Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

dźwignia od zając żółw to ta po prawo jak siedzisz i powinna być podniesiona do góry. Już wszystko wiesz. Jeśli jeździłeś kiedyś ciągnikiem to jak wsiądziesz to sie nauczysz po kilku minutach.;)

Opublikowano

@maciek1754 z zetorze to idzie tak:

R 2 4

1 3 5

Opublikowano

Przytrafiło mi się coś takiego że wrzuciłem 1 bieg i nie mogę go wyłączyć nawet po odkręceniu korka nie idzie ustawić wodzika na pozycję neutralną wajcha cały czas jest w pozycji biegu pierwszego

Proszę o pomoc, co muszę zrobić

Z poważaniem Bartollini

Opublikowano

My kilka razy tak mieliśmy że normalnie nie szło od kleszczyć to wykręcaliśmy wodziki i zdejmowaliśmy wajchę od biegów i jak nie szło ręcznie ich przestawić to delikatnie młotkiem stukaliśmy w listwy tak aby wszystkie były równo i było po problemie. :)

Opublikowano

odkręć tą wajche od biegów, wyjmij ją i tak jak kolega pisał, jak śrubokrętem nie da rady to lekko młotkiem i powinno być ok, a jak nie da rady to trzeba pokrywe ściągać i oglądać dokładnie co się tam mogło stać.

Opublikowano

traktor stoi prosto dziś już nie będę szedł zajmę się tym jutro

kiedyś tak z ojcem miałem że musiałem ściągać cały dekiel i ustawiać równo wodziki

tylko że trochę z tym roboty

wajchę wywaliło w przód i tyle wodzik sie zablokował i nie można go ustawić na luz

pokombinuje jutro Dzięki

Opublikowano

witam, czy mam sie martwić, 3 lata temu zaczeła skrzynia stukać na 2 biegu i wstecznym, i jak stukała tak stuka nie głośniej nie ciszej, dodam że ojciec wtedy wyrywał pień ze ściętego trzewa metodą szarpaną, ja po tym pojechałem w pole i wtedy zaczeło stukać, czy dalsze eksploatowanie z takąskrzynią zagraża jakomś powarzniejszą awarią, czy , niemam pojęcia co może być przyczynom, odkręcałem pokrywe ale nie zaówarzyłem nic podejżanego, czy można robić skrzynie bez rozpoławiania ciągnika ?

Opublikowano

co do rozpoławiania to nie wyciągniesz paru wałków ze skrzyni najlepsze by to było i przepatrzenie jej a zobacz czy reduktor dobrze siedzi w zatrzask jak nie to zmień zatrzask albo możesz już mieć koło reduktora obrobione wtedy wymiana chyba koło ok 400 zł

Opublikowano

stuka bo prawdopodobnie jest którys ząb na trybie wyszczerbiony. my tak mielismy z 3 stukała stukała wkońcu zaczeła wyskakiwać i było trzeba robić :P odrazu cały dół skrzyni nowy  i w połowie górny :)

Opublikowano

prawdopodobnie tak. wez otwórz skrzynie i zobacz czy tryby mają wszystkie zęby a raczej czy są całe u nas były przytarte( normalne to) ale jeden był w połowie wyszczerbiony i stukało

Opublikowano

róznie moze być np zatrzask( niektórzy mówią wodzik) moze nie trzymać wodzik( niektórzy mówią listwa) moze być juz wytarta  wyszczerbiony tryb moze być wszystko tak samo jak przy 3 biegu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v