Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To nie jest tak że kurs euro nie wpływa na cenę NH. Zależność złotówki do euro jest brana przy ustalaniu cenników NH , jest też zależność czasowa, czyli ceny tak nie skaczą z dnia na dzień -wszystko jest rozciągnięte w czasie. Przykładem był rok 2008 gdy euro spadło mocno i tanio szło kupić Fedna a NH trzymał jeszcze stary cenik i różnica między tymi markami nie była duża. Za 6050 RC dobrze wyposarzonego według katalogu dealerzy chcieli w grudniu 260 tys netto. W marcu będą zmiany w serii T6000 podobne do tych z Case. Moder 6030 RC i PC zostanie z likwidowany z powodu małego zainteresowania i RC i PC będzie się zaczynał od modelu 6050. Model 6030 RC w pewnym sesię zastąpiony będzie modelem ELIT bodaj że 6070(z RC będzie tylko posiadał silnik natomiast reszta będzie ta sama co w Elit czyli najlepsza skrzynia to electro comand). W modelach T6080 i T6090 będzie zmieniony jojstik. Krążą też pogłoski że pod konie 2010 roku ma wejść seria T6500 czyli odpowiednik AUTO COMAND(wreszcie będą ciekawe vario w mniejszej mocy w NH).

Opublikowano

Ciągnik który zamówiłem ma opony jak dobrze pamiętam 420 z przodu i 520 z tyłu więc nie jest zle, tak nam doradzili bo po co do ciągnika o mocy 126KM szersze opony???? Faktem jest że delta nie jest tak wypasiona jak Elite czy Plus ale mi nie jest potrzebne tyle elektroniki w ciągniku. A i tak jest jej dość duzo w DELCIE. Nie chciałem silnika 4 cylindrowego bo jednak 6 garów to 6 garów, Według mnie nie ma sensu kupować ciągnika o mocy np 130KM i wadze 3800kg :) Waga delty bez balastu wynosi 5030kg, a ja będę miał na TUZ powieszone dodatkowe prawie 860kg :) Znajomy ma Forterre i z agregatem musi bardzo uważać, już nie wspomnę o pługu obrotowym 4 skibowym. A co do ceny to dokładnie wyszedł mnie ten ciągnik 198000zł netto (doszło jeszcze pare rzeczy za które było trzeba dopłacić niestety), ale myślę, że i tak cena jest dobra...

Opublikowano

Podobną mają być likfidowane serię delta ,plus i elite ma zostać tylko Range command i Power command :)

Opublikowano

a ja slyszalem ze maja usunac 4 cylindrowe bo maja bardzo male zejscie no i sie nie dziwie bo kazdy woli dolozyc kilka tys i miec pozadna maszyne :) 6 to 6 wiekszy moment obrotowy i wogule traktor jest bardziej elastyczny i zrywny no i ciezszy przod co jest bardzo wazne jesli ma pracowac np. z plugami i agregatami uprawowo siewnymi i itp.

Opublikowano

U mnie ten ciągnik ma chodzić z pługiem, agregatem itd. Do lżejszych prac jest 80-konny Zetor, U niektórych taki 126KM NH spełnia zadania najmniejszego ciągnika w gospodarstwie wiec wtedy można sobie go wziąć w CR-4cylindry, ale u mnie bedzie to najwiekszy ciągnik i ma robić ciężkie zadania :)

Opublikowano

zimny90 jesli ten ciagnik ma pracowac w uprawie orce itp. to bym bral jak najszersze opony poniewaz taki ciagnik bedzie mniejsze koleiny robil mniej dusil wieksza przyczepnosc i uciag co w trudnych warunkach jest bardzo wazne :) ja przy moim T6070 RC mam zamowione przod 520 tyl 650

Opublikowano

xxlukas93xx ale Twój ciągnik ma większą moc więc możesz sobie pozwolić na szersze oponki ;) Za szerokie opony mogą mieć zły wpływ na żywotność skrzyni biegów itp. Jeśli ja miałbym wziąć takie opony jak Ty zamówiłeś, to Ty powinieneś zamówić jeszcze szersze hehe :P Jak to się mówi... "Co za dużo to nie zdrowo"

Opublikowano

Słuchajcie , takie trochę OT , ale nie do końca , mianowicie będziemy wpłacać zaliczkę , chyba na Steyr-a Profi 6115 , lub Maxxuma 115 Multicontroller , chyba że się w kasie nie zmieścimy to się ewentualnie przeskoczy na 4 gary lub zrezygnujemy z MC , ale Moje pytanie jest takie : czy jak wezmę 6 cylindrowego z Common Rail -em to spalanie bedzie mniejsze w porównaniu z 6-stką bez CR ?? bo inaczej jest dopłacać za 6 cyl i potem jeszcze za duże spalanie , a inaczej za 6 w CR , która spalała by mniej . Różnica jest w cenie duża , ale jeśli spalanie by spadło to byłby ogromny plus w tej sytuacji , z resztą i tak na PROW , więc to połowa ceny .

Opublikowano

No niby Common Rail ma mniejsze spalanie ale tu zaduzo sie nie wypowiadam bo dopiero zaczynam przygode z tymi silnikami wiec lepiej zeby wypowiedizal sie ktos z doswiadczeniem na ten temat a powracajac do szerokosci opon zimny90 to juz jest max szerokosc jaka byla do wyboru :/... gdyby były szersze to pewnie bysmy brali ;) a jesli chodzi o zywotnosc skrzyni to tez duzo od uzytkowania zalezy bo jesli bedziesz jezdzil rozsadnie bez zadnych wariacji to bedzie bardzo trwala ale jesli bedziesz szalal to wiesz.... ;) a szerokosc opon mocno nie wplywa jedynie tyle ze wieksze zapracie i opory ale takie skrzynie sa do tego przystosowane :P

Opublikowano

Plusy są dedykowane dla gospodarstw powyżej 100ha. Pozatym cena Plusa zaczyna się od 234 tys.PLN. Klime mam w standardzie, wszystkie halogeny, pneumatyka 2 obwodowa, kabina na zawieszeniu pneumatycznym itd itd jak pisał Piotrek. Jak nie widzieliście okrojonego ciągnika to kupcie sobie nową forterre gdzie w standardzie macie silnik, koła i skrzynie;)kabina w opcji;)hehehe;)Moja Delta różni sie od Plusa ciut mocniejszym podnośnikiem, miękką osią no i plus ma Common Raila a delta nie. Electro Command został wybrany spośród trzech skrzyń które proponowali.

 

Ps. Nie mozna miec wszystkiego;)

t6030 plus 194 tys. netto

Opublikowano

Delta to ciągnik skierowany pod zielonkę (ma niedużą wydajność hydrauliki), Plus to bardzo dobrze wyposażony w standardzie ciągnik do cięzkich prac. Elite ma to samo wyposażenie co Plus ale silnik już z Common Rail, a Range/Power Command ma to co Elite ale lepszą nowoczęsniejszą skrzynię.

Osobiście brałbym do zielonki Deltę, do uprawy Plus'a lub Power Command (PC gdybym miał na tyle kasy).

Osobiście jeździłem tylko Plusem i Power Commandem u znajomych.

Opublikowano

Witam Wszystkich

 

Mam NH T6050 wersja standard muszę przyznać że na początku ( przez okres gwarancji ) byłem zachwycony dosłownie nic się nie zepsuło 

 

Dopiero potem zaczęły się kłopoty :/

 

Otóż około pól roku po gwarancji coś się zepsuło ze wspomaganiem zupełnie nie działało nie miałem pojęcia jak to samemu zrobić a poza tym bałem sie przy prawie nowym traktorze a więc wezwałem serwis

 

Przyjechali po 5 dniach ( jak dla mnie długo kazali na siebie czekać ) i zabrali się do roboty trzeba przyznać że znali się na rzeczy i byli dobrze wyposażeni robili od około 9 rano i coś około 15 skończyli

 

Mój zachwyt minął gdy powiedzieli mi cenę za usługę...4000 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Byłem mocno zaskoczony i pytam czemu a ich szef mi na to że oni takie mają stawki i że jeszcze powinienem się cieszyć bo to była drobna awaria i właściwie to za darmo to zrobili za inne sprawy biorą dużo więcej

Potem jeszcze miałem okazję porozmawiać z szeregowym pracownikiem z tej ekipy i on mi powiedział że właśnie na tym polega polityka tej firmy że sprzedają maszyny po kosztach a nawet poniżej a ich zysk polega na sprzedaży części i na naprawach tym bardziej że prawie wszystko jest zrobione tak że samemu nie da się tego naprawić trzeba wzywać serwis a oni wtedy mogą śpiewać cenę jaką tylko chcą

 

Jak sobie pomyśle że koszt wymiany pompy wodnej w Ursusie 4514 wyniósł mnie 300 zł ( 250 pompa i 50 uszczelka i inne pierdoły) to mnie krew zalewa

 

Mam nadzieję że NH będzie chodził dalej jak na gwarancji bo jak się okaże że to dopiero początek serii awarii to bez zastanowienia go sprzedaje i kupuję coś nowego ale na pewno innej marki

Opublikowano

@Eryko dlaczego mają uważać na takich bo nie rozumie? Moim zdaniem powinno wiedzieć że jak sie kupuje nowy ciągnik to ceny serwisowania są o wiele droższe niż poczciwego ursusa w którym kupisz część i sam go naprawisz.

Opublikowano

Ceny serwisów są kwestia sporną. Ja kupiłem ciągnik u dilera na mój rejon i ceny serwisu są nazwijmy to rozsądne, natomiast znajomy kupił ciagnik z daleka zza Częstochowy, czy Łodzi i płaci za serwis 2-3 razy tyle co ja, po 2-3 odwiedzinach kumpel ma dość. Więc nie wazna jest marka a raczej to kto u kogo sie kupuje i kto Cie serwisuje.

Opublikowano (edytowane)

Co myślicie na temat 6030 delta za 169tys? To dobra cena? W tej samej cenie 6010 plus a to jednak 17km mniej i 2 cylindry. Skrzynia 16x16 biegi pod obciążeniem. Ewentualnie 6010 z 2010r za 160tys, prawie się zdecydowałem na new hollanda miała być seria 5000, ale raczej 6000 kupie co myślicie o tych cenach?

Kurcze nie w tym temacie się wpisałem a nie wiem jak przeniieść.

Edytowane przez PawelWlkp
Opublikowano

Kolego zimny pokaż mi tą delte na zawieszeniu pneumatycznym kabiny, bo nigy w życiu o czymś takim nie słyszałem a sam posiadam delte, z tego co wiem to nawet plus i range command nie ma takiej opcji, jedynie kabinę zawieszoną na sprężynowych amortyzatorach monroe, a delta ma gumowe amortyzatory silent block, wiem bo sam posiadam delte, czy te wszystkie halogeny co ci dealer zaproponował to 10 szt? bo w standardzie jest dwa z przodu dwa z tyłu i dwa w masce, wstaw choć jedno zdjęcie tej wybajerzonej wersji, opony 520 tył to najwęższe jakie są przy tym modelu i to też standard choć producent zaleca 600 tak jak jest to w standardzie w t6050 plus i jeszcze jedno, różnica w cenie między 6030 plus a 6050 plus to 3 tys netto...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v