Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja jak 912 sieje kukurydze to montuje sobie licznik hektarów z firmy adel. normalnie uzytkuje go w sieczkarni. pokazuje predkośc i do tego dobrze liczy hektary koszt ok 500 zł. uzywam to juz 4 lata i nie mialem żadnych problemów

Opublikowano

Ja myślałem nad czymś konkretnym bo rozwiązanie z licznikiem rowerowym to słaby wynalazek hehe

 

 

Jeżeli coś dla szpanu to licznik rowerowy jest lipny , bo jeżeli chodzi o pokazanie prędkości to uważam to za ekonomiczne rozwiązanie (tanie i dobre).

Opublikowano

Musze wymienić dwuwskaźnik w trzydziestce. W ofercie są tańsze za 46zł (prawdopodobnie chińczyki) i za 72 polskie. Który wybrać? Czy te chińczyki dobrze pokazują temp i nie rozlatują się w ciągu pół roku ?

Opublikowano

Kilka lat temu (na pewno ponad 5) kupiłem polski truj-wskaźnik z białą tarczą (prod. KFM - Kaliska Fabryka Manometrów)pokazuje temp. płynu , ciśnienie oleju i ciśnienie powietrza

i jak do tej pory działa bez awaryjnie . Lepiej kupić trochę droższe ale lepsze i dodatkowo polskie.

Opublikowano

Ja mam również ten biały, od 2000 roku i wydaje mi sie ze jest wytrzymalszy od tych oryginalnie montowanych w C-330 (z kontrolką ciśnienia oleju) bo często był problem z odpowiednim wskazaniem temp. cieczy chłodzącej.

Opublikowano

Czyli taki z tych postów wniosek że -"biedny powinien kupować drogie i dobre , bo jak kupi tanie to i tak potem musi kupić dobre".

Pozdrawiam i życzę dobrych decyzji !

Opublikowano

heh coś o tym wiem chciałem tez zaoszczędzić na remoncie silnika ale się nie da :)

wał nowy

głowica po regeneracji

tuleje tłoki Krotoszyn MAHLE

pierścienie z lat 70 jeszcze bez napisów TOP (czyli te najlepsze wtedy nie robili gówna)

pierścienie podnośnika ,

wał podnośnika

łapa podnośnika bo 328 miała inna niż 330

nowa elektryka

koło zębate 4 biegu

koło zębate 2 biegu

sprężynki na docisku sprzęgła

itp... nie bede pisał uszczelek ;d i takich tam

oś przednia wróciła od tokarza zero luzów nic nie lata no i jest w koncu prosta po przygodzie ;) jak koło na polu odpadło ,a os sie wbiła w ziemie

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli wymiana to już lepiej oryginalny ;) te chińskie są nic nie warte w 2010 roku wymieniłem właśnie na chiński bo tańszy i po pół roku już nie chodził (wskaźnik temperatury uległ awarii) <_< a poprzedni chodził pięknych parę lat :) W C 330 obecnie mam trzeci taki wskaźnik na samych początku był ten biały co jest montowany w URSUSIE C 328 :rolleyes: . Planuję wymienić teraz Dwu wskaźnik ale teraz na oryginalny , a kosztuje 92 zł oglądałem dzisiaj taki w pobliskim sklepie z częściami to ciągników rolniczych :) ...

Edytowane przez emil355
Opublikowano

Kupuj orginał z KFM mi sie rozsypał orginalny ale już miał swoje lata i kupiłem nowy z KFM ale jeszcze niezamontowałem ale z tego co wiem to niewarto kupywać podrób tylko polskie orginały KFM

Opublikowano

Przyłacze sie i zapytam. Kupilem tez w tamtym roku org KFM dwuskaźnik do c 330 ale moj maly siostrzeniec sie bawil na traktorze i zostawil właczona stacyjke i sie stopily niestety troche kontrolki od ciśnienia oleju i ładowania. Chcialem zapytac czy jest mozliwosc rozebrania wogole dwuskaźnika ? i wymienienia okrągłych czerwonych przezroczystych plasticzkow ? Jesli tak to zapytam czy by nie mial ktos np takich z rozbitego lub starego dwuskaznika? bo ja swojego starego wywalilem .. bo juz szklo bylo rozbite i wyblakniety caly.. nie przypuszczalem ze sie teraz by mogl przydac. :) dzieki z gory

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v