Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Chodzi ci o pompę wspomagania od Poloneza. Wydaje mi się, że będzie za słaba. To znaczy szybko siadzie i ma za małą wydajność, za długo będzie podnosić.

Opublikowano (edytowane)

A to się nie zrozumieliśmy :D

Raczej powinno działać, tylko jest to jak w innych samochodach z maglownicą wspomaganie, czyli bez działania silnika da się skręcać więc część siły trzeba będzie użyć, ale będzie nawiewno lżej niż teraz. Może jest śruba regulacyjna na tej przekładni do zwiększania siły działania.

Edytowane przez sawo10
Opublikowano

Co działania to pewnie by dało radę , ale (sam miałem montowac na serwo mechanizmie i szukałem z różnych samochodów)kolumna z poloneza sie nie nadaje,bo gdy skrecamy w lewo to drązek powinien wysówac się do przodu,a koła w lewo ,a z poloneza to odwrotnie, czyli my skrecamy kierownico w lewo a koła w prawo,kolumne można by odwrócic i drązek zamontować z prawej strony , jednak przeszkadza rozdzielać (co innego w c-330):)

Opublikowano

Co Wy wszyscy tak z tym wspomaganiem do ruska? Nie rozumiem ja tam nigdy nie miałem problemów z kręceniem. Kumpel ze szkoły miał zetora chyba 7211 bez wspomagania to tam jak kręcił to mu gały na wierzch wychodziły ale Władek? Przecież to lekki ciągnik. Pozdrawiam

Opublikowano

Ale kolega chce wspomaganie bo ma go z turem, który go trochę obciąża. Miał by ogólnie lżej kręcić a zwłaszcza przy manewrowaniu z pełną łyżką.

Opublikowano

dzięki kolego Robert t25 za odpowiedz. a Jeszcze jedno a oryginalna pompa 10 z t25 jest na tulejach czy łożyskach ? Bo pisałeś ze tez może być 10 ale było by dobrze jak by była na łożyskach jak ma być na pasek . jak ty to masz rozwiązane.jak byś mógł zrobić parę fotek i mi wysłać to by było super z góry dziękuje mój; gustaw8023@wp.pl

Opublikowano

To niezła ta pompa :blink:. A o tym turze to nie pomyslałem, faktycznie bedzie ciężej. Widze,że rozebrałaś Władka na cześci pierwsze, niewiele dziewczyn może sie tym pochwalić. Szacunek

Opublikowano

Ja tam tura nie potrzebuje . dwa lata temu zrobiłem odciągi i nie narzekam dużo lepiej jest . A teraz remont silnika sprzęgło i hamulce a wspomaganie przy okazji bo oryginalny układ się już dawno posypał wymieniłem ślimak w i ten wałek w przekładni i nic nie dało

Opublikowano

Ja natomiast tura prawie nie zdejmuje, potrzebny jest przez cały rok, więc przodek dostaje po d... Zbieram części do wspomagania jak będę miał trochę czasu to może zrobię.

Opublikowano

panowie coś z innego tematu .

wymieniałem szczęki hamulcowe w moim władku a żeby to zrobic to wiadomo trzeba odkręcić zwolnice z pochwą . szczęki wymieniłem poskładałem to ścierwo i jak odpaliłem to szok w skrzyni zaczeło coś zgrzytać jak pedał sprzęgła mam naciśnięty to jest ok ale jak puszcze to zgrzyta jak h.....j wiecie może co to może być?

Opublikowano

Co do wymiany taśm hamulcowych, to ja w swoim taśmy wyciągam górą. Władka mam z nieoryginalną kabiną, ale z oryginalną też idzie tak zrobić, kolega juz testował:)

Opublikowano

ha i tu mamy problemik bo wymieniałem obie, próbowałem górą tak jak mówicie ale starą ledwo wytargałem a żeby nową włożyć to bym ją musiał chyba połamać . Blokada znajduje się z lewej strony masz racje kolego i półoś jest z tej strony dłuższa przy składaniu nie było problemów więc powinno być dobrze złożone Chyba że to jest od sprzęgła bo też było robione tylko przy składaniu były niby jakieś problemy ale złożyli przy tym akurat mnie nie było

Opublikowano

Nie dawno przerabiałem to. Dwa dni mi zajęło wkładanie lewej pochwy ze zwolnicą. Jeśli wkładałeś z wciśniętą blokadą, ustawionymi dobrze frezami, a w międzyczasie nie wypadły widełki z tulei od blokady, to powinno wszystko działać. Ale postawiał bym skrzynię. Powodzenia.

Opublikowano

witam już zrobione musiałem odkręcić pokrywe skrzyni i okazało się że jeden wałek z zębatką się trohe przestawił .Nie wiem czy jak zwolnice zakładałem czy jak oni te sprzęgło robili musiał się przestawić ,na szczęście jest rozkopany bo ma zdjętą kabinę i podłoge to nie było tak żle bo inaczej była by d*pa roboty w h.......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v