Skocz do zawartości

Polecane posty

Sebastian    0

co mozecie powiedziec o nowych modleach czys a awaryjne jaka jest ich cena co potrafia i ile maja elektorniki w standarcie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Jeśli chodzi o ten przedział nocy to jest seria Massey Fergusonów 5400. Mają silniki perkinsa 4,4l turbo (wersja 5460 z intercoolerem) lub 6,0l z turbo i intercoolerem w 5465 (120KM). Jest jeszcze model 5470 z silnikiem Sisu o mocy 125KM.

Co do wyposażenia tych maszy to jest w standardzie ehr, atumatycznie włączana blokada i przedni most, klima, podnośniki 5 i 6t. i inne bajery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sebastian    0

czyli??? ma jakas elaktronike jesli tak to jaka??? a moze ktos zana cene owych ciagnikow seri 4400 a miaonowicie 88koni i 98koni jesli sie nie myle i seri 5400 o moy podobnje??? jest ktos tu uzytkownikiem owych modeli to niech powie z czym pracuja i jak sie spisuja???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

no to powiem

jestem uzytkownikiem MF5455 czy szczęsliwym??nie wiem...nie mam porównania z innymi markami..

zrobiłem parę błędów kupujac ciągnik...

pierwszy nie zrobiłem porównania czyli prządnej jazdy próbnej innymi markami...

drugi naciołem się na korbanków-pewnie jak 90% klientów wydaje mi sie że przepłaciłem za niego-dałem 160 tyś netto-jest to drugi wariant wyposażenia czyli wszystkie możliwe, zajżyj na ich stronę jeżeli chcesz wiedzieć.

co do pracy to chodzi z pługiem 4obrot,agregat 4,2m,brona talerzowa 3,2m

przeglądy ok 300zł co 300mth

kupiłem go na SPO i tym sie pocieszam-co by nie było to dałem za niego 100tyś,żałuje teraz że nie barałem więcej maszyn ale cóż tak człowiek uczy się na błędach i juz wiem że do korbanków więcej nie pojade-nie dam im zarobić

teraz najwżniesze żeby nie sprawiał problemów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

@pioter-powiedz mi dlaczego użytkownicy MF z reguły nie należą do najszczęśliwszych-zdaje się ,że ciągniki tej marki nie są aż tak złe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

minusy

-krąbna przekładnia-myślałem żę nowy to nowy a tu d*pa synchronizacja strasznie trzyma, przy redukcji nie ma problemu mała przygazówka i wchodzi a na więsz juz jest gorzej-w sarym mtz było jeszcze gorzej ale za te pieniądze wymagam więcej

-obsługa EHR-w 4512 robie wszystko odruchowo, nie parze się do tyłu i wiem ile podniosłem a tu jest takie dupne kułeczko od ktorego palec cierpnie

- i pare innych pierdółek które denerwuja

jednak to wszystko jest do przeżycia ale nie korbanki...juz tam nie pojade i obym nie musiał  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Hmm- u mnie to tylko zakresy A B C D trochę ciężko wchodzą(ale w porównaniu z Zetorem to i tak leciutko)-a EHR to jest moim zdaniem bajka (próbowałem chyba wszystkie i w JD najbardziej mi się spodobał-zresztą mój Starszy orze i nie narzeka)-no i mógłby mniej palić-tak ogólnie to sprawia dosyć solidne wrażenie i co najważniejsze chłopaki z serwisu są naprawdę ok.Aha mógłby mieć ogrzewanie na nogi a nie tylko na górę.Zresztą może jutro napiszę coś więcej a może w końcu listonosz też stanie na wysokości zadania i doniesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Macie racje, że Korbanki strasznie zdzierają kasę z ludzi, ale czy jest u nas jeszcze jakiś inny przedstawiciel, który sprzedaje nowe ciągniki MF???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3
minusy

-krąbna przekładnia-myślałem żę nowy to nowy a tu d*pa synchronizacja strasznie trzyma, przy redukcji nie ma problemu mała przygazówka i wchodzi a na więsz juz jest gorzej-w sarym mtz było jeszcze gorzej ale za te pieniądze wymagam więcej

-obsługa EHR-w 4512 robie wszystko odruchowo, nie parze się do tyłu i wiem ile podniosłem a tu jest takie dupne kułeczko od ktorego palec cierpnie

- i pare innych pierdółek które denerwuja

jednak to wszystko jest do przeżycia ale nie korbanki...juz tam nie pojade i obym nie musiał  ;)

 

może dotrą ci się trybki  ;)

 

mnie biegi dobrze wchodzą  no i sprzęgło super jest  leciutko chodzi  i dobrze dziła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Kurczę ,gdzieś to już ktoś proponował ale może by tak założyć wątek "plusy i minusy naszych ciągników-ale tak bez mydła  ;D"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebastian    0

no to powiedz jaka masz elektroniuke w swojm ciagniku??? masz dzojstik czy cos podobnego???i moglbys wzucic zdjecie kokpitu z mf???ale podaj jeszce swoje gg bo mam jeszce inne pytania ok ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

moc znamionowa 100 KM,

    - silnik Perkins, 4-cylindrowy

  - skrzynia Dyna4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

  - klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,

  - regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,

  - komin boczny, analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, duże teleskopowe lusterka zewnętrzne, 

  - wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

  - instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

  - zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,

  - zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

  - obciążniki przednie 610 kg. (10 x 55 kg + 1 x 60 kg z zaczepem),

  - ogumienie przód  14,9 R24,

  - ogumienie tył        18,4 R34,

  - błotniki tylne 2,28 m

  - tylny TUZ - udźwig 6 000 kg, 

  - EHR - sterowanie TUZ-em,

  - kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,

  - tylny WOM -  540/540E/1000/1000E obr./min,

  - 3 pary wyjść hydraulicznych,

  - oświetlenie robocze przednie (2 pary) i tylne (1 para), montowane w dachu,

  - oświetlenie na słupkach kabiny - 1 para

   

  - kpl. narzędzi,

  - wąż z końcówkami do pompowania kół,

  - instrukcja obsługi w języku polskim,

 

to jest wyposażenie nowegeo.ja mam inna skrzynie i mniej świateł roboczych.dzojstików nie ma, ogólnie wszystko rozmieszczone pod ręką i bardzo proste w obsłudze.czekam na inne pytania no chyba że masz jakieś imtymne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

wejdz na strone www.korbanek.pl i tam będze MF a póżnij seria 5400-wszystko tam masz ;) a zdjęcia jak porobie to wstawie do galerii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Ja proponuje wejść jeszcze na www.masseyferguson.com Tam jest dużo fajnych fotek. Informacji też jest duzo, ale niestety nie w naszym polskim języku  ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obikey    0

Napisze także tu, bo zależy mi na szybkiej odpowiedzi :-)

Mam 5435 prawie od roku i powiem, że ciągnik jest poprostu słaby. Chodzi o to, że kompletnie nie czuć tych 83 KM. Z opryskiwaczem 2200litrów potrafi tracić obroty pod nieduże górki!! Powiem tak: on pali jak 1224 a ciągnie jak c-360!!

Zgłosiłem problem serwisowi, to dopiero po pisemnym zgłoszeniu raczyli wziąć ciągnik na hamownię. Serwisant pokazał mi wykres który uzyskał na hamowni i szczerze mówiąc nie bardzo mi się ten wykres podoba. Np. pomiar na WOM wykazuje prawie 650 Nm momentu i zaledwie jakieś 63KM mocy przy 2000 obr/min. Zgodzicie się ze mną że takie charakterystyki ni w ząb się mają do wykresów z prospektu

http://www.korbanek.pl/maszyny/massey/pros...na4-20stron.pdf

Czy ma ktoś taki ciągnik i czy może się podzielić wrażeniami, na temat jego mocy uciągu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Wygląda na to że silnik na wale korbowym nie ma tych 83KM, bo 25% strat mocy na przekładni to jest za dużo :)

A moment obrotowy musisz sobie przeliczyć na silnik na podstawie przełożenia, wtedy wyjdzie troszkę mniejszy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obikey    0

Czyli jest to możliwe aby na wykresie wyszło 690 Nm? Nie wiem na jakim przełożeniu był badany mój ciągnik. Jak tylko będę miał możliwość to zamieszcze ten wykres. Zastanawiam się tylko czemu przebieg mocy w funkcji obrotów na tak dziwny wygląd. Bardzo różni się od zanieszczonego w prospekcie tego ciągnika, Czy to także może być spowodowane badaniem przez skrzynię, a nie bezpośrenio na silniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Chciałbym abyście wypowiedzieli się na temat obydwóch serii, poradzili jaki wybrać (coś z serri 44xx lub 54xx).

Czym się róznią, jakie są róznice w cenie, wyposażenie itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×