farmermf

Renault 113-14 szukam użytkowników

Polecane posty

farmermf    80

Witam szukam użytkowników takiego ciągnika bo może ktoś ma wiedze gdzie jest korek pomiarowy ilości oleju w skrzyni lub ile takiego oleju sie tam mieści?Wujek kupił taki i już 3 lata olej niewymieniony bo korka niemożna znależć.Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bart39    0

U mnie w renault 85.14 korek od wlewu oleju do skrzyni jest nad wyjściami o hydrauliki z tyłu , natomiast bagnet o sprawdzania poziomu przy lewym błotniku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorczyk    0

w mojej 110 14 jest to z tyło za wejściami od hydrauliki tak jak u bart39 miarka to pad schodkami taka rurka z zatyczko a litrów chyba 30 ale bym musiał zapytać ojca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

jutro pojade poszukam z lewj strony w okolicy schodek tak zrozumiałem ale obadajcie ile litrów bo jak niema miarki to na litry sie wleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

Zależy jaka masz wersję ja mam 113,14 TS 84r. i ma tak jak koledzy piszą wyżej bagnet nad schodkami no i jednocześnie pod kabiną z lewej strony a no wlew z tyłu w oklicy tam gdzie masz zaczep do górnego łącznika u mnie zółty korek. A ile litrów nie mam pojęcia bo to zarem z hydrauliką ale ok 80 musi być ale to nic pewnego :D

 

a najlepiej zrób zdjęcia w okolicach tych miejcs to będzie łatwiej określić bo nowsze nie maja miarki tak słyszałem tylko wskaźnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramzes992    0

Ja mam Renault 113.14 TX i pod kabiną nie mam miarki do mierzenia stanu oleju. A gdzie jest to dalej nie wiem :P ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

U wójka jest 82r i niema kontrolki tylko lampka w kabinie także problem rozwiązany prócz ilości w skrzyni oleju.Ciągle niewiadomo ile wlać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

U wójka jest 82r i niema kontrolki tylko lampka w kabinie także problem rozwiązany prócz ilości w skrzyni oleju.Ciągle niewiadomo ile wlać

Tak żeby się kontrolka nie świeciła i będzie ok :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

Panowie a co oznacza kontrolka na desce rozdzielczej duży STOP i się zapala na czerwono i czasem gaśnie.Wujo mówił że wszędzie poziom płynów jest ok.Może filtry zapchane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

jak nie ma begnetu do mierzenia to z tyłu z lewej strony na wysokości wałka przy pomocniczym siłowniku jest śrubka na 10 klucz ja sie wykręca i leje olej jak jest stan to sie przelewa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj