Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam problem z odpalaniem c-330M mianowicie wogule nie kręci nawet na odprężniku słabo kręci tak ze zaraz po jego opuszczeniu przestaje kręcic akumulatory były badane sa ok rozrusznik byl w regeneracji i jest ok probówaliśmy go odpalac na krótko czyli od akumulatora do rozrusznika poprowadzilismy kabel ale to równiez nic sie nie zmieniło pali tylko na popych. Proszę pomóżcie !!!

Opublikowano

Jedno co mi się rzuca na myśl to jednak akumulator :) Miałem to samo, na odpręzniku powoli kręci, odprężnik w dół i d**a. Ja bym dał jeszcze raz do sprawdzenia, lub wyjął od innej maszyny/samochodu i zobaczył.

Opublikowano

stopniowo z początku jeszcze jakoś za którymś razem zakręcił i zapali ale teraz juz wogole. Akumulatory ojciec gdzies zawiózł do jakiegoś zakładu co badają napiecie i tam wykazało że jest dobrze ale nawet jeśli to podpinaliśmy inny akumulator z kombajnu i zadnej zmiany nie ma

Opublikowano

Takie sprawy jak masa i klemy pewnie już wyczyszczone? Może w tamtej firmie fuszerki nie odstawili i pod obciążeniem aku przetestowali. Zerknij jeszcze dla pewności czy któraś z klem nie jest pęknięta od wewnątrz (tak, że nie widać prawie).

Opublikowano

Weź kawałek pojedyńczego przewodu,złącz nim tą małą śrubkę na elektro-włączniku rozrusznika [czasem jest wsuwka]- z przewodem prądowym na śrubie fi 10mm , jeśli będzie kręcił normalnie , to Proponował bym najpierw sprawdzić połączenia elektryczne, ze stacyjką na czele .

Opublikowano

Witam mam problem z ursusem c-330. W tamtym roku jesienią robiłem w niej mały remącik: nowe sprzęgło,pierścienie panewki no i wymiana oleju i filtrów. Tuleje były już troche podjechane. Gdy już wszystko było zrobione to chodził normalnie. Lecz w tym roku w marcu siadła pompa wtryskowa popme dałem do wymiany na inną zregenerowaną wtryski także robiłem. Pompa spisywała się dobrze gdy nagle teraz gdy się rozgrzeje silnik to słabnie,zchodzi z obrotów i gaśnie gdy już zgaśnie to nie odpali, odpali dopiero jak troche przestygnie. Aha i dodam jeszcze ze kopci na czarno. Jaka to może być przyczyna zużyte tyleje z tłokami czy pompa wtryskowa, ja bardziej bym obstawiał na tuleje z tłokami. Ale proszę was o pomoc.

Opublikowano

Znając "fachowość" roboty niektórych zakładów obstawiał bym pompę. Z resztą jakby kompresja była całkowicie niska to po przestygnięciu miałby raczej problem. Tak więc ja obstawiam pompę

Opublikowano

Znając "fachowość" roboty niektórych zakładów obstawiał bym pompę. Z resztą jakby kompresja była całkowicie niska to po przestygnięciu miałby raczej problem. Tak więc ja obstawiam pompę

kopresje moze i jakąś ma ale ciekawi mnie dlaczego dopiero odpali jak ostygnie. Pompa moim zdaiem by była dobra w sumie to niewiem sam. Czy może traci kompresje na rozgrzanym? i jak ostygnie to wraca do normy dodam jeszcze ze olej wyrzuca korkiem wlewu oleju.

Opublikowano

Mocno wyrzuca ten olej? Jeśli mocno to sygnalizowało by to że kompresja idzie górą. Co do tego czarnego dymu to może być pompa mogą być wtryski jak również coś z paliwem. Co do tego że gaśnie i się dusi może być to że coś znajduje się w przewodach paliwowych tych metalowych z powodu tego że coś wydostało się z pompy ( sporadyczne przypadki po regeneracji ) jakiś odprysk bądź coś w tym stylu.

Opublikowano

Mocno wyrzuca ten olej? Jeśli mocno to sygnalizowało by to że kompresja idzie górą. Co do tego czarnego dymu to może być pompa mogą być wtryski jak również coś z paliwem. Co do tego że gaśnie i się dusi może być to że coś znajduje się w przewodach paliwowych tych metalowych z powodu tego że coś wydostało się z pompy ( sporadyczne przypadki po regeneracji ) jakiś odprysk bądź coś w tym stylu.

olej wyrzuca tak średnio jest ulana pokrywa zaworów a zawory były ustawiane, a dym jest mocnawy czarny i smierdzi olejem jak by brał olej, węzyki poliwowe są nowe. Wciąz sie zastanawiam dlaczego on zgasnie i musi ostygnąć, coś tak jak by tłoki puchły ale rozrusznik kręci normalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v