Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Koledzy szukam podstawy do tura do 30 za informacje o takowej byłbym wdzięczny

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tur już jest, nie wie nikt o przeciw wadze, albo ma pomysł jak ją zrobić by była wygodna w użytkowaniu????

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie odnoszące się do ładowacza do c-330 ponieważ mam przy nim ten ładowacz na linkę i chce założyć do niego siłownik tzn. łychę hydrauliczna, i nie wiem jakiej długości są montowane tam siłowniki. Żeby nie było problemu z wysypaniem piasku z łyżki przy podniesieniu na max do góry.

Opublikowano

gdzieś takie rozwiązanie widziałem w necie, dyło to przy turze przy Fergusonie 255

siłownik miał za zadanie wysunąc tylko ten sworzeń zabezpieczający

fajne i ciekawe rozwiązanie, myślę ze chyba tańsze od hydraulicznego...

Opublikowano

50 cm?? Nie będzie za mało?? Bo wstępnie mierzyłem to wychodziło mi że ok. 60 cm na zsuniętym musiał by mieć. A nie wiecie jakie długie są przy tych oryginalnie już zamontowanych???

Opublikowano (edytowane)

Siłownik z linku powyżej nic a nic nie nie nadaje do wywrotu łyżki..

Chyba, że machać delikatnie łyżką w czasie jazdy do sąsiada.. ;-)

Albo sprzedający machnął się w wymiarowaniu (20cm skoku??? parodia..), albo zawyżył cenę.

50cm jest w sam raz, zależy gdzie przyspawasz uchwyt do łyżki..nie przesadzaj z grubością, bo będzie dłuuugo wywracać łyżkę, fakt, będzie sporo siły, ale przy udźwigu 500kg Ostrówka, czy Catepilara nie zrobisz.. to tylko C 330.

Edytowane przez Legat997
Opublikowano

Witajcie koledzy :) Powiedzcie mi proszę co i jak podłączyć przy montażu tura 3-sekcyjnego na Ursusa C-330. Głównie chodzi o podłączenie rozdzielacza, gdzie w ciapku jest zasilanie na rozdzielaczu? Który wąż ma iść na zasilanie a który na powrót? Którą sekcje do czego dać ? :)

post-42949-0-82140700-1328295725_thumb.jpg

Opublikowano

Jeśli chcesz, żeby tur miał "pierwszeństwo" zasilanie podłącz pod rurkę która wychodzi ze skrzyni (prosto od pompy), a powrót z rozdzielacza przykręcasz w miejsce tej rurki, czyli do rozdzielacza pod siedzeniem.

Opublikowano

Jeśli chcesz, żeby tur miał "pierwszeństwo" zasilanie podłącz pod rurkę która wychodzi ze skrzyni (prosto od pompy), a powrót z rozdzielacza przykręcasz w miejsce tej rurki, czyli do rozdzielacza pod siedzeniem.

 

 

Ja tak mam w C-360..

Super sprawa.. ;)

Opublikowano

@Jakub opisze najprościej jak mogę: 1. krok siedząc na siedzeniu patrzysz w dół, ze skrzyni wychodzi pod lekkim skosem metalowa rurka, która jest przykręcona od przodu rozdzielacza (tego pod siedzeniem), 2. krok odkręcasz tą rurkę od rozdzielacza i łączysz ją z wężem zasilania rozdzielacza tura, 3. krok wąż powrotu z rozdzielacza tura przykręcasz, do wejścia rozdzielacza pod siedzeniem (tam gdzie przedtem była przykręcona rurka idąca z pompy).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v