franek412

problem z kierunkowskazami

Polecane posty

klejnus    0

Może masz za słabe bezpieczniki. Albo gdzieś zawre w instalacji. Sprawdź jaki masz bezpiecznik i czy połączenie kabli w kostce przyczepy jest ok.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frutis    0

Możesz mieć zwarcie do masy i dlatego pali Ci bezpiecznik. Przejrzyj instalacje w przyczepie, ale najpierw powiedz jaki masz bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franek412    1

Możesz mieć zwarcie do masy i dlatego pali Ci bezpiecznik. Przejrzyj instalacje w przyczepie, ale najpierw powiedz jaki masz bezpiecznik.

 

 

15A i próbowałem 20A i też spaliło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    11

Na obu kierunkach pali czy tylko na jednym ale tak jak pisali, podejrzewam zwarcie


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie przeczyścić masę, tylko dokładnie przejrzeć instalację (obwód kierunkowskazów) czy nie ma zwarć do masy. Jeżeli przepala się bezpiecznik 20A to bez wątpienia jest zwarcie. Podejrzewam, że nie dysponujesz miliomomierzem, więc pozostaje śledzić przewody kierunkowskazów, zwłaszcza w miejscach przejścia przez ramę. Innego sposobu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Sprawdz puszke przwodów w przyczepie powinna znajdować się z prawej(patrzec od zaczepu) strony ramy od srodka(może być gdzie indziej) Jeżeli tam będzie ok to sprawdz przewody tak jak pisał Elektrotechnik. Jezeli i tam nic nie znajdziesz to hmm proponuje sprawdzić same lampy może tam cos jest zrypane.


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    120

Ja poszukiwania rozpocząłbym od gniazda i wtyczki chyba najczęściej tam się robi zwarcie.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    11

Gniazdo bym zostawił bo bez przyczepy nie pali bezpiecznika, czyli tam jest ok, jeżeli pali przy włączeniu prawego to może być w wtyczce bo prawy kier jest zaraz koło masy w wtyczce (3i4 pin) dalej przy przejściu przewodów przez mocowania, połączenia na listwie czy w puszcze oraz w samych lampach czy przewód nie jest przetarty lub przyciśnięty, ew czy samo mocowanie żarówki jest ok ;)


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

franek z twjej skromnej informacji wynika , ze przepalenie bezpiecznika nastepuje gdy podlaczona jest przyczepa- tak? 

 

Czy rowniez problem ten wystepuje bez podlaczonej przyczepy?

 

Jezeli tylko z przyczepa to musicz zrobic przeglad instalacji w przyczepie. Zacznij od lamp, potem wtyczka, ewentualnie jakies zlaczki na przyczepie. Jak nic nie znajdziesz ( najpewniej przewod od prawego kierunkowskazu dotyka do masy) to chyba najszybszym sposobem bedzie poprostu wymiana okablowania chocby na prawa strone. 

 

Taki najszybszy zabieg robilem koledze ale w starym zerorku . Nie bawiac sie w dlubanina przeciagnalem po prostu nowe kable w blotnikach. Nie majac pod reka nic innego, a zalezalo nam na czasie i kosztach uzylem zwyklego przewodu YDY 3x1,5mm bo akurat takiego bylo pod reka kilkadziesiat metrow.

 

Jak sie pozniej okazalo po przegladzie wyprutych kabli z blotnikow byly przypalone na izolacji w kilku miejscach. Robily zwarcie wewnatrz blotnikow.

 

Podobnie mozesz miec w przyczepie. Kabel gdzies sie przetarl i robi zwarcie.

 

Jak juz ci pomyslow braknie to jest jeszcze jeden ale drastyczny sposob, ktory rzadko stosuje. Jest jednak skuteczny wlasnie w takich przapadkach.

 

Nalezy sie wyposarzac w gasnice! Podlaczas do akumulatora, lub wydajnego zasilacza( prostownik naprzyklad) dany wadliwy obwod bez bezpiecznika. Jak na zwarciu poplynie z akumulatora kilkanascie- a moze i kilkaset amper na pewno szybko wyjdzie gdzie jest zwarcie. Jednak to bardzo ryzykowna opcja sprawdzania. I raczej nie polecam.

 

Czasami wrecz wskazane jest po prostu wymienic czesc instalacji. Zrobisz to raz pozadnie i na dlugie lata masz spokoj.

 

A ten sposob z akumulatorem mozesz uzyc na. do upewnienia sie, ze to wina instalacji na przyczepie.

 

Jest wiele sposobow, ale sam musisz sie tym zajac i nie przeskoczysz tego, ze jednak trzeba poszukac miejsca gdzie jest zwarcie. Nie wyczytasz tego na forum. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JJacek97    0

Witam, co może być przyczyną, że zamiast żarówki kierunkowskazu pali się pozycja?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    9

Zamienione przewody w wtyczce lub lampie. To tam na początek ale po tym co napisałeś to niewiele można się dowiedzieć. Opisz konkretnie co się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JJacek97    0

przewody sprawdzałem kontrolką i jest wszystko ok, ale w lampie już nie jak włączę prawy kierunkowskaz to świeci pozycja, pozycja świeci normalnie jak ja włączę, nawet masę zmieniałem i nic nie pomaga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JJacek97    0

a i owszem @andrzej78 niby była masa podlaczona, ale nie masowala, dałem masę z innego miejsca i wszystko działa normalnie, a ja szukałem błędu w instalacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez konradpawelski
      Witam
      Mam problem w podświetleniem wyświetlacza i deski rozdzielczej w kabinie w moim JD 6320. Po włączeniu świateł nie podświetla zupełnie nic. Do tego nie działa również pomiar prędkości jazdy i nie działa ani wyświetlanie cyfrowe ani analogowe. Sprawdziłem odpowiednie bezpieczniki oraz przekaźniki i nie działa dalej. Czy w tym modelu oprócz standardowego miejsca montażu bloku bezpiecznikowego mogę być jeszcze w jakimś miejscu inne bezpieczniki?
       
      Będę wdzięczny za pomoc.
    • Przez Dominato
      Witam mam problem z same antares 130 ll mianowicie silnik gaśnie po przekroczeniu 2500 obr i miga błąd 4 na słupku 
    • Przez Czol0o
      Witam, jak w temacie mam problem z napięciem ladowania 
      Komputer po odpaleniu pokazuje 12,8V gdzie powinno być 14 wymieniłem alternator na nowy i nie pomogło. 
      Dodatkowo czasem wyskakuje błąd i sygnał dźwiękowy. 
      Co może być przyczyną? 
    • Przez patryk741
      witam wszystkich użytkowników na wstępie chciałbym żeby administrator strony przeniósł to gdzie trzeba. jest to mój pierwszy temat. otóż mój problem polega na tym ostatnio wymieniłem sobie halogeny tradycyjne na halogeny led i gdy są włączone i zostanie włączone radio radio z lat 90 to w głośnikach słychać takie brzeczenie/buczenie i różnego rodzaju dźwięki jest to bardzo irytujące i chciałbym to naprawić i tu moje pytanie wie ktoś jak to naprawić ? dziękuję bardzo za pomoc
    • Przez kepa416
      Cześć, 
      Kupiłem opryskiwacz John Deere 632. Mam instrukcje ze strony JD. Widzę że powinna tam być 5 pinowa wtyczka 5-P 16-A 380V. 
      Mam 4 przewody które włożyłem na krótko w gniazdo 3 pin w ciągniku John Deere 6105r aby sprawdzić czy komputer działa. Okazuje się że działa tylko zabezpieczenie w tym gnieździe mam 25A a na schemacie od opryskiwacza widzę i 30 i 75 A. Boję się że przy rozkładaniu belki może uszkodzić instalacje. 
      Czy do takiego zestawu muszę poprowadzić osobne przewody spod aku i zrobić wtyczkę na zewnątrz? Nie chciałbym robić podwójnej roboty jeśli wtyczka w środku ogarnie taki prąd. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj