Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,

Mam takie pytanie czy po wymianie wału korbowego na nowy w U 3512 trzeba ustawiać na pompie wtryskowej nowy kąt wtrysku ?

Bo ustawiłem na fabrycznych znakch i traktor dymi jak trące po gazie lub jak ma bardzo małe obciązenie.

Opublikowano

To jak mogę to nastawic ? musiał bym całym ciągnikiem jechać gdzieś na warsztat , i czy faktycznie zły kąt może powodować zadymienie na trącenie w gaz lub minimalne obciążenie?

Opublikowano

Witam Panów. Jeśli wolno mi zauważyć to chyba chodzi wam o kąt wyprzedzenia wtrysku bo kąt wtrysku jest zależny od końcówki wtryskiwacza i nie można go zmienić. Ale faktycznie kąt wyprzedzenia musi byc zmieniony, podobnie gdy robimy szlf wału (po prostu zmienia się odległość od czopu do GMP tłoka).

Opublikowano

Potrzebuję złożyć do kupy zawór z filtrem w pompie wtryskowej w 3512. Mój pomysł wygląda następująco: od dołu sprężynka miękka, korpus zaworu uszczelką do dołu, w korpusie kolejno od dołu tłoczek, sprężynka twarda cienka zderzakiem do góry, na korpusie zatyczka ze śrubą regulacyjną, śruba do góry, na to spręzyna twarda, duża, na wszystko filterek i śruba mocująca. Nic nie pomyliłem?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zawozisz do zakładu który zajmuje się regeneracją pomp i oni sprawdzają, innego sposobu nie znam.

Opublikowano

To może dopowiem, najpierw doładuj dobrze akumulator,powykręcaj wszystkie wtryskiwacze(od razu sprawdź i ich) i trzeba mieć manometr z koncówka wkręcana w otwór po wtryskiwaczu lub taki z gumowym stożkiem możesz kupić albo pożyczyć,wkręca się wężyk z manometrem w otwór i kręci rozrusznikiem, mierzy się ciśnienie( wartości nie pamiętam pewnie jutro ci koledzy podadzą)dla dobrego silnika ok 30atm-3MPa, i tak w każdej dziurze, po pierwszym pomiarze wlewa się do każdego cylindra kilka cm3 oleju silnikowego zakłada zegar i kręci, jeżeli ciśnienie raptownie podwyższy swoja wartość tzn że olej zatkał nieszczelnośći czyli zawory, tuleja lub pierścienie sa zużyte, gdy tylko na jednym cylindrze tak jest to wiadomo coś nie tak.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Stopień sprężania to nie to samo, co ciśnienie sprężania. Ciśnienie sprężania w dieslach to właśnie ok 30 atm.

Opublikowano

Radze omijajcie szerokim łukiem takie coś, napisałem wyżej głowiczka z dobrej firmy kosztuje ok 450zł, jakim więc cudem zregenerował tę pompe za 400zł, dobra nowa pompa kosztuje ok 1200zł. W tym przypadku gdzie kolega avatarzaq12wsx pisał że na zimnym pali na gorącym nie jest to wina głowiczki czyli trzeba nową 450zł+pmpka zasilająca+łopatki rotora+ uszczelki +ragulacja=650-700zł taniej nikt dobrze tego nie zrobi

Opublikowano

tylko wszystko kwestia ile masz kasy...bo jak zalezy jak najtaniej to kupisz za 400zl i sie bedziesz cieszyc, a jak masz jej dostatek to nie bedziesz sie bawic w regeneracje tylko kupisz nowa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam, wycieka mi gdzieś płyn hamulcowy, cylinderki przejrzane i suche , żadnego wycieku zewnętrznego , przewody suche. Jedyne co mi zostało przejrzeć to ten układ co idzie na przyczepy. Robił to już ktoś ? wie jak to działa i jak się do tego zabrać ? bądź wie gdzie jeszcze ten płyn może uciekać ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v