Cichy94

MF 6170 przedni napęd

Polecane posty

Cichy94    155

Witam posiadam ciągnik MF 6170 i jak go zapale to pali mi sie kontrolka od przedniego napedu i jak ja nadusze zeby wyłączyc to ciągle sie pali dopiero jak nadusze 1-2 razy na hamulec i dopiero na guzik to sie odłączy.Ostatnio nawet mi sie sam włączył przy jezdzie po drodze jaka moze byc tego przyczyna :D ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ja z kolei czasami mam tak że jak ciągnik stoi dłuższy czas nie używany po uruchomieniu również świeci mi się kontrolka ale po wciśnięciu przycisku zawsze się wyłączał, miałem kilka takich przypadków raz jak ruszałem z pełną przyczepą zboża to się włączył nie wiem jakim cudem. Przez ostatnie 3 miesiące taka sytuacja już nie wystempuje.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    22

Cichy94

Mówiac krótko bez zbednych tłumaczeń z tym hamulcem to tak musi być i wystepuje to w całej tej serii. Co do właczenia na drodze to w jakiej sytuacji to było bo w niektórych przypadkach autotronic sam włacza przedni napęd. Ogólnie nie masz sie czym martwic bo wszystko działa tak jak powinno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    155

Juz wiem oco chodzi w tym załanczaniu sie przedniego napedu on sam sie niezałancza tylko jak włanczam swiatła to on tez sie załączy.jak chce go wyłączyc tym guzikiem od przedniego napedu to nie idzie a jak wyłącze swiatła to on sie tez wyłączy co to moze byc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi ostatnio w MF akumulator padł doszczętnie stał bez akumulatora kilka dni i po włożeniu nowego jak odpalałem ciągnik był włączony po dwukrotnym naciśnięciu na włącznik od napędu wyłączał się teraz już jest ok myślę że jest to związane z zasilaniem może na panel sterujący dodam że w wakacje kilka razy akumulator z MF do kombajnu wkładałem i zawsze miałem takie coś mogę się mylić są sądzicie o tym ?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Ta przypadłość to może być przyczyną tego, że gdy komputer straci napięcie, to po ponownym podłączeniu resetuje się - tak jest np. w golfie 3, gdzie zegar resetuje się po utracie napięcia.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

temat dawno zapomniany ale dalej aktualny w moim 6180 jak zalanczalem naped to blokada i naped jednoczesnie sie załączały i nie dalo rady rozłaczyc odkrecilem blache ktora jest pod komputerem i bylo tam duzo blota i wszskie kable kostki mokre wysuszylem przeczyscilem sprayem i działa tylko jak wcisne hamylec to nie zalacza przedniego napedu nie wiem co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    13

Może być czujnik walnięty, który załącza napęd podczas naciskania hamulca. A sprawdź wszystko jeszcze raz bo może jakieś wtyczki nie podłączyłeś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

ale jak go kupilem to wszytsko chodzilo nawet nic nie bylo robione tylko 1,6h zaroral i nic wiecej teraz robilem w nim wyciek oleju z przedniego wom wymienilem simmering i czas na sprzegło ROTEX to co idzie od silnika do przedniego walka u korbankow cena kosmos 2 tys zł za dwa plastykowe elementy tlumiace drgania a oryginalne to koszt okolo 90zł :D to wyglada tak:

566x300_t_pur.jpg

Może sie przyda komus ja mam podobne w 6180

 

http://www.sprzegla.pl

Edytowano przez kamilb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panki888    1

Panowie a gdzie znajduje się ten komputer żeby przeczyścić te styki itd. skoro tam tyle błota jest.

U mnie też jest problem z tym nie można wyłączyć itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamc360    1

Witam, mam podobny przypadek z MF 6170 mianowicie, przy włączeniu świateł i ruszeniu załącza się przedni napęd i nie da się go wyłączyć dopiero po wyłączeniu świateł można go rozłączyć, może jest w stanie ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną, dodam że bez włączonych świateł wszystko działa poprawnie. 

Pozdrawiam serdecznie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamc360    1

Tylko że przodek załączy dopiero gdzieś przy prędkości 5km/h przy włączonych światłach, na postaju można włączać i wyłączać światła, a przodek nie załączy się, jeszcze co ważne to gdy ten problem wystąpi nie można włączyć blokady, dopiero trzeba światła wyłączyć załączyć od nowa przodek i wszystko działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    51

Możliwe że masa jest słaba. Też miałem podobny problem szczególnie po podłączeniu świateł maszyny towarzyszącej. 

Teraz mam problem z rozłaczaniem napędu, ale wygląda na to że problem leży po stronie skorodowanych tylnych lamp. 

Czekam na lampy, wymienię i zobaczę jak będzie śmigać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil800    32
Napisano (edytowany)
Dnia 18.08.2020 o 22:17, kamc360 napisał:

Tylko że przodek załączy dopiero gdzieś przy prędkości 5km/h przy włączonych światłach, na postaju można włączać i wyłączać światła, a przodek nie załączy się, jeszcze co ważne to gdy ten problem wystąpi nie można włączyć blokady, dopiero trzeba światła wyłączyć załączyć od nowa przodek i wszystko działa

Kurde zrobilo mi sie to samo. Ze na postoju na swiatlach wszystko dziala a jak rusze to sam zalacza naped. Naprawiles to? Mial ktos tak? Z czym to jest zwiazane? 

Kurde doczytalem gdzies i sobue przypomnialem, ze faktycznie naped zapala sie tez razem ze stopem. W prawej lampie nie bylo ani stopu ani pozycji. Poczyscilem lampe i jest juz stop i pozycyjne i naped sie niby nie wlacza. Serio taka pier**la mogla to robic? Az dziwne

Edytowano przez kamil800

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mozambiko130
      Witam. Otóż mam taki problem że traktor ciężko utrzymać na drodze  przy szybkiej jeździe. Luzów na drązkach nie ma. Kierownica chodzi lekko jedynie jak skręce na Maxa kierownica to słychać pompę, i w zbiorniczku płyn jest spieniony.  Możliwe że pompa przepuszcza w środku olej ? Bo orbitrol raczej jest dobry bo jak traktor zgaszony to nie dam rady kręcić kierownica. 
    • Przez mozambiko130
      Witam. Posiadam Massey Ferguson 1014 z 1982roku. Problem jest że skrzynią ponieważ 4 bieg czasem wyskoczy w trakcie jazdy, i wsteczny który bardzo często wyskakuje ( wiadomo też słuchać chrupanie ). Sprzęgło mam nowe lecz od niedawna słyszę jakiś dziwny dźwiek który ustaje jak wcisne pedał sprzęgła... I jeszcze jedna bolączka jak włączam wałek womu to też zawsze coś chrupnie ale zawsze po tym działa poprawnie.  Mam zwykłą skrzynie bez rewersu 4 wolne biegi i 4 szybkie.  Jakieś sugestie co może być uszkodzone ? Miał ktoś podobny przypadek, chciał bym co nie co się dowiedzieć ponieważ mechanik ma czas dopiero za dwa miesiące.
    • Przez 5120CASE5120
      Dzień dobry  wszystkim,  jestem w trakcie remontu ciągnika  massey ferguson 135 , jeśli chodzi  o podnośnik to wymieniałem tulejki sworznia ramion i uszczelniałem tłoka siłownika podnośnika. Problem jest  w tym że j złożyłem plecak podnośnik,  nastąpił brak regulacji wysokości, gdy ruszam dźwigniami ramiona albo opadają  albo ida w górę,  nie ma możliwości zachowania stałej wysokości ramiona,  wydaję mi się że to może być jakaś głupota w jakimś zaworze lub mogłem niechcący cos rozregulować. Proszę o pomoc 

    • Przez Theologos
      Witajcie,
      szukam pomocy w określeniu "usterki" w MF6465 z 2008 roku, tier III, silnik Perkins. Mianowicie kupiłem go 2 lata temu, pierwsze próby bez problemu, w trakcie siewów jesiennych wyskoczył raz błąd E254 w trakcie pracy, kontrolki zaczęły mrugać, ale innych objawów nie było, błąd ten wyskakuje dość systematycznie, w międzyczasie przyjechał serwis na wymianę wszystkich płynów, filtrów itp, i przy okazji podpięli komputer żeby określić co jest, nic nie wykazał, żadnej historii błędów, żadnej usterki, i nie potrafili też wskazać co może być problemem, dlatego piszę tutaj, może ktoś z użytkowników spotkał się z czymś podobnym? 
      Udało mi się odszukać, gdzieś na forach angielskich, że może to być kod wskazujący na usterkę elektrozaworu przy wtrysku numer 4, jednak jak ma to się do rzeczy skoro maszyna nie zmienia w żaden sposób sposobu pracy silnika? 
      Będę wdzięczny za wszystkie rady, co z tym można zrobić? 
    • Przez velFoka
      Witam. Panowie nie posiadam MF ale w swoim DF też mam ehr i widziałem że u Was bardziej temat obeznany. Problem jest taki że amortyzacja w trakcie jazdy załączy się na chwilę i później nic a nic nie amortyzje.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj