Skocz do zawartości

RENAULT 110-14


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Nie zakładam nowego tematu więc zadaję pytanie tutaj.

proszę znawców o opinię..:)

a mianowicie szukam renówki na swoje gospodarstwo i wczoraj byłem obejrzeć model 110-14.

ciągnik ogólnie źle nie wygląda ale ma pewne defekty:

schodzi paliwo z pompy wtryskowej i właściciel musiał ją przy mnie odpalać używając samostartu... jadąc drogą oraz na postoju ciągnik ciężko osiąga obroty powyżej 1500obr/min a powyżej tej wartości tak jakby przerywał.... do tego bardzo ciężko kręci się kołami na wolnych obrotach silnika... po przygazowaniu jest lepiej ale i tak to nie to...

koleś mówił że może opuścić na naprawę bo on sie na tym nie zna i sam nie naprawi...

Czy jest sens się z tym bawić i ile taka naprawa może kosztować???

Opublikowano

regeneracja pompy moze kosztowac nawet 1000-1500zl, moze to wina pompki zasilajacej, ale nawet jesli to pompa bez problemu powinna pociagnac ze zbiornika

wspomaganie slabnie gdy pompa sie konczy, koszt ok. 1500 za 2-sek. i cos kolo 2000-2300 za 3-sek. dokladnie nie pamietam, zobacz na allegro

Opublikowano

Pompę hydrauliczną wymienisz sam bez większych problemów. Pompę wtryskową też.

Do tego ewentualnie wymiana końcówek wtryskiwaczy po 200zł sztuka...

 

Targuj się jeszcze albo jak masz czas to weź gościa na przeczekanie.

Opublikowano

Części do traktorów Renault szukaj u dealera Claas w swojej okolicy bo on daje serwis tej marce. Lub w sklepie internetowo-stacjonarnym www.grene.pl

Opublikowano

Mogą mi użytkownicy Renault 90-34 i 110-54 powiedzieć jakie są ich wady i zalety, co najcześciej pada i dlaczego jakie mają zbiorniki paliwa i ile palą w czym po dniu pracy?. Jaka jest różnica spalania tych modeli i w czym. Który się bardziej nadaje jako główny z ładowaczem czołowym na 20ha?

Opublikowano

najczestsza awaria o jakies slyszalem jest pompa olejowa

spalanie w pracy nie powinno przekroczyc 12l/h przy obr. 1500-1800, w lzejszych pracach ok. 7-8l/h, mowa o 6 cyl.

do ladowacza lepszy bedzie 4 cyl. chyba ze na zwrotnosci az tak Ci nie zalezy

Opublikowano

Miałem renaulta ciągnik ładnie się prezentuje. Ale to tyle jest bardzo sztywny i ciężko nim się pracuje!

A przy okazji czy może mi ktoś pwiedzieć ile może spalić john deere 7920?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v