Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w dowodzie prawdopodobnie bedzie 92 km bo u mnie mam moc znamionową wbitą :)

decyzja zapadla na nowego maseja co powiecie warto bylo kupic go za 150 tys netto

 

decyzja juz zapadla na maseya nowego za 150tys netto co sadzicie dodry wybor

Opublikowano

Najprawdopodobniej standard po ile ci euro liczyli? Cena w sumie dobra.

ful wypas brak tylko resorowanej kabiny i przedniej osi zaznaczam jest to rocznik 2010 co sadzicie dobry to wybor ciagnika jakie sa jego mankamety

Opublikowano

ful wypas brak tylko resorowanej kabiny i przedniej osi zaznaczam jest to rocznik 2010 co sadzicie dobry to wybor ciagnika jakie sa jego mankamety

za 150 tys to dobrze.gdzie taką cenę wynegocjowałeś.Mnie dealer krzyknął 160tyś oczywiście za MF5435

Opublikowano (edytowane)

Patrząc na 54xx i inne ciągnik to faktycznie można powiedzieć, że standard to full wypas.

Jako dodatki można dokupić np:

zaczep hitch

resorowana kabina

biegi pełzające i super pełzające

ścięta maska, dach visio roof, obniżona kabina slim

przedni tuz i wom

autotronic

podgrzewanie bloku silnika

w wyższych modelach resorowana oś i łączony wydatek hydrauliki

Do tego różne kombinacje kół i opon oraz dodatkowe obciążenie.

 

Fajnie było by gdyby dołozyli funkcje autodrive choćby z serii 62xx gdzie automatycznie zmieniane były półbiegi. No ale może kiedyś.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano (edytowane)

Ja mam MF'a 5470 od niedawna. Jestem w 100% z niego zadowolony. Super obsługa ciągnika i w ogóle. W orce spalanie ok. 13 -14 l z Ibisem LS 3+1. Mój MF kosztował 220 000 + VAT.

Edytowane przez Masseyy
Opublikowano

koledzy mam pytanie,mianowicie odbylem jazde próbna MF 5445 z 2004r rewers mech.skrzynia speed shift 16x16(po jednym pólbiegu) i mam wrazenie jakby ciagnik ten hamował,poprostu po zdjeciu nogi z gazu i wciśnięciu sprzegła wyraźnie zwalnia czy to normalne w tych ciagnikach??

Opublikowano

Ja mam podobny model (5465 z tą samą skrzynią tyle, że z elektrohydraulicznym rewersem), jak jedzie "na luzie" to owszem czuć lekki opór stawiany przez skrzynię, ale nie jest on na tyle duży żeby wyraźnie hamował ciągnik.

Opublikowano

Dzięki Michał,to znowu u mnie z 1 na 2 to nie raz nie zdążę przełżyć i ciągnik zatrzyma się.jest to możliwe żeby napęd go tak hamował jeśli byłby załączony??A wie ktoś czy jest w tych modelach regulacja hamulcy??może są za mocno podciągniete albo po prostu nie "odbiły"

Opublikowano (edytowane)

A czy też tak zwalnia po wyrzuceniu na luz. Czy tylko jak wciśniesz sprzęgło? Czy rewers też ma połozenie neutralne i czy też zwalnia jak go tak przełączysz? Jeśli jeszcze tego nie kupiłes to daj se spokój. Będziesz szukał jgły w stogu siana. A ciągnik wpradzie jeździ ale jak by mial na haku kilka ton. Jak to się ma do zużycia paliwa itd. Jedyna szansa to sprawdzenie hamulców jeśli jest jakaś regulacja. Skrzynie można rozebrac a i tak nic nie znajdziesz. Popatrz dokładnie na śruby przy skrzyni i moście. Czy nie były kręcone może jakiś magik coś naprawiał i źle poskładał. Tak czy tak jeśli jeszcze nie kupiłeś, nie dałeś zadatku zostaw to ciągników jak psów.

Edytowane przez hubertuss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v