Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ciagnikfan

Niespotykany Ursus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zts    1

to jest 1224 de luxe (wersja na finlandię) po modyfikacjach do tractor pullingu :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Suchy    0

Tu jest ten traktorek ( w 2 minucie)

 

A tu 1204 :

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Ciekawy temat :blink:. Nawet nie pomyślałbym, że nasze poczciwe Ursusy biorą udział w takich zawodach :D.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
O co biega w tym tractor pulling? Co oni tam ciągną??

 

 

po prostu chodzi o to żeby w jak najkrótszym czasie dojechać do mety ciągnąc specjalnie do tego przygotowaną platformę bądź inne ciężkie badziewie. A ciekawe jest to że wiele ciągników nie przekracza lini mety bo w trakcie ciągnięcia sie zakopują...jest całe multum filmików na necie to możesz sobie pooglądać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Dokładnie nie pamiętam, ale jak byłem młodszy to oglądałem takie zawody w tv satelitarnej (chyba na eurosporcie lub zdf). Ale tam to chyba była liczona długość na jaką ciągnik przeciągnie tą platformę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    16

Do pullingu to ten o którym temat został utworzony to był tylko później przystosowany, fabrycznie co wychodziły nie miały przedniego napędu i duuuuuże tylne koła,

 

 

@kamil18fmr u was w komisie ten ursus jest chyba do pullingu, ten duży bez kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciagnikfan    3

W pullnigu chodzi o to aby najdalej dociągnąć platformę która ciągle wgłębia się w ziemię. Kiedyś oglądałem i niektóre traktory tam mają 8000 koni mechanicznych i 20 cylindrów!!!! Są też kategorie ciągników seryjnych a nawet ogrodniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt    23

kurde za*****ty ten ursus :blink: , ja kiedyś na wystawie widziałem lamborghini chyba R3 EVO, był koloru czarnego,szyby poprzyciemniane...itp.ale zaj*****ie wyglądał :D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musiałby spróbowac z c 330 jakis neonik nitro xenony jakies albo cos innego i na Tunnig show jakies jechac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    11
Do pullingu to ten o którym temat został utworzony to był tylko później przystosowany, fabrycznie co wychodziły nie miały przedniego napędu i duuuuuże tylne koła, @kamil18fmr u was w komisie ten ursus jest chyba do pullingu, ten duży bez kabiny

 

 

HeHe :blink: ta szostka trochę przypomina przystosowaną do tej dyscypliny

Ale chyba nigdy nie brała w niej udziału. Pamiętam jak tam wpadlem z kumplem, a oni ją składali praktycznie ze .... złomu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    16
HeHe :blink: ta szostka trochę przypomina przystosowaną do tej dyscypliny

Ale chyba nigdy nie brała w niej udziału. Pamiętam jak tam wpadlem z kumplem, a oni ją składali praktycznie ze .... złomu

Też byłem tam jak go składali, jednak wydaje mi się że on był produkowany z myślą o pullingu, dokładnie mu sie przyglądałem i takie odnoszę wrażenie, oczywiście widać w nim sporo przeróbek :D ale to już taki komis :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    28
po prostu chodzi o to żeby w jak najkrótszym czasie dojechać do mety ciągnąc specjalnie do tego przygotowaną platformę bądź inne ciężkie badziewie. A ciekawe jest to że wiele ciągników nie przekracza lini mety bo w trakcie ciągnięcia sie zakopują...jest całe multum filmików na necie to możesz sobie pooglądać

W tych zawodach chodzi o to, że by na odcinku 100 metrów zdołać przeciągnąć ten ciężar. Im dalej tym ciężej, dlatego niektóre traktory nie zdołają tego zrobić i się zakopują. Ten który zdoła osiągnąć 100 metrów, wygrywa. To się nazywa Full Pull.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
W tych zawodach chodzi o to, że by na odcinku 100 metrów zdołać przeciągnąć ten ciężar. Im dalej tym ciężej, dlatego niektóre traktory nie zdołają tego zrobić i się zakopują. Ten który zdoła osiągnąć 100 metrów, wygrywa. To się nazywa Full Pull.

Zakopują się bo z przejechanymi mertami nagartają na pług coraz więcej, więc wzrasta obciązenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

O lol 60tka do pullingu. Ma ktoś bujną wyobraźnię. Taki Dyzio Marzyciel. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Szejk1995
      Witam wszystkich Mam następujący problem. Poszukuje kolektora wydechowego do ursus 1224 bez TURBO z wyjściem na tłumik z boku. Posiadam kolektor ale ma wyjście z przodu maski. Zakładam nowa maskę i chciałbym założyć kolektor z bocznym wyjściem na tłumik. Jeśli ktoś z was miałby taki kolektor na sprzedaż dobry i tani kolektor lub chciałby się zamienić na zwykły chociażby ze względu na założenie TUR a ( gdyż nie do każdego pasuje kolektor boczny ) proszę o kontakt na priv. lub o jakiś inny kontakt .  Z góry dziękuje  
    • Przez ben73
      Witam czy ktoś posiada ursusa c-385a z agregatem talerzowym 2,7m z hydropakiem lub 3,0m  i jak daje sobie radę. Ja mam 3,4,5 klasę ziemi.
    • Przez arassso
      Co sadzicie o cięzkich ursusach 4 garowychtypu 385 902 912 itd . ja mam 385 i jestem zdowolony przydałby sie naped ale i bez tego bardzo dobrze sie sprawuje co wy o nich sadzicie??
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
×