Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

A ja mam inne pytanko: czy ktoś z użytkowników TC56 używał zamienników filtrów np. paliwa? Z tego co się orientuję za ten dolny można dobrać z VW LT. Tylko czy to jest dokładnie to samo. W sklepie mechanicznie wyglądało że tak, tylko czy tak samo filtrują? Jeżeli ktoś ma doświadczenie w tej kwestii, to bardzo proszę i informację.

Opublikowano

Jest takie powiedzenie : Stać cię na krowę to łańcuch tez powinno starczyc na Twoim miejscu nie kombinowałbym z takimi zamiennikami jak juz to kupic flettguard lub donaldson

Opublikowano

Ja jestem po pierwszym przeglądzie, wymiana olejow i filtrow...no i po cenach filtrow jestem trochę zszokowany i postanowiłem za wszelką cenę poszukać tanszych zamiennikow, bo oryginalne za drogo wychodzą, musze w necie poszukac zamiennikow przeznaczonych do NHTC

Opublikowano

W FILTRONIE dostaniesz wszystkie filtry do NH za 1/4 tego co oryginalne.Pracowałem w roznych firmach i wiem ze oryginalne sa robione przez polskie fabryki tylko nadruki daja niby firmowe.W Koszalinie jest sklep patronacki Filtrona i maja wszystko do wszystkiego.Kupowałem filtr kabinowy do 8070 i zapłaciłem 220 zł o oryginalny nawet w serwisie nie pytałem bo ten serwis koło mnie to zdziera na ludziach i wszyscy sie skarza.

Opublikowano

No to garek się naciąłes :/ ja jak kupowałem bagnet do stołu w tym roku to od razu od bizona kupilem...kosztował 18zł i potrzebowałem jeszcze do hedera fabrycznego bagnet...w serwisie NH kosztował oryginal 84zł z Vat no i pojechalem do Greene tam co prawda nie mieli bagnetow do NH ale dali mi bagnet od Claasa (oczywiście zamiennik) bo mowili ze pasuje i ludzie go biorą do NH zapłaciłem za niego 22zł z Vat i pasuje idealnie :( i powiedziałem sobie ze ostatni rok jak kupowałem oryginalne filtry...za dwa filtry od paliwa zapłaciłem za jeden: 134zł a za drugi juz 165zł z Vat...te ceny są smieszne ;) a cały przegląd kosztował mnie 1350zł :(

Opublikowano

bywa że człowiek się natnie. Co zrobić dodqam że sciągali mi na zamówienie bo nie mieli na półce. A bagnety które mi zostały ze rekorda rozdałem znajomym za daromo bo niby do czego by miały pasować.

Opublikowano

no to niezle;) tak samo ja porozdawałem nozyki od bizona no bo tez do czego niby by mi sie przydały...no i w tym roku musialem kupowac ;) no ale z tymi bagnetami to az nie chce sie wiezyc...cholerne firmy tylko zarabiaja na czesciach...

Opublikowano

apropo zapychania to mi po dwóch dniach omłotu rzepaku na ok 10 hektarach w legach zapchał mi się 3 razy na wytrząsaczach...lecz mocno leży i jest trocha zielony :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak ustawiacie tc56???

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Interesuje mnie głównie rzepak i pszenica.

Opublikowano

Tak w zeszłym roku młociłem rzepak. Jak w tym roku będzie to nie wiem bo just dużo drobniejszy.

 Obroty młocarni 450-600 obr./min

 Klepisko pozycja-14

 Wialnia –obroty na min.

 Czujniki na klawiszach maksymalna czułość

 Czujnik na sitach prawie przed zaczynającą się grubą kreską

 Sita:

1. Górne głowne-20

2. Górne koniec 17

3. Dół 23

Ustawienie sit liczone po ząbkach ale od prawej strony.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dzięki już sami ustawiliśmy, gość chciał, żeby połówek nie było to wiatr większy, prędkość jazdy 4km/h, wydajność 1,6ha/h. U siebie raczej będę jeździł wolniej.

Opublikowano
Tak w zeszłym roku młociłem rzepak. Jak w tym roku będzie to nie wiem bo just dużo drobniejszy.

 Obroty młocarni 450-600 obr./min

 Klepisko pozycja-14

 Wialnia –obroty na min.

 Czujniki na klawiszach maksymalna czułość

 Czujnik na sitach prawie przed zaczynającą się grubą kreską

 Sita:

1. Górne głowne-20

2. Górne koniec 17

3. Dół 23

Ustawienie sit liczone po ząbkach ale od prawej strony.

Mam takie pytanie.Jak sadzisz czy model NH 8070 mogłbym ustawic identycznie jak twoj?Młocarnia ta sama,separator tez mam,ogolnie bebechy identyczne tylko silnik 150KM.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Moim zdaniem kombajn będzie musiał wolniej jeździć bo silnik słabszy i masy będzie mniej, może być niewielka różnicą ale to już trzeba w praktyce sprawdzić.

Opublikowano

To co podałem to są ustawienia wyjściowe bo wstarczy wjechać w inną odmianę czy pole i już są różnice.Ale myślę że w rzepaku mogą być te same ustawienia bo tam kombajn nie jest tak obciążony (mniej masy i wolniej się jedzie żeby przez sita rzepak zdążył wlecieć, z resztą w tym roku jest tak drobniutki że chyba nie będę szybciej jechał niż 3 kilometry(z praktyki wiem że nieraz to trzeba wolniej jechać).Znajomy wczoraj przyprowadził Tucano320 i powiem szczeże że TC bym się teraz mocno zastanowil zanim bym kupił , tym bardziej że wszyszedł go taniej niż NH i to w lepszym wyposarzeniu(jedyne co nie przemawia za Claasem to ten mały bęben młocący i dealer-żeby jeszcze samemu trzeba było prowadfzić nowy kombajn to kpina normalni jest i nie szanowanie klijenta w dodatku ponad 200 kilometrów lecą sobie w kulki z ludzi).

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tylko Tucano nie ma separatora a to jest różnica, w rzepaku nie ma szans z TC56 Hydro/TC5070.

Opublikowano

Do Bobek Farmer, jak ustawiales klepisko do rzepaku?? czy w tc 56 inaczej sie je ustawia bo pozycja 14 to raczej duzo za duzo...reszta podobnie tylko ja ustawienie sit licze od calkowietgo zamkniecia i co 1mm sie przestawia..

Opublikowano

Ja tam młóce na 14 ponieważ rzepak i tak w większości młoci się już w przenośniku poprzecznym , po za tym jest też separator który swoje robi. Napisałem że bym się mocno zastanowił czy kupić TC ponieważ właśnie ten separator i bęben przemawia znacząco na korzyść TC , a kabina w kombajnie to nie wszystko.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Niby Korbanek zawsze upycha swoje kombajny o model wyżej niż podają to parametry. :) 14 licząc od dołu???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v