Skocz do zawartości
rav104

Mtz 80 opony

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Opony
rav104    0

Czy opony 18,4-R38 zmieszczą się pod tylnymi błotnikami???

Mam 17 lat, interesuje się motoryzacją i rolnictwem. Jestem uczniem II klasy Technikum Rolniczego. Zapraszam do oglądania mojej galerii, spróbuję odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania. Pozdrawiam :)

qqq    18

Też zgłębiałem ten temat i teoretycznie powinny wejść są około 5 cm wyższe

Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Wiadomość z agroFakt.pl

qqq    18

nie będzie , MTZ tylne felgi ma bardzo szerokie...

jaro1014    4

A masz przedni napęd? bo jeżeli są wyższe to się nie zgra fajnie by to wyglądało bo mtzety maja za wąskie te opony

qqq    18

A masz przedni napęd? bo jeżeli są wyższe to się nie zgra fajnie by to wyglądało bo mtzety maja za wąskie te opony

Kolega ma MTZ 80 czyli napędu nie ma , więc problemu nie bedzie, w innym przypadku tak ale to wtedy opony z przodu tez daje sie szersze

hemi    16

Niestety trzeba poszerzyć błotniki, przynajmniej w wypadku opon PETLAS tak było, ale radialki w tym rozniarze mają mega bieżnik

w porównaniu do Voltyre czy Stomilu.

qqq    18

no teoretycznie by trzeba ale nie koniecznie;Około 7cm poza błotnikiem będzie fajnie wyglądać;

wpsowa692    1

Panowie nowego tematu nie będę zakładał a mam takie pytanie :

Zakładał ktoś inne felgi na tył do belarusa konkretnie chodzi o wymiar 16,9/34 .

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, ma ktoś założone do mtz opony 18,4-R38? Aha a czy te opony to napewno 18,4-R38, a nie czasem 18,4-R34?

seweryn20    677

Odświerze lekko temam. Kolega poszukuje informacji czy do mtz-ta w kwadratowej kabinie wejdą opony 18,4R38. W temacie sprawa za bardzo sie nie wyjaśniła a potrzebuje w 100% pewnej informacji najlepiej osoby która takie ma założone. Dzieki za info.

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

tomek73    195