z układu wydechowego. Problem pojawia sie gdy ciagnik postoi z tydzien,dwa. :/. Odrazu mówie ze głowica była szlifowana,uszczelki wszystkie nowe. Proszę o pomoc,minął dopiero miesiac od remontu a juz szykuje sie kolejny ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v