Zaloguj się, aby obserwować  
Tadeusz1212

MTZ 80 - problem z elektryka

Polecane posty

Tadeusz1212    2

Witam. Ostanio miałem problem z elektryka u MTZ 80 a mianowicie nie działało mi ładowanie i nie chciał odpalac. Ojciec cos pogrzebał w tym wyłaczniku prądu i było wszystko ok az do dzis. Dzisiaj nagle cała elektryka padała. Nie ma ładowania, nie działaja swiatała itd kompletnie nic. Prosze o pomoc co moze byc przyczyna i co nalezało by sprawdzic w tej sprawie. Z góry dziękuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

skoro cos przy wlaczniku ojciec robil to moze go trzeba wymienic, mialem takie cos z wlacznikiem w masseyu bezpieczniki od halogenow mi palilo i wina byly wlaczniki


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    809

Za zegarami powinien być bezpiecznik główny (taki szklany) i może on nawalił.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    15

Może to być wyłacznik, ja tez w swoim MTZ'cie miałem wieczny problem z wyłacznikiem nie wyłaczał pradu albo wcale nie było aż wkoncu trafiłem na taki co działa już jakiś czas kiedyś znowu mi nie ładował to kupiłem nowy alternator (200zl) i ładuje na maks :) ostatnio nie palił mi na stacyjke to kabelek sie oderwał 5 min i zrobione musisz chwile posiedziec i popatrzeć popróbować bo wiele rzeczy jest podejżanych :)


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Jeżeli jest to taka sama elektryka jak w pronarze 82a to zapewne spalił Ci się bezpiecznik (tzn. taki drucik) w klepaku, który łączy takie 2 śrubki :) jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś mogę porobić kilka fotek co gdzie i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

z ktorego roku masz tego mtz bo moze juz przewody trzeba wymienic ja miałem tak w swoim mtz i niemogłem doisc z elektrykom i cała wywalifem i wstawilem nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

(tzn. taki drucik) w klepaku, który łączy takie 2 śrubki

Normalnie cytat dnia. Panowie nie piszcie jak jacyś gimnazjaliści. Co do problemu autora, to rzeczywiście może to być ten wyłącznik, jeżeli nie ma napięcia na stacyjce i nic nie działa. Ja bym zaczął właśnie od tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Dzięki Panowie za pomoc... Tak jak pisaliście winny był ten bezpiecznik pod zegarami, ojciec go wymienił i problem zniknął. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Witam może i ja się podepnę pod temat. Też mam problem z elektryką, nie gaśnie mi kontrolka ładowania akumulatora. Na zaciskach akumulatora niby ładuje bo jest napięcie podczas pracy 13,2 V trochę mało ale ładuje. Mtz jest bodaj z 89r. alternator jest z jakimś mostkiem z tyłu a koło kabiny są jakieś 2 przekaźniki. Niestety nie bardzo wiem jak taka instalacja działa. Może ktoś wie jak się za to wziąć, na polskich instalacjach się w miarę znam ale tu... ani schematu żadnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Pawelek01111111
      Podnośnik w moim belarusie po rozgrzaniu oleju opada zwłaszcza z ciężkimi maszynami. Lecz nawet na pusto gdy zgaszę miejac go na górze rano jest na dole  gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Krzysiek12345
      Witam, mam dość poważny kłopot, wczoraj po zakończeniu pracy wracałem z pola i wyłączyłem przedni napęd a potem zmieniłem na szosowe. Następnie stała się dziwna rzecz - bieg wyskoczył a potem nie mogłem żadnego wbić. Są teraz tylko dwa -najwolniejszy terenowy do przodu i wsteczny - obojętnie czy chcę wrzucić 1,2,3 to i tak wchodzi ten sam. Nie było przy tym żadnych zgrzytów ani chrobotów. Nie mogę też ustawić dźwigni w położenie N któro umożliwia zapłon. Sam drążek lata luźno nawet gdy bieg jest wrzucony. Co to może być? Już sobie umówiłem się z mechaniorem. Miał tak ktoś kiedyś?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez rbit
      Czy tak ma być, że na rozgrzanym oleju na jałowych obrotach ciśnienie spada do ok. 1,2 bara a przy obrotach na biegach dochodzi max. tak do 3,5 bara? Jakoś od nowości nie zwracałem na to uwagi szczególnej, ale wydaje mi się, że na początku było więcej na minimalnych obrotach. Ciągnik ma dopiero zrobione 670 godzin a ma już 8 lat więc dużo nie robi a przebojów różnych z nim miałem od nowości. Nie wiem też czy to może głupie z mojej strony, ale jeśli przy tak małych przebiegach rocznie ostatnie dwa razy wymieniałem olej raz na 2 lata - nie wiem czy nie wrócić do rocznej wymiany? Na bagnecie patrzyłem to wcale nie jest jak smoła tylko brązowawy. Czy przy tym bąku/filtrze są jakieś śruby regulujące ciśnienie oleju - patrzyłem to są jakieś 3 na korpusie filtra u dołu, ale dostęp do nich jakiś dziwny jest. Czy w tym bąku może się coś zepsuć co ma wpływ na ciśnienie i jak to poznać?  Gdzie tam dokładnie w 820 jest pompa wspomagania układu kierowniczego bo świeci mi się już od dłuższego czasu kontrolka - czy ja trzeba wymienić?
    • Przez darkowe1
      Witam mam problem chyba z rozdzielaczem . Sam podnosi podnośnik nieważne w jakiej jest pozycji . Macie jakieś pomysły ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj