Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Lepiej porządne radialki 12.4 ,np. Taurus,Mitas,Barum.Gwarantuje że wystarczą.Opona taka lepiej się ułoży na feldze niż 13.6,

co da lepsze przyleganie do gleby większą powierzchnią opony

Edytowane przez volvo
Opublikowano

Chyba te z początku produkcji,prawie wszystkie w mojej okolicy a jest wiele C 330,mają 12.4

Jak już chcesz założyć szersze opony to zastosuj tej samej wysokości zamienniki- 360/70R28 lub 420/65R28

Opublikowano
Lepiej porządne radialki 12.4 ,np. Taurus,Mitas,Barum.Gwarantuje że wystarczą.Opona taka lepiej się ułoży na feldze niż 13.6,

co da lepsze przyleganie do gleby większą powierzchnią opony

a wiesz ile one kosztują? Sam myślałem nad nowymi ale cena zaporowa - lepiej używane ale tutaj wyboru wielkiego nie ma.
Opublikowano (edytowane)

Jak już chcesz założyć szersze opony to zastosuj tej samej wysokości zamienniki- 360/70R28 lub 420/65R28

Te 360/70R28 lub 420/65R28 o ile są szersze od standardowych 12.4r28?

 

Z 14.9 mówicie że nie bo jest trochę wyższa i się balon zrobi?

Edytowane przez Maniek101
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Z 14.9 mówicie że nie bo jest trochę wyższa i się balon zrobi?

 

Kolego nie zrobi się balon,poprostu będzie trochę węższa przy feldze resztę wyglądu opona zachowa taki sam jak feldze z 360tki i będzie mniej miejsca pod błotnikiem,sąsiad jak woził 330 mleko do mleczarni to założył żeby być szybszy.

Opublikowano

Witam.Mam pytanko odnosnie opon do c 330 problem w tym jakie wybrac . Jeszcze jedno czym sie rózni piasta na 6 otworow , a piasta na 5 otworow . Proszę o szczerą odpowiedz . pozdro.

Opublikowano

Tylko otworami na felgę.Na tył opony jakie cię stać a na przód proponuję ci jakieś radialne od busa do te dzisiejsze opony do przodu to są jak cieniutkie że szkoda słów.Ja mam w swoim na przodku kormorany to o tyłek potrzepać.Cieniutkie jak papier.zwoziłem w zeszłym roku drzewo z lasu i przejechałem po gałęzi od akacji to tylko 6 dziur było.Pojechałem c 360 gdzie mam radialne od busa i musiałem tą akację wyciąć i przejechać kołem bo nie mogłem wyrobić i nic żadnej kolki.Założyłem do kormorana nową dętkę i pojechałem rębakiem gałęzie ciąć i znowu najechałem na wystający korzeń pok kątem ucięty i znowu dziura ale w drugim kole.Mam już załatwione radialne od busa 195/16 C i będę przekładał bo to nie ma sensu się denerwować.Stare opony stomil to buły opony.

Opublikowano

Po co tak cudować, w końcu wartosc ciągnika do wartoci opon ma się pewnie jak 1:5, poza tym jak gumy są już stare sztywne i łyse to nawet w tym samym rozmiarze nowa opona to będzie niebo a ziemia, co do rozmiaru opon w c330 to były 11,2 ale łamane przez 12 tzn profil wysoki jak w 12 a szerokosc 11,2 11,2/12 r28, miałem takie z dobrym prostektorem ale tym starego typu z zaokrąglanymi klockami po zmianie na nowe przepasc w uciągu jakby 4x4 dostał ciągnik a kupiłem 12,4 jakie trayale za 500zł/szt, także 13,6 to jest max i nie ma potrzeby nic więcej, bo po primo zmieniasz sobie prędkosci na poszczególnych biegach a za wiele tych biegów pewnie nie masz i lepszy uciąg wieksza prędkosc na biegu do prac polowych i okaże się że ciągnik się dusi a nie kopie, uslizg podczas pracy czasami jest wskazany lepiej żeby koła podcieło jak silnik spadł z obrotów, po 2gie wyższe koła z tyłu to i z przodu trzeba wyższe bo też stracisz na uciągu, bo przesuniesz całą masę ciągnika do przodu

Opublikowano

opony 16c sa dobre, ale nie do uprawy w polu, niski bieznik szybko sie zalepi i kola beda sie slizgac

ja polecam opone Mitas tractor front, na 60 bedzie z 7 lat a stan bieznika bardzo duzy, do tego opona miekka

Opublikowano

stoje w wielkim znaku zapytania . Mitas czy kormoran stomil-olsztyn oczywiście na tyl do c330 a przód jaki proponujecie ?? Prosze o szybka odpowiedz bo wiosna sie robi i zaczyna sie robota w polu... Pozdro .

Opublikowano

co by nie było to mniej ważne ja polecam trochę większy rozmiar 6.50 lub nawet 7.50 może ciągnik wygląda delikatnie jakby był przód wyżej ale to bardzo dobrze wplywa na uciąg, oraz zmienjszenie oporów w pracach polowych, zamiast kupować drogie 6.00 kup najtańsze 7.50 będziesz zadowolony ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v