Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem c-360 jest on wyrejestrowany bez dowodu rejestracyjnego

Ale powiedzieli mi przy wykupywaniu oc że mam zrobić przegląd i go zarejestruje i mam problem bo nie moge go zarejestrować

Jest tam spisaliśmy umowe kupna sprzedaży ale poprzedni własciciel nie ma pieczątki na umowie że kupił ten ciągnik od mojego znajomego i zaniosłem tą umowe bez pieczątki i oni powiedzieli że to jest kopia ma być z pieczątką co mam teraz zrobić? bo ciągnik chce zarejestrować nie przerejestrować

Opublikowano (edytowane)

No mi sie wydaje ze jezeli bys chcial go przerejestrowac to mialbys lepiej.

 

Z tego co wiem to tylko nowe maszyny sie rejestruje a reszte trzeba tylko przerejestrowac.

 

 

Sorki niezauwazylam ze on jest wyrejestrowany

Edytowane przez banan575
Opublikowano

.

 

Ale o jaką pieczątkę chodzi.?

Bo jeśli właściciela pojazdu to nie mają prawa jej żądać. Bo to jest tylko dodatek, najważniejszy jest podpis, i tu nie ma reguły czy osoba prywatna czy firma.

Pytanie jak był wyrejestrowany, czy nie był złomowany.?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chodzi najprawdopodobniej o pieczątkę z Urzędu Skarbowego na poprzedniej umowie, bo poprzedni właściciel jak go kupił, to powinien zapłacić podatek, a tego najprawdopodobniej nie zrobił. A zażądali poprzednią umowę, bo ciągnik nie ma dowodu rej.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Poprzedni właściciel to powinien zrobić, łaski nie zrobi.

Opublikowano

Tak poprzedni własciciel nie podbił pieczątki z urzędu skarbowego a ja go nie moge zarejestrować bo umowa jest nie ważna tak jak by tamci włąsciciele co ja od nich kupiłem ukradli ciągnik i umowe spisali i nie zgłosili czyli co może teraz poprzedni własciciel załatwić taką pieczątke?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Może? musi to załatwić, opłacić, pewnie będzie jakaś kara, ale co Ciebie to obchodzi, ma załatwić i koniec.

Opublikowano

Tak poprzedni własciciel nie podbił pieczątki z urzędu skarbowego a ja go nie moge zarejestrować bo umowa jest nie ważna tak jak by tamci włąsciciele co ja od nich kupiłem ukradli ciągnik i umowe spisali i nie zgłosili czyli co może teraz poprzedni własciciel załatwić taką pieczątke?

 

Jeżeli ciągnik rolniczy został wyrejestrowany i jest na to papier lub w Wydziale Komunikacji widnieje ten ciągnik w archiwum z danymi pierwszego ze sprzedawców to nie ma problemów z rejestracją bo robisz Badanie Techniczne i już, potem po PC (miękki dowód) i z tym po OC choć obecnie zmieniło się jedno rozporządzenie i pewnie będziesz musiał najpierw do WK po PC i blachę i potem na BT i potem do WK, zależy od diagnosty i Wydziału Komunikacji.

 

Co do pieczątki na umowie między pierwszym sprzedającym a drugim to poproś panią z Wydziału Komunikacji o podstawę prawną tego że umowa ma mieć pieczątkę z US. WK nie jest służbą która zajmuje się sprawdzaniem poprawności opłacenia podatków. Ewentualnie zdaj wszystkie kwity i niech wyda to Tobie na piśmie że nie zarejestruje bo nie ma pieczątki z US.

 

PS: napisz na priva to podpowiem jak możesz to szybciej zrobić.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Co do pieczątki na umowie między pierwszym sprzedającym a drugim to poproś panią z Wydziału Komunikacji o podstawę prawną tego że umowa ma mieć pieczątkę z US. WK nie jest służbą która zajmuje się sprawdzaniem poprawności opłacenia podatków. Ewentualnie zdaj wszystkie kwity i niech wyda to Tobie na piśmie że nie zarejestruje bo nie ma pieczątki z US.

 

Skoro tak mówisz @Nikita Bennet, to kup ciągnik, nawet zarejestrowany i nie opłać podatku w US i idź niech Ci go WK przerejestruje, jak Ci się uda, to jesteś Gość. :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No przecież ja nie napisałem, że Ty masz za nich płacić podatek czy karę, owszem od swojej umowy, to Ty zapłacisz.

Opublikowano (edytowane)

zle mnie zrozumiałeś.

Podatki trzeba płacić i tutaj nie będę tego negował.

Natomiast Wydział Komunikacji nie jest od sprawdzania tego czy ktoś opłacić PCC czy też nie. Po ostatniej walce w WK wychodzę z założenia że jak chcą abym coś dostarczył czy pokazał to ja proszę o podstawę prawną - często odpuszczają bo nie wiedzą jak temat ugryźć.

 

W sytuacji opisanej wyżej obecny właściciel rozumiem że zapłacił podatek a między poprzednimi mogło nie dojść do niezapłacenia podatku i o to niech już się oni martwią i pracownik WK wyśle zapytanie to US o "pieczątkę na umowie".

Edytowane przez Nikita_Bennet
Opublikowano

Witam, posiadam c-360, niestety jego ostatni przegląd był przeprowadzany 20 lat temu, o opłacaniu go już nie wspominając. Jeżeli chciał bym nim się poruszać legalnie po drogach to musiał bym za wszystkie nie opłacane lata zapłacić ?

Opublikowano

Musisz znaleść firmę ubezpieczeniową która ci ubezpieczy i nic nie będzie się pytać co było kiedyś.

Do tego najlepsze są firmy na telefon. AXA, liberty, link 4. Ale praktycznie w każdej nie powinno być prawie żadnego problemu. Tu chodzi teraz o klienta.

Opublikowano

bajki piszesz kolego ;)

Rejestrowałem przyczepę rolniczą która ostatnio była opłacana w 1982, nie miałem Dowodu Rejestracyjnego jedynie potwierdzenie opłaty OC z 1982 kiedy to została wyrejestrowana i nr rejestracyjny. Uzyskać DR i zrobić badanie na OSKP się udało.

Pytałem w PZU co i jak ale najpierw naświetliłem dziewczynie sprawę że przyczepa pochodzi z okresu gdy można było po wycofaniu z użytkowania nie płacić OC (był taki okres). Sprawdziła na kogo przyczepa figurowała (akurat stryjek ma wszystko u nich) i tej przyczepy nie było w ich systemie. Potem jak przyszedłem z miękkim dowodem (PC) to ubezpieczyłem ją bez problemów a stryjka fundusz gwarancyjny nie ciąga.

 

Przy starych pojazdach gdzie jest brak Badań Technicznych oraz opłaty OC to często nie trzeba nic opłacać tylko naświetlić dobrze sprawę aby ubezpieczyciel wiedział co i jak zrobić. Ja z dziewczynami z PZU praktycznie nigdy nie mam problemu.

Opublikowano

Nie do końca piszę bajki. Też miałem taką sytuację.

PZU i Alians odmówiło ubezpieczenia i chcieli do tyłu cofnąć się z 4 lata, plus odsetki.

Ubezpieczyłem w Uniqa tam nic nie pytali się. Tylko patrzyli na przegląd.

Teraz chodzi o klienta, bo jak zawiera się nowe ubezpieczenie to agent ma 20 % prowizji od składki.Wznowienie 5%, albo i 3%

Opublikowano

Witajcie

Otóż mam mały problem chcemy sprzedać C360 która została przekazana na moja mame aktem notarialnym przez dzieci (ja,brat 2xsiostra) ale dowód widnieje jescze na mojego zmarłego tate czy mama moze normalnie sprzedać ten ciągnik i czy umowa kupna sprzedaży wystarczy?

Opublikowano

Nie musi przerejestrowywać.Niech idzie mama z aktem notarialnym do WK i tam na podstawie aktu ,wpiszą w rubryce adnotacje urzędowe dane nowego właściciela czyli jej. A co do sprzedaży to ciekawe jak był robiony akt jako darowizna czy inaczej ,bo jak to było robione nie dawno to czy nie będzie jakiegoś podatku.

Opublikowano

kupiłbyś ciągnik który ma tak namieszane w DR?

Ja wiem że nigdy nie kupię pojazdu na miękkim dowodzie lub z takimi kwiatkami w Dowodzie Rejestracyjnym. Tym bardziej nie intersują mnie pojazdy które mają w karcie pojazdu i dowodzie niezgodne dane (w DR współwłaściciela wykreślono a w Karcie jeszcze widnieje).

Opublikowano (edytowane)

Nikita bez urazy ale chyba się nie rozumiemy.To co napisałem to była procedura urzędowa. A przy tym roczniku pojazdu nie ma karty pojazdu to raz, a po dwa tam jest rubryka ,,adnotacje urzędowe,, .I opcja między miękkim dowodem a kartą nie ma nic ......

Edytowane przez akowicz111
Opublikowano

tylko założenie jest takie że ciągnik idzie na sprzedaż. Ojciec przekazał ciągnik dzieciom a oni potem matce i ona ma go sprzedać - tak wynika z postu.

Już wiele czytałem tematów że ktoś nie może czegoś zarejestrować bo jest współwłaściciel, bo banku nie wykreślili lub inne kwiatki. Napisałem więc ogólnie bo to że ciągnik nie ma KP to wiem

 

Po prostu chcę przestrzec każdego kupującego jak i przygotować sprzedawcę na sytuację że "myślący kupujący" kupi pojazd z twardym DR wystawionym najlepiej na jednego właściciela a w tym przypadku jest to matka. Unika się wtedy wielu problemów z rejestracją bo czasem takie cuda wychodzą że głowa pęka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v