Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

1634 ma przełącznik przy kabinie.Wymień go.Jest możliwość odpalenia na krótko z przełącznika.Ja tak kiedyś robiłem jak go miałem.

Odkręcałem ta 4 wkręty i wyjmowałem przełącznik z puszki [bez rozkręcania kabli]i z dołu wciskałem cały elektromagnes tak żeby załączyć styki z akumulatorów.Wtedy będziesz wiedział że to przełącznik a nie akumulatory bo on wtedy zapala na tym prądzie który jest w akumulatorach.

Opublikowano

Witam wszystkich :)

Odswierze troche temat bo idzie zima i w sprawie tej grzalki do 80tki jak jeden kolega wyzej pisal przy kabinie jest tylko ten kruciec z dwoma wezami co idzie do misy a drugi na obieg od nagrzewnicy no i moje pytanei czy moze ta grzalke da sie wsadzic w to okienko "przeciwrozowe" ale znow sie nasuwa bo ono jest wsadzone na takie blachy a do zamocowania grzalki potrzeba dwoch srub a tam nie widac nagwintowanych dziur :/ wiec nie da sie zalozyc tej grzalki? z gory dzieki ;)

Opublikowano

jesli chcesz w to okienko to musisz kupic grzałke do c385 (chyba pasuje od zetorów seri 70) nie potrzeba nagwintowanych otworów bo z grzałką do srodka bloku wkładasz wspornik i skręcasz dekiel przyciskając go do otworu

Opublikowano

na tym przewodzie co idzie z glowicy do misy? i ogrzewa wam to dobrze ? ;)

U nas taki patent by nie przeszedl bo jest zalozony tur i teraz dostep do silnika jest bardzo ograniczony a ta grzalka byla by w sam raz :)

Opublikowano

Kombinujecie jak konie pod górę do ciągników seri 385 czyli wszystkie czwórki i szóstki,ursusy i zetory mają w bloku silnika po jego prawej stronie(patrząc z kabiny) nad filtrem oleju orginalne wejście do zamontowania grzałki tj.taki maly dekielek na dwie śruby m8 i grzałka ma taki właśnie krztałt i taki montarz.miejsce w którym jest zamontowana grzałka zapewnia grawitacyjny obieg płynu dzięki czemu silnik równo się ogrzewa. żeby zobaczyć jak ona wygląda wystarczy wpisać w allegro "grzałka 385"

Opublikowano

Dokładnie jak mój przedmówca pisze :lol: silniki starszych ursusów i zetorów dzielą się na tgzw. starego i nowego typu , te starego były montowane w 385 i tam nie ma takiego dekielka ze srubkami ^^ jedynie korki które wyskakują gdy np. woda zamarznie w bloku ... tam się da zamontowac grzałkę ;)

Opublikowano

witam. A co sądzicie o zamontowaniu 4 świec żarowych w kolektorze dolotowym??? czy to coś pomoże w zapalaniu c385?? myślałem nad grzałką ale niestety nie mam miejsca na grzałkę...

Opublikowano

Świece, to zależy jaką masz instalacje, jak masz mały aku to może prądu na rozruch zabraknąć. Nie utrudniaj sobie życia kup samostart za 15 złotych i skończą się twoje problemy, jak masz aku wyciorane to tylko podładować trzeba tak żeby wałem rozrusznik zakręcił.

Opublikowano

zamiast samostartu polecam używać plaka tego co się tapicerkę w aucie nabłyszcza lepszy od samostartu i szybciej łapie a poza tym to silnik tak nie stuka jak na samostarcie :lol:

Opublikowano

Wcale nie trzeba zmieniać na zimę, Jeżeli reflektujemy na częstą jazdę zimową porą to lepiej wlać olej wielosezonowy, np jakiś 15W40 zachowuje parametry jeszcze przy -15, a 10W przy -20.

Opublikowano

Mam dwie szóstki i palą bez problemu.

Moim zdaniem ma na to wpływ:

1. Dobre paliwo (zimowe)

2. Olej wielosezonowy lub zimowy

3. Sprawny silnik - szczególnie pompa i wtryski

4. Dobre aku i sprawny rozrusznik

 

Gaz do dechy podczas rozruchu i musi odpalić

Opublikowano

Paliwo zimowe ? nie wiem jak u was ale u mnie w zeszłym roku zdarzyło się ze i zimowe przy -20 -25 potrafiło się zciąć i na wierzchu w zbiorniku i w filtrze była gęsta substancja ;)

 

Moim zdaniem zimą ciągniki najlepiej powinny palic na oleju opałowym :P

 

 

Ja nie zmieniam oleju na zimowy :) ale przy dobrych akumulatorach przy - 11 385 zapali bez rzadnych sztuczek , przy - 20 nawet moje ciapki nie chcą palic ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v