Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nawet jeżeli byś znalazł takie miejsce ( nie bardzo to widzę) to wiercenie wymagało by rozebrania całego silnika i wsadzenie tegoż bloku na frezarkę lub dużą wiertarkę bo fi 30 to ręczna nie wywiercisz

Opublikowano

Jak będziesz zakładał tura to zrób takie mocowanie jak mam w galerii przodek od 30 jest na 6 śrub a 28 ma miejsce na 4 i będzie się rozkręcać a z takim mocowaniem nic takiego się nie dzieje.

Opublikowano (edytowane)

Ja chcę założyć cały przód od 30 z płaska osią. Dodatkowo obudowę sprzęgła też mam już nowego typu, bo stara pękła. Jeżeli o to chodzi powinno wszystko pasować.

 

Jaka powinna być masa przeciwwagi przy korzystaniu z tura przy 330?

Edytowane przez Xeon
Opublikowano

Z mojej strony proponuję z hydrauliką. Nie wyobrażam sobie pracy z otwieraniem ręcznym.

Na zwykłej lince szybciej ładować będziesz nie jedno niż na 2 sekcyjnym, osobiście dopiero po założeniu pompy zewnętrznej 40l dopiero jestem zadwolony z tura 2 sekcyjnego

ps. wcale nie ma dużo zachodu, kilka godz pracy i koszt poniżej 1 tyś pln a praca super bo pykam na wolnych obr i dzwiga bardzo szybko, do ciapka widział bym tylko 3B hydrametu albo jakieś krótkie rzemiosło

Opublikowano

mam pytanko kupiłem tura T210 tur 1 z pamarolu :D jest na linke ale nie wiem którędy i jak ją puścić bo mam kabine i nie mam pojęcia bo szkoda 1 blaszki obok drzwi rozwalać a gdy wywierce otwór na linke w blaszce to nie będzie ocierać bo o to się boje że się przetrze z góry dziękuje za pomoc i prosze o porady tych którzy posiadają tury :)

Opublikowano

a zapomniałem jeszcze Xeon dlaczego piszesz że z płaską osią ? Okrągła jest równie dobra. Jeżeli znajdziesz gdzieś w sensownej cenie to bierz jaka będzie niema to najmniejszej różnicy.

Opublikowano

Dobrze, że piszecie nt. tej osi. Myślałem, że płaska jest troszkę mocniejsza od okrągłej. Dzięki za wyprowadzenie z błędu. Jak już drążymy temat... rozumiem, że wspornik do okrągłej jest inny niż ten do płaskiej?

 

 

@Damianursus30 pokombinuj tak, żeby linka o nic nie obcierała, bo będzie powodowało to dodatkowy opór. Możesz też wspawać w kabinę kawałek ruki i w niej puścić linkę (tym bardziej, że linka miałaby przechodzić przez blachę - na pewno przecierałaby ją).

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

sworzeń i tulejki na pewno są inne, sam wspornik nie wiem. Zdaje mi się że ten sam a różnica w średnicach jest właśnie na tulejkach jednak pewności nie mam.

 

 

 

Sprawdziłem w katalogu i jednak się różnią wsporniki też

Edytowane przez ukasz
Opublikowano

W osi okrągłej masz tulejki mosiężne w osi i sworzeń jest nieruchomy we wsporniku, w płaskiej osi sworzeń jest nieruchomo z osią dokręcany śrubką za to sworzeń obraca się na tulejkach stalowo-mosiężnych we wsporniku.

Opublikowano

Witam, :huh:

Apropos tura.Może ktoś z kolegów ładuje skrzyniopalety z warzywami na polu? Np.na przyczepę? Jak taki tur wytrzmuje szczególnie na przechyłym polu?

Bardzo proszę o opinię.W przyszłości planuję kupić tura do 30-tki, ale nie wiem czy taki zestaw wytrzyma.

Dziękuję i pozdrawiam.

P.s.

Skrzyniopaleta z warzywami waży do 500kg.

Opublikowano

powiem tak big baga jakoś podnosi 500kg al tył deczko podrywa załadować załadujesz ale daleko z tą skrzyniopaletą nie zajedziesz :P ja nie mam warzyw więc więcej nie pisze mówie tylko o podobnym ciężarze :) ale mój tur który mam ma 400kg udźwigu

Opublikowano

daj mi zbliżenie mocowania kabiny bo tur na 5 śrub ma mocowanie to by się dało jakoś wstawić ale najgorsze są te dwie kolumny ja mam kabine rurkową z turem to powiem że lekko mi ociera ten mocowanie tura o rame kabiny no ale chyba raczej będzie trzeba przerabiać no a może nie koniecznie wszystko zależy od tego mocowania :)

Opublikowano

WItam.

chciałem się zapytać czy jest sens kupować tura do c330 tego z allegro takie tanie co po 3700zl są czy może jakiegoś innego proponujecie głównie na razie do podwalania zboża i wywożenia obornika z obory czy czasem on się nie zegnie chodzi mi o firme podajże agromil albo jakiś pochodny z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v