Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tur na c-330 czy na podobnych wielością ciągnikach niema racji bytu przy sianokiszonce . Do słomy siana ok ale nie do czegoś co waży nie wiadomo ile .sam ma tura na MF255 i niestety ale muszę zmniejszać zgniot przy mokrym materiale np; żyto 

Opublikowano

Miałem kiedyś te modele pras, nawet nie ma się nad czym zastanawiać bo sprawa jest oczywista. Zmienić to by trzeba nie tylko pompę bo zaraz przednią oś najlepiej, koła, wspomaganie a hydraulike to trzeba by zrobić w ogóle zewnętrzną ( pompa dodatkowa gdzieś przy silniku, rozdzielacz itd), gra nie warta świeczki

Opublikowano (edytowane)

Ja mam na c 330 tura 3sek przy wymianie pompy i odpowiednim podlaczeniu rozdzielacza spokojnie daje rade belki do 750kg oczwiscie wszystko z glowa robic bo jak bym chcial to dawno bym tura polamal. Posiadam dodatkwo wspomaganie i szerokie kola z przodu. Ale wiadomo ladowarka to to nie bedzie ale na razie u mnie daje rade, pracuje przy obsludze bydla i w tym roku wskoczylo dzisiaj akurat 500mth i tylko z turem nic pozatym. Sianokiszonek przerzuca okolo 600 rocznie ale tak jak pisalem wszystko robic z glowa i daje rade.

Edytowane przez Milosz27
Opublikowano

witam wszystkich czy posiada ktoś joystick do sterowania turem w c 330 lub c 360 , koszt nie duży a chyba fajna sprawa , miał ktoś do czynienie z tym jakie są wady a zalety ? 

Opublikowano

Witam. Panowie mam taki dylemat a mianowicie chciałem kupić tura do c330m ale nie wiem czy podejdzie bo mam kabine hmm (starego typu) i boje się że wywale za tura np ze 2.5tyś i będzie lipa. Czy teraz robią np tury pod taką kabine jak teraz mam. attachicon.gif1.jpgattachicon.gif1.jpg. Pozdrawiam i Serdecznie Dziękuje za pomoc. 

I jak wyszło?

Mam starą kabinę która była montowana w każdej C-360 i też myślałem nad turem (załadunek bigbagów do rozsiewacza bo taniej wyjdzie jak nowy ładowacz bigbagów).

Witam, jaki ładowacz polecacie na C330 3 sekcyjny, musi podnosić big baga, chciałem kupić wolmet 2b ale nie mogę się dodzwonić

I co wybrałeś?

 

Pytam bo ciapek prawie nie używany stoi - czasem z przyczepką jakieś duperele robić i wozić.

A tak załadować bigbaga dałbym może radę, czasem coś przepchnąć, coś gdzieś podnieść np głupie dreny betonowe itp.

Cudów nie oczekuję.

Opublikowano

Witam, przerobiłem hydraulikę tura na osobny rozdzielacz z zasilaniem bezpośrednio z pompy i mam problem (być może był już wcześniej ale tego nie zauważyłem) chciałem odpowietrzyć tura lecz cały czas leciały pęcherzyki powietrza więc odkręciłem przewód hydrauliczny przy samym siłowniku z lewej strony i sprawdzałem czy dużo będzie jeszcze tych pęcherzyków. Rozdzielacz w pozycji podnoszenia, wiaderko pod przewodem i.... cały czas leci powietrze z olejem.... Przyczyny szukać przy pompie? Jakieś propozycje? Miał już ktoś taki przypadek? Dodam jeszcze że tur ma dobry udźwig a olej w skrzyni się pieni. Pozdrawiam

 

8c60232bbf03cb66med.jpg

Opublikowano (edytowane)

Gdy pompa jest wyłączona to olej się nie pieni, może to jakieś łączenie od pompy pod korpusem podnośnika? i łapie powietrze

 

Edytowane przez Rychu332
Opublikowano

Widocznie mało w życiu widziałeś.... hipol6 nie będzie zbyt gęsty do takiej hydrauliki? ponoć przy tak przerobionej hydraulice i gęstym oleju tur dość wolno opuszcza.

Opublikowano

Witam. Też mam podłączony rozdzielacz bezpośrednio z pompy a powrót podłączyłem do zasilania rozdzielacza podnośnika. Siłowniki mam jednostronnego działania i zrobiłem "mostek" z jednego wejścia sekcji do powrotu i bardzo wolno opuszcza. Co może być przyczyną? post-70143-0-39962500-1492888119_thumb.pngpost-70143-0-01974900-1492888173_thumb.png

Opublikowano (edytowane)

Ze względu że ma siłowniki jednostronnego działania od podnoszenia tura to zrobił jedną sekcje do powrotu łącząc trójnikiem i do rozdzielacza pod siedzeniem jako zasilanie jak dobrze widzę.

Edytowane przez Rychu332
Opublikowano (edytowane)

W skrzyni mam wlany hipol gl-4 i nie ma problemu, że wolno opuszcza, a co do pienienia się oleju też już kiedyś przerabiałem temat. Pomoże wymiana oringu w tym gnieździe (nie wiem dokładnie jak to się fachowo nazywa), co wchodzi króciec od pompy przy filrze oleju.

Edytowane przez TheLukasTeam
Opublikowano

W skrzyni mam wlany hipol gl-4 i nie ma problemu, że wolno opuszcza, a co do pienienia się oleju też już kiedyś przerabiałem temat. Pomoże wymiana oringu w tym gnieździe (nie wiem dokładnie jak to się fachowo nazywa), co wchodzi króciec od pompy przy filrze oleju.

 

Ten tutaj?

 

e47b11db9ad15e30med.jpg

Opublikowano

Mariuszd90 wpiąłem tak jak mówiłeś pod korek wlewowy, opuszcza może tylko ciut szybciej. Może to być wina zbyt gęstego oleju? Skrzynia zalana hipolem.

Wywal ten hipol i zalej porządny rzadszy olej i po problemie z opuszczeniem, mozolnym podnoszeniem i spadkiem udźwigu po rozgrzaniu. Hipol dobry do samej przekładni.

 

@Rychu332 Tak ten oring. Z resztą co nie robisz zawsze wszystkie oringi kładzie się nowe jak ma być spokój. Wymień wszystkie po drodze i będzie dobrze.

Opublikowano

Wywal ten hipol i zalej porządny rzadszy olej i po problemie z opuszczeniem, mozolnym podnoszeniem i spadkiem udźwigu po rozgrzaniu. Hipol dobry do samej przekładni.

 A propo hipol6 dobry będzie do takiej hydrauliki? bo z tego co piszesz to nie bardzo a  mam taki zakupiony ale nwm czy nie zamienić na inny...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez Jamalek
      Witam
      W najbliższym czasie chciałbym pomalować felgi w ursusie 4514 rok produkcji 2000. Wie ktoś jaki kolor RAL mają oryginalnie te felgi. Chciałbym pomalować w kolor oryginału. Temat był już poruszany na forum ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v