Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

@up Nie ma co sie produkować więcej nie raz mówiłem to samo co ty a inni dalej z firmami bliskiego wschodu wyjedżają.Niech kupuja co chcą najwyżej ich strata

Opublikowano (edytowane)

O przepraszam. Mam BKT od 5 lat na tyle w C330, od 3 na przodzie w MF i żadnych problemów z pękaniem, szybszym ścieraniem się czy uciągiem. Także klasa premium to one nie są, ale też nie są złomem... Nie to co opony marki "Asia". Te kupione były na szybko, a innych w sklepie nie mieli, wytarły do zera a następnie rozpadły po pól roku- i to na przodzie w C330 :D. A BKT nadal się kręcą...

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano

Co nie zmienia faktu że i tak są nic nie warte- okrągłe, mały kontakt z glebą do tego rozwarstwiają się i zdzierają błyskawicznie - takie są BKT w mojej okolicy. Tobie widocznie trafił się inny egzemplarz. 

Opublikowano (edytowane)

Ten wątek byle tyle poruszany  było sie cofnać  o 2 jak nie o 3 strony.Wchodzi bez problemu skoro chcesz fotki to proszę cie bardzo,dętek też nie trzeba zmieniać zostają stare

 

953097566c76e298gen.jpg648e6b62ac733b2a.jpg

Edytowane przez Adi96
Opublikowano (edytowane)

Ja mam właśnie trayala już 6-7 lat i zero zużycia jeszcze cycki na bokach. Teraz już bardziej jako pomocnik ale jeszcze 3 lata temu jako główny na prawie 30ha. I czy na polu czy na łące czy w transporcie nie ma problemu.
A ile mają klocków to nie wiem muszę policzyć. I zrobię zdjęcie jak wyglądają teraz.

Edytowane przez blondynek2004
Opublikowano

Cycki na bokach będą miały bardzo długo bo czoło tych opon jest okrągłe i mają małą powierzchnię kontaktu z podłożem a więc i mały uciąg.

Zdecydowanie odradzam takie coś. Dobra opona to podstawa porządnej i ekonomicznej roboty.

Opublikowano (edytowane)

To są kiepskie opony. Środek opony ma szerokie klocki i jest nabity bieżnikiem kiepsko wbijają się w grunt. Jak one mają drapać jak przerwa między klockami praktycznie nie istnieje? Nie kupił bym ich za skarby świata. Taki bieżnik i podobne robi robotę.

http://allegro.pl/opona-13-6r24-340-85r24-taurus-point-8-380-70r24-i6704928000.html

 

A ten to dziadostwo z bieżnikiem całkowicie nie przemyślanym do pracy w polu. Może po asfalcie ganiać i na tym koniec.

http://allegro.pl/opona-14-9-28-trayal-serbia-14-9r28-ursus-c-360-i6101032290.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1&bi_c=260123

 

 

 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

To było już wiele razy wałkowane ale i tak znajdą się fani gówna. Ok, ma i niech się nikomu nie chwali tym. No chyba że @blondynek2004 jest przedstawicielem tralalala lub innego bkt. Forum jest od doradzania, poprawiania i rozwijania a nie do cofania się.

Opublikowano

Było ale nie przejrzą np 10 stron tematu wstecz tylko zadają te same pytanie tak samo było nie dawno z oponami  750-16 czy wejdą na felge 4,50  było mówione 6 stron temu a 1,5 tygodnia temu znowu ktoś zadał te samo pytanie zamiast przejrzeć temat.Może upomnienie Warnem by po skutkowało i ludzie zaczęli by myśleć a nie czekać na gotowe

Opublikowano

@volvo ja i przedstawiciel brawo Ty!!! Śmiać mi się chce i tyle na ten komentarz.

Wstawiłbym fotki na ciągniku ale na tele to tak opornie idzie że szkoda gadać.

A pozatym piszę tylko to jakie mam doświadczenia z tymi oponami i tyle. A druga rzecz dałem za nie w tedy 1300pln za komplet z dętkami. I jakoś narazie śmigają.
Tyle od "przedstawiciela" tej marki.

Opublikowano

Napisałem słowo chyba kolego. No bo tylko w takim przypadku można zachwalać szajs. Opony kupuje się na wiele lat i kupując takie wynalazki można przez wiele lat mieć nieciekawą trakcję w polu. Naprawdę nie ma czym się chwalić że się ma tralalale czy inne bkt. I nie robić taniej reklamy takim pseudo-oponom.

Opublikowano

Tego nie przetłumaczysz. Za tydzień znowu będzie pytanie o tanie opony i znowu pojawią się wielbiciele tralalali i innych bkt, którzy będą wychwalać pod niebiosa swój szajs. Za to powinni karać na forum ostrzeżeniami. 

Opublikowano

Tak macie rację, do C-360 najlepiej założyć opony za połowę wartości traktora.... :D 

Opublikowano

Przecież  sa fajne opony do 1,500 złotych Radialne Taursus lub jak Diagonalne to kupić Cultor/Mitas gdzie one mają dobry uciąg.Nikt nie każe kupować po 2 tyś za sztukę ale można dołożyć te po 400 zł na sztukę i mieć dobre opony a kupuje się na 10 15 lat

Opublikowano

Tak rzeczywiście na chwilę obecną przy tych pracach co wykonuje 60-tka to spali nie wiadomo ile tego paliwa więcej. Ja nie mówię że kupujcie to czy tamto.
Piszę swoje wrażenia i odczucia.
A karać to powinni za bezpodstawne oskarżenia.

Oczywiście że mogłem założyć inne opony typu kultor mitas petlas czy cokolwiek innego. Założyłem te i jak narazie jest dobrze.
Druga sprawa to jakbym wiedział że 60-tka dalej będzie głównym ciągnikiem to pewnie wziąłbym co innego a że byłem nastawiony na to że zostanie pomocniczym to jest jak jest.

W Reno jak zrobił mi się guz na tylnej oponie to zrobienie kosztowało tyle co taki tayal ale śmiga dalej.

Opublikowano

Przecież  sa fajne opony do 1,500 złotych Radialne Taursus lub jak Diagonalne to kupić Cultor/Mitas gdzie one mają dobry uciąg.Nikt nie każe kupować po 2 tyś za sztukę ale można dołożyć te po 400 zł na sztukę i mieć dobre opony a kupuje się na 10 15 lat

 

Cultory do sześćdziesiątki kosztują niecałe 900 zł/szt, na taki traktor lepszych nie trzeba. A tutaj robicie wywody o trakcji, oszczędnościach paliwa. Zaraz się okaże, że najlepiej założyć radialne Micheliny.... Traktor o wartości ok. 10 tys złotych który robi rocznie 150-200 mth nie potrzebuje nie wiadomo czego.... Bynajmniej jak się takiego Cultora na czymś ostrym rozetnie to nie żal bo pieniądze niewielkie....

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v