Skocz do zawartości

MF z serii 44xx i 54xx


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o ten przedział nocy to jest seria Massey Fergusonów 5400. Mają silniki perkinsa 4,4l turbo (wersja 5460 z intercoolerem) lub 6,0l z turbo i intercoolerem w 5465 (120KM). Jest jeszcze model 5470 z silnikiem Sisu o mocy 125KM.

Co do wyposażenia tych maszy to jest w standardzie ehr, atumatycznie włączana blokada i przedni most, klima, podnośniki 5 i 6t. i inne bajery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to powiem

jestem uzytkownikiem MF5455 czy szczęsliwym??nie wiem...nie mam porównania z innymi markami..

zrobiłem parę błędów kupujac ciągnik...

pierwszy nie zrobiłem porównania czyli prządnej jazdy próbnej innymi markami...

drugi naciołem się na korbanków-pewnie jak 90% klientów wydaje mi sie że przepłaciłem za niego-dałem 160 tyś netto-jest to drugi wariant wyposażenia czyli wszystkie możliwe, zajżyj na ich stronę jeżeli chcesz wiedzieć.

co do pracy to chodzi z pługiem 4obrot,agregat 4,2m,brona talerzowa 3,2m

przeglądy ok 300zł co 300mth

kupiłem go na SPO i tym sie pocieszam-co by nie było to dałem za niego 100tyś,żałuje teraz że nie barałem więcej maszyn ale cóż tak człowiek uczy się na błędach i juz wiem że do korbanków więcej nie pojade-nie dam im zarobić

teraz najwżniesze żeby nie sprawiał problemów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minusy

-krąbna przekładnia-myślałem żę nowy to nowy a tu d*pa synchronizacja strasznie trzyma, przy redukcji nie ma problemu mała przygazówka i wchodzi a na więsz juz jest gorzej-w sarym mtz było jeszcze gorzej ale za te pieniądze wymagam więcej

-obsługa EHR-w 4512 robie wszystko odruchowo, nie parze się do tyłu i wiem ile podniosłem a tu jest takie dupne kułeczko od ktorego palec cierpnie

- i pare innych pierdółek które denerwuja

jednak to wszystko jest do przeżycia ale nie korbanki...juz tam nie pojade i obym nie musiał  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm- u mnie to tylko zakresy A B C D trochę ciężko wchodzą(ale w porównaniu z Zetorem to i tak leciutko)-a EHR to jest moim zdaniem bajka (próbowałem chyba wszystkie i w JD najbardziej mi się spodobał-zresztą mój Starszy orze i nie narzeka)-no i mógłby mniej palić-tak ogólnie to sprawia dosyć solidne wrażenie i co najważniejsze chłopaki z serwisu są naprawdę ok.Aha mógłby mieć ogrzewanie na nogi a nie tylko na górę.Zresztą może jutro napiszę coś więcej a może w końcu listonosz też stanie na wysokości zadania i doniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minusy

-krąbna przekładnia-myślałem żę nowy to nowy a tu d*pa synchronizacja strasznie trzyma, przy redukcji nie ma problemu mała przygazówka i wchodzi a na więsz juz jest gorzej-w sarym mtz było jeszcze gorzej ale za te pieniądze wymagam więcej

-obsługa EHR-w 4512 robie wszystko odruchowo, nie parze się do tyłu i wiem ile podniosłem a tu jest takie dupne kułeczko od ktorego palec cierpnie

- i pare innych pierdółek które denerwuja

jednak to wszystko jest do przeżycia ale nie korbanki...juz tam nie pojade i obym nie musiał  ;)

 

może dotrą ci się trybki  ;)

 

mnie biegi dobrze wchodzą  no i sprzęgło super jest  leciutko chodzi  i dobrze dziła 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moc znamionowa 100 KM,

    - silnik Perkins, 4-cylindrowy

  - skrzynia Dyna4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

  - klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,

  - regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,

  - komin boczny, analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, duże teleskopowe lusterka zewnętrzne, 

  - wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

  - instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

  - zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,

  - zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

  - obciążniki przednie 610 kg. (10 x 55 kg + 1 x 60 kg z zaczepem),

  - ogumienie przód  14,9 R24,

  - ogumienie tył        18,4 R34,

  - błotniki tylne 2,28 m

  - tylny TUZ - udźwig 6 000 kg, 

  - EHR - sterowanie TUZ-em,

  - kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,

  - tylny WOM -  540/540E/1000/1000E obr./min,

  - 3 pary wyjść hydraulicznych,

  - oświetlenie robocze przednie (2 pary) i tylne (1 para), montowane w dachu,

  - oświetlenie na słupkach kabiny - 1 para

   

  - kpl. narzędzi,

  - wąż z końcówkami do pompowania kół,

  - instrukcja obsługi w języku polskim,

 

to jest wyposażenie nowegeo.ja mam inna skrzynie i mniej świateł roboczych.dzojstików nie ma, ogólnie wszystko rozmieszczone pod ręką i bardzo proste w obsłudze.czekam na inne pytania no chyba że masz jakieś imtymne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze także tu, bo zależy mi na szybkiej odpowiedzi :-)

Mam 5435 prawie od roku i powiem, że ciągnik jest poprostu słaby. Chodzi o to, że kompletnie nie czuć tych 83 KM. Z opryskiwaczem 2200litrów potrafi tracić obroty pod nieduże górki!! Powiem tak: on pali jak 1224 a ciągnie jak c-360!!

Zgłosiłem problem serwisowi, to dopiero po pisemnym zgłoszeniu raczyli wziąć ciągnik na hamownię. Serwisant pokazał mi wykres który uzyskał na hamowni i szczerze mówiąc nie bardzo mi się ten wykres podoba. Np. pomiar na WOM wykazuje prawie 650 Nm momentu i zaledwie jakieś 63KM mocy przy 2000 obr/min. Zgodzicie się ze mną że takie charakterystyki ni w ząb się mają do wykresów z prospektu

http://www.korbanek.pl/maszyny/massey/pros...na4-20stron.pdf

Czy ma ktoś taki ciągnik i czy może się podzielić wrażeniami, na temat jego mocy uciągu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest to możliwe aby na wykresie wyszło 690 Nm? Nie wiem na jakim przełożeniu był badany mój ciągnik. Jak tylko będę miał możliwość to zamieszcze ten wykres. Zastanawiam się tylko czemu przebieg mocy w funkcji obrotów na tak dziwny wygląd. Bardzo różni się od zanieszczonego w prospekcie tego ciągnika, Czy to także może być spowodowane badaniem przez skrzynię, a nie bezpośrenio na silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bar_szcz
      Witam, pacjent to MasseyFerguson 6280 silnik PERKINS ENGLAND 1941/2200, problem z odpalaniem na zimnym silniku, po przekręceniu kluczykiem załapie praktycznie od razu, ale długo kręci zanim wskoczy na normalne obroty. Jakie powinny być luzy na zaworach? Dzięki za podpowiedzi 
    • Przez Farmer4255
      Mam problem z rewersem(chyba)?. Ciągnik 12x12 rewers eletro-hydrauliczny. Po przełączeniu rewersu do jazdy do tyłu ciągnik "łapie bieg" rusza i nagle go gubi. Ciągnik przechodni tak jakby na bieg neutralny. Nie rusza już do przodu. Ruszy do przodu tylko po zgaszeniu. Niestety można nim jeździć tylko do przodu. Co może być problemem?
    • Przez slajders25
      Witam. Rozgląda się za ciągnikiem tak z 140-150km. Interesuje mnie MF6480. Pytanie do użytkowników o awaryjność. Pełno w necie jest opinii że silnik perkinsa to gie... i że tylko sisu. Że wtryskiwacze padają, pompy paliwa, tylny podnośnik słaby itp. Mnie wszystko to dziwi bo mam obecnie 6180 z 96r i ten ciągnik jest naprawdę zajeb... Ma swoje wady ale służy mi od 1500 motogodzin i złego słowa o nim nie powiem. Wymieniłem w nim chłodnicę, pompę wody, uszczelniłem chłodniczkę i naprawiłem sterownik. Moim zdaniem to normalne rzeczy. Silnik igła. Choć to stary ciągnik to nawet przy ciężkiej pracy nie dymi. A silnik w 6480 jest przecież ten sam tylko dodano interkuler. Tak samo jak skrzynia dyna4 i tylny podnośnik. Nie zmieniałbym 6180 gdyby nie to że ma za lekki przód i ciut za mało mocy jak na moje maszyny.
      I teraz jak to jest naprawdę z tą awaryjnością. I jeszcze jak się wam sprawuje amortyzacja osi i kabiny bo z tym nie miałem doczynienia.
       
       
       
    • Przez lysonzi1
      Jest tu może jakis fachowiec co wie co może być przyczyną niedziałającego wyświetlacza ? Ewentualnie ktoś kto się z czymś takim spotkał. Znacie kogoś kto takie rzeczy naprawia?

    • Przez Nowak5425
      Witam, jest jakiś sposób żeby naprawić ten wyświetlacz obrotów WOM ? Działa jak widać na załączonym filmiku. Są jakby wypalone części cyfr 
      VID_20230905_190020(0)(0).mp4

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v