Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok,dzięki. Ja mam złożony wniosek na proxime power 90 ale chyba nic z tego nie wyjdzie bo nie jestem jeszcze na zielonej liście,ale jeżeli bym brał to na pewno bym wzioł EHR..jeszcze jak jest z Hitchronic to już wogóle bardzo przydatna rzecz i wygoda w pracy.

Opublikowano

A w proximie power teraz dźwignia zmiany biegów jest taka sama jak w serii forterra ? przyciski wzmacniacza są zmienione z boku,na stronie zetora tak właśnie widać na fotkach,przycisk od WOM tez jest przeniesiony ze słupka kabiny.

Opublikowano

To zależy od dealera, producent nie dostarcza tego wyposażenia razem z ciągnikiem. Montowane jest w serwisie, jeżeli dealer nie ma humorów to dorzuci radio w gratisie, jeżeli jest pazerny to wystawi stosowny rachunek za to.

Opublikowano

Wyciszenie kabiny zmieniło się coś w tych modelach z nową kabiną (przeszklony szyberdach) ? bo jeden diler mnie wkręcał chyba bo mówił że jest teraz sporo ciszej niż w tych poprzednich modelach ;) ostatnio zetory miały 78db w kabinie.

Opublikowano

aha czyli do ceny podstawowej trzeba jeszcze doliczyć kilka tysi żeby go trochę doposarzyc, mam jeszcze pytanie jaki plug do tej proximy 80 na gleby 2,3 klasy ( ilość skib i szer)

chodzi mi o zwykly plug zagonowy

Opublikowano

jaja większe od bereta :P

otóż dziś wymieniłem sobie w Proximie 90 filtr paliwa i ten mały plastikowy filterek przed ręczną pompką, przepompowałem, zapalił, trochę podławił się ale po kilku sekundach silnik już normalnie chodził, chciałem jeszcze troche dokręcić przewody gumowe co wchodzą/wychodzą z tego filterka plastikowego, kręcę śrubokrętem obejmę az tu nagle jak mnie kopnie, normalnie iskra skacze po tym filterku. Wyłaczyłem silnik, wyłączyłem hebel i jak stukam w ten filtr to iskra skacze, normalnie boję sie podchodzić. CO to może być?? czy to jest jakieś zabezpieczenie przez złodziejami :ph34r:

Opublikowano

@farmer_89 z tych modeli które wymieniłeś to lepszy będzie plus (ma rewers mechaniczny, 2 sekcyjny rozdzielacz zew, elektro-pneumatycznie załączany wom i to wszystko w standardzie) a różnica to jeżeli dobrze pamiętam to 7 tyś

Opublikowano (edytowane)

Farmer niebój się w proximie żadnej elektroniki niema.

To prosty traktor nawet cewki gaszenia nie zaprojektowali tyko trzeba ciągnąc za wajchę pomimo że zapalamy kluczykiem.

Zetor ma półbiegi 2 stopnie na każdym biegu.

Edytowane przez leszekd
Opublikowano

@farmer_89 elektro pneumatycznie załączany wom polega na tym że wciskasz przycisk który steruje elektrozaworem, który z koleji podaje powietrze na siłownik pneumatyczny który zwalnia sprzęgło wom, bardzo fajna sprawa nie musisz ciągać dźwigni sprzęgła wom tylko lekko ruszasz palcem i masz taki sam efekt

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem.

 

Mam automatyczny zaczep górny listwę zaczepową dolną, 2 pary szybkozłączy standardowe wyposarzenie proximy power szerokie koła.

Nie mam radia, lampy błyskowej-tego nie chciałem, na klimatyzację poszkodowałem i pewnie to był błąd.

Traktor świetny a praca na nim aż nudna bo nóg od podłogi można nie odrywać. Jednak w porównaniu do zielonych maszyn to dalej maszyna prymitywna a zarazem prosta. Jednak mi wystarczy. Jedyna wada to kabina. Nowym kabinom daleko do 7211.

Edytowane przez leszekd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v