matoperator7

alternator od forda bosch

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Mam pytanie podobno ten alternator ma wbudowany regulator napięcia w szczotkach. Jak założyć tego typu alternator do c360 jak sa tam dwa czerwone kable i jeden cienki niebieski wiem ze ten to trzeba podłączyć do kontrolki ale te dwa to jak ?czy jeden wystarcz do plusa do rozrusznika? Pomóżcie proszę. pozdrawiam.Tutaj zdjęcie DSC00108.JPG | matoperator | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Jest dokładnie tak jak mówisz ten niebieski podłącz do kontrolki ładowania a czerwony na + do rozrusznika są dwa ale jeden możesz odłączyć pod tym wieczkiem co wchodzą kabe bo one są tam zamocowane na wsuwki i będzie gitara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak mówisz ten niebieski podłącz do kontrolki ładowania a czerwony na + do rozrusznika są dwa ale jeden możesz odłączyć pod tym wieczkiem co wchodzą kabe bo one są tam zamocowane na wsuwki i będzie gitara.

Sprawdzałem ten alternator i raczej nie działa. Podłączyłem pod ten niebieski żarówkę i minus żarówki pod masę alternatora i podłączyłem koło pasowe pod wiertarkę i żarówka się nie zapaliła czyli z tym alternatorem jest coś nie tak. Macie jakieś pomysły co moze byc ??

???:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    10

Źle podłączyłeś, gruby pod plus aku a niebieski pod kontrolkę a drugi od żarówki pod PLUS po zapłonie, czyli do sprawdzenia możesz podpiąć pod czerwony :) no i oczywiście obudowa pod minus


agrotysk.pl


Ryki - Słowackiego 23


============================


Zwoleń - Krakowska 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Źle podłączyłeś, gruby pod plus aku a niebieski pod kontrolkę a drugi od żarówki pod PLUS po zapłonie, czyli do sprawdzenia możesz podpiąć pod czerwony :) no i oczywiście obudowa pod minus

OK. Dzięki jutro może sprawdzę. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Źle podłączyłeś, gruby pod plus aku a niebieski pod kontrolkę a drugi od żarówki pod PLUS po zapłonie, czyli do sprawdzenia możesz podpiąć pod czerwony ;) no i oczywiście obudowa pod minus

[/qu

Podłączyłem tak jak mówisz ale chyba jest coś nie tak bo jak podłączyłem to żarówka się nie paliła zaczęła się palić jak wprawiłem w obroty alternator przez wiertarkę. Jakiś pomysł???:):):):)pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Czy po wprawieniu alternatora w ruch wiertarka to jakies napiecie sie pojawilo , tzn czy wzbudzil sie i zaczal ladowac? 

 

Odkrec regulator i sprawdz czy sa szczotki jescze. Ni ezaszkodzi przy okazji obejzec w jakim staniesa pierscienie. Odrazu przeczysc miejsce gdzie regulator styka si ez obudowa alternatora. Stawiam wlasnie ba brak masy regulator-alternator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Kupiłem niedawno c360 i mam problem z napięciem,m gdyż jak podładuję akumulator to ma ok 13.5v a gdy zapalę ciągnik to ładuje ok. 12,7v mierząc na alternatorze. Ostatnio podładowałem  akumulator i podłączyłem woltomierz pod alternator, przepaliłem go ze 2 razy i wczoraj chciałem zapalić i nagle nawet ani razu nie zakręcił, a na woltomierzu było ok 12,2v. Alternator mam polski który ma regulator osobny. Czy jest taka możliwość ze woltomierz może mi rozładowywać akumulator, bo + podłączyłem pod alternator a nie pod stacyjkę i działa przez cały czas. Jeszcze nadmienię, że jak podpale ciągnik to wskazówka ani nie drgnie w górę, tak jak np. po włączeniu świateł wskazówka lekko opada.
    • Przez mate0
      Witam 
      Chciałbym się podzielić informacją i awari w kombajnie new Holland TC 5040 z 2008 roku. Problem polegał na tym, że przestał działać joystick czyli:
      - podnoszenie i opuszczanie hederu
      - wszystko związane z motowidłami 
      Prąd w panelu bezpiecznikach był, bezpieczniki sprawne.
      Awaria wynikła po tygodniowej przerwie w żniwach ( skończenie omłotu rzepaku czas przygotować kombajn na zboża i kicha )
      Telefony do serwisów z całego województwa każdy zajęty mogą być dopiero za 2-3 dni. Przez telefon podejrzewają awarię komputera.
      Po wielo godzinnych męczarniach okazało się, że wszystkiemu winny jest alternator który przestał pełnić swoją rolę. Co ciekawe panel informacyjny z początku nie wyświetla kontrolki od słabego napięcia trzeba około 2-3 godzin pracy w polu lub parenaście rozruchów silnika. W serwisie cena nowego alternatora 2600 netto. Udało się znaleźć kolesia z drugiego końca Polski, który z niemiec załatwił nówkę oryginał za 860 netto ,  który był na drugi dzień. 
      Co ciekawe przy słabym napięciu elektrycznym w kombajnie nie można go zgasić - jedyną opcją jest wyciągniecie bezpiecznika.

      Mam nadzieję, że komuś przyda się ten wpis i oszczędzi sobie kupę nerwów. 
    • Przez Wojtas501
      Tak jak w temacie dzisiaj powstała mi awaria z ładowaniem akumulatora. po opłukaniu ciągnika (alternatora oczywiście nie myłem, choć mogła woda z chłodnicy się dostać) i przejechaniu 2h ciągnik padł, pracował na wolnych obrotach i włączone światła więc mogło się tak zdarzyć, ale problem po krótkim podładowaniu się powtórzył. Po bezpiecznikach patrzyłem z lewej strony ciągnika, ale nie mogę znaleźć odpowiedzialnego za ładowanie. Czy woda mogła uszkodzić alternator oraz czy są jeszcze gdzieś  bezpieczniki oprócz tego miejsca?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Kizo
      Witam Może ktoś zakładał alternator do C330. Alternator owszem z wbudowanym regulatorem napięcia. Jeżeli ktoś wie co w trzeba jak popodłańczac proszę o krótki opis. Chodzi mi w szczegulności o podłączenie kabli na alternatorze D+ B+ jaki kabel do lampki ładowania a który do bieguna + instalacji czy jakoś tak. W skrócie mówiąc żeby działało jak trzeba.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.