Skocz do zawartości
zorczyk

RENAULT 110-14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zorczyk    0

Szukam wałka ataku od przedniego mostu do renault 110 14 morze ktoś ma używany albo wie kto ma proszę o odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

3mariusz333    0

Tam jest paru co handlują częściami, a wiesz coś może na taki temat.

 

Witam. Ile mam grzać świece żarowe w tej Reni 551.4s. Bo nie mam żadnych kontrolek ani nic. Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Witam!

Nie zakładam nowego tematu więc zadaję pytanie tutaj.

proszę znawców o opinię..:)

a mianowicie szukam renówki na swoje gospodarstwo i wczoraj byłem obejrzeć model 110-14.

ciągnik ogólnie źle nie wygląda ale ma pewne defekty:

schodzi paliwo z pompy wtryskowej i właściciel musiał ją przy mnie odpalać używając samostartu... jadąc drogą oraz na postoju ciągnik ciężko osiąga obroty powyżej 1500obr/min a powyżej tej wartości tak jakby przerywał.... do tego bardzo ciężko kręci się kołami na wolnych obrotach silnika... po przygazowaniu jest lepiej ale i tak to nie to...

koleś mówił że może opuścić na naprawę bo on sie na tym nie zna i sam nie naprawi...

Czy jest sens się z tym bawić i ile taka naprawa może kosztować???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

regeneracja pompy moze kosztowac nawet 1000-1500zl, moze to wina pompki zasilajacej, ale nawet jesli to pompa bez problemu powinna pociagnac ze zbiornika

wspomaganie slabnie gdy pompa sie konczy, koszt ok. 1500 za 2-sek. i cos kolo 2000-2300 za 3-sek. dokladnie nie pamietam, zobacz na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

to chyba trzeba bedzie odpuścić ten temat...

same części wyjdą mnie ponad 3tysie+robocizna... koleś mówił że za 28tys by ją oddał ale to chyba i tak jest zbyt dużo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Pompę hydrauliczną wymienisz sam bez większych problemów. Pompę wtryskową też.

Do tego ewentualnie wymiana końcówek wtryskiwaczy po 200zł sztuka...

 

Targuj się jeszcze albo jak masz czas to weź gościa na przeczekanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    16

Części do traktorów Renault szukaj u dealera Claas w swojej okolicy bo on daje serwis tej marce. Lub w sklepie internetowo-stacjonarnym www.grene.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Pompę hydrauliczną do swojej 951-4 dziś kupiłem w Techmocie w Choroszczy za 1070zł. 2 lata gwarancji, Caproni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    16

Mogą mi użytkownicy Renault 90-34 i 110-54 powiedzieć jakie są ich wady i zalety, co najcześciej pada i dlaczego jakie mają zbiorniki paliwa i ile palą w czym po dniu pracy?. Jaka jest różnica spalania tych modeli i w czym. Który się bardziej nadaje jako główny z ładowaczem czołowym na 20ha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

najczestsza awaria o jakies slyszalem jest pompa olejowa

spalanie w pracy nie powinno przekroczyc 12l/h przy obr. 1500-1800, w lzejszych pracach ok. 7-8l/h, mowa o 6 cyl.

do ladowacza lepszy bedzie 4 cyl. chyba ze na zwrotnosci az tak Ci nie zalezy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan7659    0

Miałem renaulta ciągnik ładnie się prezentuje. Ale to tyle jest bardzo sztywny i ciężko nim się pracuje!

A przy okazji czy może mi ktoś pwiedzieć ile może spalić john deere 7920?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

jest to numer do dobrego mechanika zajmuje się naprawą zachodnich ciągników i kombajnów od kilku dobrych lat i jest mobilny

okolice krajenki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×