Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Wczoraj w pracy kolega powiedział że zrobił na jesień kapitalke silnika a traktor słaby jak piernik nic oleju nie bierze nie wydmuchuje , nowa głowica , pompa po reg. nowe wtryski a słaby , zrobił już ponoć około 60 mth i wogóle mocy nie ma , ciekawe co to może być :rolleyes: Ja byłem u niego i wszystko niby oki , luzy zaworowe oki , zapłon też a słaby jak fiks , pali lekko.Filtry nowe.Czyżby teraz takie dziadowskie komplety naprawcze robili.Ma zestaw Krotoszyn.

Opublikowano

Witajcie

Mam problem otóż traktor nie chce palic a akumulator / po zmierzeniu 13,3-13,5V/ i rozrusznik jest OK.

Nawet jak podgrzewam świece żarowe to kontrolka sie nie świeci

A wiec próboje zapalić go na chama czyli rozruch jak to mówią klucz w ręke i na elektromagnes a tu nic nawet nie drgneło.

no to nie pozostało nic innego jak zapalić go na zaciąg :(

Z wstępnych ogledzin wydaje mi sie ze przewody są całe tylko zastanawia mnie czy moze jakaś z tych ''puszek'' nawaliła pod zegarami

Czekam na sugestie

pozdrawiam

Opublikowano

Progówka i badasz czy jest przepływ prądu, zaczynając od akumulatora (tak samo jak z przeranymi kabelkami).

Jeśli kontrolki mie świecą to nie ma prądu, może poprostu nie podłączyłeś przewodu masy - (minus)

Opublikowano

rano zapalałem go normalnie na rozruszniku po ok. 1.5h pracy gdy go zgasilem juz nie chcial zapalic :(

sorry ze sie zle wyrazilem w poscie u gory

 

czyli tak kontroliki od ładowania i smarowania sie siweca ale gdy chcem podgrzac swiece zarowe kontrolka sie nie pali

czyli prąd jest :(

Opublikowano

rano zapalałem go normalnie na rozruszniku po ok. 1.5h pracy gdy go zgasilem juz nie chcial zapalic :(

sorry ze sie zle wyrazilem w poscie u gory

 

czyli tak kontroliki od ładowania i smarowania sie siweca ale gdy chcem podgrzac swiece zarowe kontrolka sie nie pali

czyli prąd jest :(

 

Prawdopodobnie słaby przepływ pradu. Odkręć i wyczyść czopy na aku , klemy,sprawdż podlączenie masy do korpusu.

Jz dzisiaj czyścilem kabel i jego zacisk na + klemie bo tez kontakt zaginął tylko iskry leciały.Pozdrowienia.

Opublikowano

Witam!!!!!!!!!!!

Jestem nowy na tym forum i mam problem ze swoim ursusem c 330 od tygodnia a więc zacznijmy od konkretu pewnego razu wybrałem się swoją ,,trzydziestką'' do pobliskiego lasu nie gasiłem jej lecz chodziła na wolnych obrotach aż zgasła wcale mnie to nie zdziwło, ale po odpaleniu słyszałem straszny stukot w okolicach ,,komina'' i spadek mocy szybko wróciłem do domu, gdy wjechałem do garażu zgasł i ciężko było go już odpalić a po odpaleni nie reagował wcale na gasł chodził ok. 1min i znowu gasł, następnego dnia wcale już nie odpali tylko raz leciał dym z ,,komina'' a raz nie kolega powiedział, że to wtryski więc oddałem do regulacji po założeniu ich z powrotem nic się nie zmieniło jak było tak jest. A więc moje pytanie co może być przyczyną? Proszę o szybką odp. bo strasznie jest mi potrzebny ciągnik POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Witaj kolego. Jeśli wtryski sprawdzone i są ok, to może być pompa wtryskowa z racji tego że mówisz o tym iż raz dym jest a raz go nie ma. Więc wnioskować z tego można że po prostu nie dostaje paliwa. Dla pewności upewnij się że to nie są filtry bądź zatkany przewód/kranik. Bo rozumiem że kompresji na zewnątrz nie daje?

Opublikowano (edytowane)

Zawory są okej. Paliwo dostaje cały czas sprawdzałem wiele razy, filtry też sprawdzone, kranik również. kompersy na zewnątrz nie daje.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Witam!!!!!!!!!!!

Jestem nowy na tym forum i mam problem ze swoim ursusem c 330 od tygodnia a więc zacznijmy od konkretu pewnego razu wybrałem się swoją ,,trzydziestką'' do pobliskiego lasu nie gasiłem jej lecz chodziła na wolnych obrotach aż zgasła wcale mnie to nie zdziwło, ale po odpaleniu słyszałem straszny stukot w okolicach ,,komina'' i spadek mocy szybko wróciłem do domu, gdy wjechałem do garażu zgasł i ciężko było go już odpalić a po odpaleni nie reagował wcale na gasł chodził ok. 1min i znowu gasł, następnego dnia wcale już nie odpali tylko raz leciał dym z ,,komina'' a raz nie kolega powiedział, że to wtryski więc oddałem do regulacji po założeniu ich z powrotem nic się nie zmieniło jak było tak jest. A więc moje pytanie co może być przyczyną? Proszę o szybką odp. bo strasznie jest mi potrzebny ciągnik POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

Witam, miałem podobne problemy z c-330, mianowicie zaczęło się dziać coś dziwnego z nią podczas późno jesiennego wyjazdu z beczką na pole. Podczas jazdy zaczęła dziwnie pracować, kopcić i pracować na jeden cylinder tak jakby, zupełny brak mocy i momentu, ledwo dotoczyłem się do domu. Pierwsze podejrzenie uszczelka pod głowicą - naprawione to samo, brak poprawy, dodam jeszcze że rzucał paliwem przez tłumik - wiem to dziwne ale tak było. Potem nawet mechanik założył po swojemu uszczelkę i nadal nic. Co się okazało na końcu - na pompie porostu "zacięła" sekcja ( w żargonie mechaników - awaria pompy wtryskowej):) , to ona była powodem złej pracy silnika, po regeneracji pompy wszystko wróciło do normy. Więc ja obstawiam na uszkodzoną pompą.

Opublikowano

Sprawdziłem pompę wtryskową i podaje paliwo na wtryski, wtryski idealnie rozpylają paliwo są ustawione na 150. I dalej nie działa, nawet nie zagada. Kolega podpowiedział mi, że mógł pęknąć pierścień na tłoku, postanowiłem wymienić więc tłoki i pierścienie lecz nie wiem jak to zrobić. Proszę o instrukcję wymiany tłoków w mojej ,,trzydziestce''.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v