Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Takie dzisiaj są części ale pocieszę cię że nie masz mf 255 bo części do skrzyni to jest masakra.Nie dość że dostępność to jest loteria a jakość zwala z nóg.Robiłem nie dawno skrzynię w tym klamocię to dwa tygodnie stał na garażu i miejsce zajmował bo czekałem za częściami przychodziły takie badziewia że masakra i trochę dziwne że ciągnik w Polsce robiony a części do skrzyni to większość Turcja robi i też gość nie jest zadowolony z hałasu ale tak jest jak się jeździ aż coś nie zazgrzyta. :D

Opublikowano

Witam

Ostatnio zabrałem się za usunięcie wycieku oleju z pod górnej pokrywy skrzyni biegów. Zdemontowałem pokrywę, oczyściłem, nałożyłem silikon dirko na pokrywę i korpus skrzyni (łączenie mokre na mokre), zamontowałem pokrywę. Biegi, reduktor, wom włącza się normalnie jednak czasami słychać jakieś stuki, przed zdjęciem pokrywy nie występowały. Czy może być to spowodowane brakiem uszczelki przez co pokrywa jest może odrobinę bardziej dociśnięta?

Opublikowano

Stuki słychać podczas jazdy, w czasie postoju gdy reduktor jest włączony na neutralny przy wciśnietym biegu, bez różnicy czy jest włączony wom czy nie. Czy istnieje taka możliwość że coś źle złożyłem, bo wcześniej tych stuków nie było? Stuki te są nieregularne, raz je słychać a raz nie

Opublikowano

Witam panowie . Mam mały problem i proszę kolegów o pomoc w zlokalizowaniu usterki , a więc kosiłem ostatnio trawe kosiarką rotacyjną 3-pekiem i kiedy wcisnąłem sprzęgło usłyszałem ciche stukanie. Dodam że przy wysprzegleniu 1 stopnia czyli wom nadal pracuje jest cicho , stukać zaczyna jeżeli rozłącze też drugi stopień . Nie chce mi sie na pałę rozbierać i szukać więc jeżeli ktoś z was miał kiedykolwiek taki przypadek lub domyśla się co może być na rzeczy niech sie wypowie . Z góry dzięki.

Opublikowano

Panowie da rade wymienić tryb zespolony od 2-3 przy c-360 bez odjeżdżania silnikiem, tylko aby tylni most? Bo 3 lata temu wymieniałem też 2-3 ale i wałek sprzęgłowy to był rozjeżdżany na 3 razy. A teraz znów 3 no i przy okazji wymienię atak i wałek od ataku, bo mam zaspawaną nakrętkę a tryb już jest os try. Jak prawidłowo ustawić koło atakujące względem tego talerzowego, słyszałem że uciąć pasek papierowy i ustawić tak żeby go nie pocięło przy obrocie. A części mam zamiar kupić Skropol albo ursus Chełmno.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

miałem to samo sprawdz luzy na sprzegle i na kole zamachowym i naciagnij linke i zalezy czy masz sprzegło bezstopniowe czy dwustopniowe

Opublikowano

co do tego ustawiania to tak jak mówisz po zamontowaniu ataku wkładasz taki listek papieru pomiędzy atak i kręcisz tylko rób to parę razy jeżeli będzie cieło to patrząc od tyłu ciągnika dokręcasz z lewej strony nakrętkę mocującą atak a dokręcasz z prawej najelpiej to dokręć tak żeby koła chodziły sztywno i po woli ustawiaj bo jeżeli będzie za ciasno to koła się wytrą i będzie wyło

Opublikowano

Witam nie wiem czy było coś podobnego bo jest już 42 strony i trochę dużo czytania.Jak jest to przenieście. Dzisiaj pojechałem wyrywać drzewa i c 360 3p zakleszczył się na 2. po naprawie powtarza się to stale. zawsze na 2 jak zmieniam na bieg na innej listwie np. na 4 czy wsteczny. co to może być za przyczyna? czy listwa do wymiany czy tylko korki. 2 i 3 trzeba nie raz użyć siły żeby włożyć bieg a później żeby go wyłączyć. pierwszy raz mi się to zdarzyło, zakleszczał się raz na rok albo na 2.

Opublikowano

Panowie da rade wymienić tryb zespolony od 2-3 przy c-360 bez odjeżdżania silnikiem, tylko aby tylni most? Bo 3 lata temu wymieniałem też 2-3 ale i wałek sprzęgłowy to był rozjeżdżany na 3 razy. A teraz znów 3 no i przy okazji wymienię atak i wałek od ataku, bo mam zaspawaną nakrętkę a tryb już jest os try. Jak prawidłowo ustawić koło atakujące względem tego talerzowego, słyszałem że uciąć pasek papierowy i ustawić tak żeby go nie pocięło przy obrocie. A części mam zamiar kupić Skropol albo ursus Chełmno.

Da radę,trzeba odjechać tylko tyłem bez demontowania podnośnika.

 

Chciałbym to zobaczyć jak wymieniasz wałek i tryb ataku, bez zdejmowania podnośnika :D :lol: :P

Opublikowano

Panowie da rade wymienić tryb zespolony od 2-3 przy c-360 bez odjeżdżania silnikiem, tylko aby tylni most? Bo 3 lata temu wymieniałem też 2-3 ale i wałek sprzęgłowy to był rozjeżdżany na 3 razy. A teraz znów 3 no i przy okazji wymienię atak i wałek od ataku, bo mam zaspawaną nakrętkę a tryb już jest os try. Jak prawidłowo ustawić koło atakujące względem tego talerzowego, słyszałem że uciąć pasek papierowy i ustawić tak żeby go nie pocięło przy obrocie. A części mam zamiar kupić Skropol albo ursus Chełmno.

Wymieniłem ten tryb od 3 ale i ten dolny też, bo ku mojemu zdziwieniu żaden z nich nie miał wyciętego zęba tylko skazy jak by łożysko igiełkowe wpadło między nie, no i resztę też wymieniłem, i jest jak na razie spokój. P.S Ciągnik był rozjeżdżany na 3 razy i podnośnik też bo jak inaczej odkręcić nakrętkę od ataku, w moim przypadku odciąć. hehe

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja wymieniałem koło przesuwne 2 i 3 biegu bez jakiegokolwiek rozjeżdżania, z tym że miałem wyjęty mechanizm różnicowy.

Opublikowano (edytowane)

Witam.Mam takie pytanie.Mianowicie jak ktoś wsiądzie na moją 360 to nie umie wbijać biegów i jak przerzuca z wstecznego na jedynkę to wychodzi palec zmiany biegów z wodzika i jest zablokowana jedynka i ciężko jest trafić z powrotem bez zdejmowania kolumny.Mi wydaje się że to jest wina palca zmiany biegów albo kolumny co w niej siedzi palec.

Edytowane przez locke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v