Zaloguj się, aby obserwować  
kris14

Reklamy na polu

Polecane posty

kris14    266

Witam.

Posiadamy kilka pól zaraz przy samej autostradzie A2 na odcinku Poznań-Września, ok. 3-4km od Wrześni i tak myślałem żeby jakoś wyciągnąć z tego dodatkowe korzyści :lol:

Jedno poletko jest nie używane, 800m2 w kształcie klina przy samym płocie, jest do niego dojazd, nie użytkuje go.

Na następnych mogły by stanąć reklamy w narożnikach.

Jak wygląda wydzierżawienie pola pod reklamę?

Jakie są z tego pieniądze?

Czy ze swojej strony muszę się załatwiać jakieś sprawy papierkowe?

 

Z góry dzięki za informacje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Wbij tablicę "Miejsce na reklamę" i zobaczymy czy ktoś się zgłosi. Co do kwestii prawnej jestem zielony


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mathieu92    122

My mamy pole przy drodze nr 19. Swego czasu były 2 reklamy na polu. Jedna o powierzchni około 3m kwadratowe to miesięcznie dostawaliśmy za nią 100zł,potem druga była nieco mniejsza za około 80zł. Jednak obecnie nie ma żadnej,jednen właściciel nie miał reklamodawców a drugi stwierdził że opatrzyła ;p i przeniósł do sąsiada na drugą stronę.


Sympatyczny facet z okolic Lublina który za wszelką cenę postanowił prowadzić gospodarstwo rolne i je rozwijać pomimo przeciwności losu oraz skromnego dobytku który odziedziczył :)

 

Zapraszam do mojej galerii którą ostatnio niestety zaniedbałem przez nawał pracy w gospodarstwie oraz poza nim ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Hmm tylko 100zł czy tam 80zl?? Coś mało. Niektórzy przecież maja reklamy na polu co go obrabiają i ja dziękuje za tą kase pierdzielić się przy reklamie podczas orki oprysku itd.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mathieu92    122