Polecane posty

mirasek    9

Pojemność układu smarowania silnika:

MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów

MF 6150 - 7,4 litra

MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra

MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra

MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra

MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra

MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów

MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra

MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów

 

Wymiana - co 250 mth

Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)

 

Pojemność układu smarowania skrzyni:

MF 3075, 3085 - 54 litry

MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów

MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry

MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry

MF 6180, 6190 - 68 litrów

MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów

MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów

MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra

 

Pojemność układu chłodzenia:

MF 3050, 3060 - 16 litrów

MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów

MF 3065, 3070 - 20 litrów

MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów

MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów

MF 3690 - 30 litrów

MF 3680 - 34 litry

 

Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie :) O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    7

Bardzo dobry temat, na pewno przyda mi się przy wymianie płynów i olejów na sezon przy Fedku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirasek    9

@Ferdek07, chyba sam kiedyś pytałeś ile oleju wchodzi do silnika w Twoim Lambo? :) Moim zdaniem dobrze jest wiedzieć czy na wymiane kupić 50 czy 80 litrów oleju przekładniowego. Wiele razy ktoś sie pytał ile oleju czy płynu wchodzi do jego modelu, więc podaje i przyczepiam temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

szczerze mówiąc to taki temat(a najlepiej gdyby był taki temat dla każdej marki) jest nieraz bardzo przydatny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    7

Właśnie, po co kupować za dużo lub za mało oleju, trzeba wiedzieć konkretnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

No spoko tylko ja nie wiedziałem czy to temat ogólnie dla mf-a tylko zarezerwowany czy dla innych marek też :)

ps. tak na marginesie to chciałem tylko zapytać czy dobrym pomysłem będzie zalanie mf 255 olejem utto do skrzyni tzn przerobionym olejem z lambo, czy mf się nie zbuntuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

przerobionym to na pewno nie,

bo rozumiem chcesz go zalać aby mieć taki sam jak w lambo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

nie, chce zalac zuzyty by zaoszczedzic. ja nie polecam takiej praktyki gdyz olej oprocz tego, ze z czasem traci swoje wlasciwosci, takze czysci, wiec przy wymianie caly brud ścieka ze starym olejem.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

UTTO napewno nie zaszkodzi skrzyni w 255, to taka przekładniówka o rozszerzonym działaniu :) Co do lania zużytego... hydraulika ma filtry, spuszczony olej może sie też odstać ale świeży to on już nie będzie. Z drugiej strony jeżeli konfrontujemy to z jakimś agrohipologlutem bełtającym sie lata w małym ferdku to taka zmiana może wyjść mu tylko na lepsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Ferdek07, chyba sam kiedyś pytałeś ile oleju wchodzi do silnika w Twoim Lambo? ;) Moim zdaniem dobrze jest wiedzieć czy na wymiane kupić 50 czy 80 litrów oleju przekładniowego. Wiele razy ktoś sie pytał ile oleju czy płynu wchodzi do jego modelu, więc podaje i przyczepiam temat.

Mirasek wierz może ile wchodzi oleju do przedniego mostu i zwolnic do MF 6140 z mostem DANA ?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mirasek wierz może ile wchodzi oleju do przedniego mostu i zwolnic do MF 6140 z mostem DANA ?.

 

o ile dobrze pamiętam zwolnice 2x0,9l most 6-7

 

ale nie daje za to głowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    6

a gdzie się wlewa i jaki olej do zwolnic i przedniego mostu bo ja mam 6160

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

Mirasek wierz może ile wchodzi oleju do przedniego mostu i zwolnic do MF 6140 z mostem DANA ?.

Zależnie od modelu mostu (dyfer + 2x zwolnica)

AG66 - 5,6 + 2x 0,8

AG75 - 5,6 + 2x 1,0

AG85 - 5,6 + 2x 1,0

AG105 - 7,6 + 2x 1,2

 

Jeśli dobrze pamiętam Dana ma korek wlewowy z lewej strony na tylnej ścianie obudowy, spustowy z przodu na dole główki. Korki wlewowo-spustowe zwolnic mostu znajdują sie po wewnętrznej stronie piast, ustawiane do spuszczenia na godz. 6, a do wlewania na godz. 3 lub 9 ;) Starsze typy osi mogą mieć inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

przy spuszczaniu oleju z przedniego mostu radzę odkręcić też korek wlewowy, bo oś nie ma odpowiecznika i trudno olej złapać... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    6

każdy ma w przednim moście i zwolnicy olej czy tylko niektóre wersje serii 61xx??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    5

A umnie do skrzyni do MF 8110 weszło 100 litrów. I było dopiero ponad połowe na bagnecie. Albo czegos tam nie mam w skrzyni :lol: albo dane katalogowe są naciągniete. Zaznaczam ze zadnego wycieku nie miałem podczas wlewania:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

Może być jakiś błąd, bo modele do których miałem kilka źródeł (w tym fabryczne) sprawdziłem i się zgadzało, ale wszystkich nie mam możliwości zweryfikować także opierałem sie na tym co mam. Kolejna sprawa to mnogość wersji, np. w skrzyni 8210 wchodzi grubo ponad 100 litrów, może Twoja 8110 to jakaś "przejściówka" z nowszą skrzynią, nie wiem, tak gdybam ale dobrze że teraz wiemy o rzeczywistej rozbieżności dla tego modelu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Koledzy potrzebuje pomocy Jaki olej zalac do skrzyni w MF 3125. Czy nadaje sie olej superol F 27-57 lub ATF 2?


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas157    0

Ile oleju wchodzi do mf 3070 do przedniego mostu na zwolnicy jest taki symbol 2 5 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    9

To olej tylko do układów hydraulicznych, nie nadaje się do przekładni, hamulców, sprzęgieł, itp.

 

Z Fuchsa dobry będzie Agrifarm UTTO MP, ewentualnie Agrifarm STOU, z tym że ten pierwszy będzie lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez KamilMaj
      W MF 3060 wyrzuca wodę bo robi się duże ciśnienie w układzie chłodzenia a temperatura jest w normie. Jakiś pomysł? Wydaje mi się że uszczelka pod głowicą ale może ktoś doradzi coś innego. Termostat został wyjęty i to samo się dzieje.
    • Przez RedPower
      Witam dziś zauważyłem że gdy pod obciążeniem na wszystkich biegach szosowych ciągnik nie może zakręcić kołami schodzi z obrotów i tyle (sporym obciążeniem lecz mniejszy 255 bez problemu daje radę). na biegach polowych kręci normalnie. Co może być przyczyną docisk tarcza czy coś innego?
      Dekielek na spodzie jest sporawo osmarkany. Gdy ruszam sprzęgło puszcza za połową całego ruchu pedału sprzęgła (nwm jak to fachowo napisać )
       
      Z góry dziękuje za pomoc
       
      EDIT sorry za błąd w nazwie 3065 a nie 3064
    • Przez michaszek832
      Panowie Tak jak w temacie nie mogę rozłączyć napędu w mf 3070 co może być przyczyną ?
    • Przez rolnikgospodarny95
      właśnie uszczelka pod głowicą mi się przegrzała powiedzcie mi jakie to koszty są jak będzie to robił mechanik
    • Przez Mr_Jelonek
      Witam wszystkich serdecznie, pacjent massey ferguson 3070, kupiony traktor kilka lat temu i po pewnym czasie używania padła pompa paliwowa, okazało się że zatarta glowiczka i urwany wałek w pompie, zmiana glowiczki niby wszystko ok, lecz po zmianie glowiczki traktor stracił mocy trochę bo przed awarią potrafił ciągnąć 2 przyczepy 4,5 tonowe na podwójnych bortach pełne wysłodków i dawał radę 4 biegiem tym szybszym, po awarii trzeba było redukować nawet 2-3 biegi, był spokój na jakieś 4 lata później powtórka taka sama, wymiana u innego pompiarza, tu u mnie na miejscu, moc taka sama jak po pierwszej awarii, pojeździl traktor koło 2 lat, dalej to samo było, pojechałem do tego pompiarza z pierwszej awarii, założył większą glowiczke, inny traktor, robił robotę jak durny, porwał to może koło miesiąc dwa i dalej glowiczka urwana, pompa oddana, do pompiarza tu na miejscu bo do tego pierwszego mam daleko koło 300km, nawet już pożyczyłem używaną pompę od znajomego, taką samą, na niej trochę jeździł dłużej ale to samo się robiło, już nie liczę ile razy padły te pompy, tydzień temu padła pompa ale teraz padły rolki od napędu glowiczki teraz po tych naprawach to nawet muszę odpowietrzac pompę paliwową bo inaczej nie zapali, a pompy padają od tak same z siebie, zgasisz traktor później chcesz odpalić i już po pompie, bak wyczyszczony, pompka wymieniona,ta z drugiej strony silnika, wtryski ok, założony nawet dodatkowy filtr przy pompce tej małej, niby mówił pompiarza że paliwo, ale samochód jeździ ok na tym samym paliwie, rozrzad dobrze ustawiony, ma ktoś jakieś pomysły może, bo mi głowa już wysiada od tego
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj Anuluj