Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tadeusz1212

MTZ 80 - problem z elektryka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Tadeusz1212    2

Witam. Ostanio miałem problem z elektryka u MTZ 80 a mianowicie nie działało mi ładowanie i nie chciał odpalac. Ojciec cos pogrzebał w tym wyłaczniku prądu i było wszystko ok az do dzis. Dzisiaj nagle cała elektryka padała. Nie ma ładowania, nie działaja swiatała itd kompletnie nic. Prosze o pomoc co moze byc przyczyna i co nalezało by sprawdzic w tej sprawie. Z góry dziękuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

skoro cos przy wlaczniku ojciec robil to moze go trzeba wymienic, mialem takie cos z wlacznikiem w masseyu bezpieczniki od halogenow mi palilo i wina byly wlaczniki


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    530

Za zegarami powinien być bezpiecznik główny (taki szklany) i może on nawalił.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Może to być wyłacznik, ja tez w swoim MTZ'cie miałem wieczny problem z wyłacznikiem nie wyłaczał pradu albo wcale nie było aż wkoncu trafiłem na taki co działa już jakiś czas kiedyś znowu mi nie ładował to kupiłem nowy alternator (200zl) i ładuje na maks :) ostatnio nie palił mi na stacyjke to kabelek sie oderwał 5 min i zrobione musisz chwile posiedziec i popatrzeć popróbować bo wiele rzeczy jest podejżanych :)


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Jeżeli jest to taka sama elektryka jak w pronarze 82a to zapewne spalił Ci się bezpiecznik (tzn. taki drucik) w klepaku, który łączy takie 2 śrubki :) jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś mogę porobić kilka fotek co gdzie i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

z ktorego roku masz tego mtz bo moze juz przewody trzeba wymienic ja miałem tak w swoim mtz i niemogłem doisc z elektrykom i cała wywalifem i wstawilem nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

(tzn. taki drucik) w klepaku, który łączy takie 2 śrubki

Normalnie cytat dnia. Panowie nie piszcie jak jacyś gimnazjaliści. Co do problemu autora, to rzeczywiście może to być ten wyłącznik, jeżeli nie ma napięcia na stacyjce i nic nie działa. Ja bym zaczął właśnie od tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Dzięki Panowie za pomoc... Tak jak pisaliście winny był ten bezpiecznik pod zegarami, ojciec go wymienił i problem zniknął. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    310

Witam może i ja się podepnę pod temat. Też mam problem z elektryką, nie gaśnie mi kontrolka ładowania akumulatora. Na zaciskach akumulatora niby ładuje bo jest napięcie podczas pracy 13,2 V trochę mało ale ładuje. Mtz jest bodaj z 89r. alternator jest z jakimś mostkiem z tyłu a koło kabiny są jakieś 2 przekaźniki. Niestety nie bardzo wiem jak taka instalacja działa. Może ktoś wie jak się za to wziąć, na polskich instalacjach się w miarę znam ale tu... ani schematu żadnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.