Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Wygląda to z góry mniej więcej tak

http://zapodaj.net/3b539c341192.jpg.html

Bez żadnych innych przeróbek zaciąga się ją jednym palcem

http://zapodaj.net/da0fa660798a.jpg.html

Tylko w czasie jazdy trzeba trzymać troszkę mocniej.

Jedyna żecz która wymaga zrobienia to dzwignia zamontowana w miejsce pedału blokady. Tego nie widać bo żeby zrobić zdjęcie musiał bym wymontować skrzynkę akumulatora.

Opublikowano

Seweryn20 a możesz powiedzieć coś dokładniej o tych zetor-owskich sprężynach do blokady 60tki? Jakie te sprężyny są? i czy pasują normalnie? i czy wystarczy je zamienić i w to samo miejsce co były ursusowskie sprężyny włożyć zetor-owskie? B)

Opublikowano

W zetorze jest jedna sprężyna nałożona na samą oś blokady w tylnym moście. Trzeba tylko w pokrywce blokady zrobić jeden otwór, tylko tym otworem różni się pokrywka od zetorowskiej.

Druga sprężyna jest na cięgle które idzie już do dzwigni blokady. Trzeba tylko opór dla sprężyne przyspawać do cięgła.

http://zapodaj.net/4...f08c42.jpg.html

Widać je na rysunku nr. 45 bi 55.

Oryginalną sprężynę w 60-ce która jest między sprzęgłem blokady a dyferencjałem trzeba wyrzucić i już chodzi lekutko.

Opublikowano

u mnie w c 360 tylne prawe koło lata jak szalone. Objawieło się to że słyszałem chałas w prawej zwolnicy podczas skręcanie w lewo. Wszędzie szukam jak dojść do łożyska i je dociągnąć, nie mogę sobie z tym poradzić. co to za dekielek? Jeżeli to ten pośrodku felgi z dwoma dużymi dziurami to próbowałem i nic. Proszę o jakieś info lub foto

Opublikowano

Kolego kwasss to nie to! Wydaje mi się, że ty pewnie patrzysz od zewnętrznej strony koła (pewnie tam w środku obciążników). Dekielek o który pytasz znajduje się z drugiej strony zwolnicy (czyli jak patrzyłeś na to miejsce, o którym myślałeś, że to jest dekielek, to dokładnie po przeciwnej stronie znajduje się dekielek, którego szukasz), przykręcony na 3 śrubki :)

Opublikowano

Witam ponownie.

Żałuję że wcześniej nie zadałem pytania na tym forum. Oszczędził bym sobie trochę roboty. Oczywiście wszystko jest tak jak napisaliście i roboty rzeczywiście na 5 min. Jaki olej polecacie do zwolnicy? Wyczytałem w katalogu że do ursus 902, 904, 1002, 1004, 1212, 1214 i 1604 leje się hipol 9. Czy do c360 też to polecacie?

Opublikowano

Witam!

Co do oleju to według fabrycznej instrukcji obsługi od C-360 do skrzyni przekładniowej i zwolnic zalecano hipol 6 (1,5 litra w każdą zwolnicę).

Tutaj masz link http://www.agrofoto.pl/forum/topic/618-jaki-olej-do-skrzyni-biegow/page__fromsearch__1 możesz sobie troszkę poczytać na temat olejów przekładniowych i nie tylko, jakie forumowicze leją do swoich sprzętów :o , a nie ma tego czytania aż tak dużo ;)

Pozdrawiam.

Opublikowano

Pewnie 60tka remontu niemiała to się nie dziw u mnie jest to samo tylko tak głośno to mi nie wyje inaczej w kabinie bym nie wytrzymał.

Opublikowano

To wycie buczenie trzaski i inne odgłosy to urok tych ciągników taki miałem trzeba się przyzwyczaić innego wyjścia nie masz ,a zdarzają się 60 tki ekstremalne głośne że mówił mi znajomy kazał jechać 60 tką swoją koledze co nigdy nie jechał tym ursusem to chłopina zatrzymał się i nie chciał jechać dalej myśląc że rozwaliła się skrzynia

Opublikowano

Najgorzej jest jak przy remoncie wymieni się jeden tryb np. dolny a górnego nie. A najwięcej wycia powoduje wymiana samego wałka sprzęgłowego bez wymiany koła stałego zazębienia na wałku pośrednim (lub odwrotnie), gdyż tam są największe obroty :)

Opublikowano

A gdzie tego doctora wlejesz do skrzyni :lol: niewolno! olej który jest w skrzyni jest zarówno olejem hydrauliki, gdybyś zagęstnił olej to nie bedzię hydraulika prawidłowo pracowała a może i wogóle. Jedyne efekty w c360 daje remoncik

Opublikowano (edytowane)

Była remontowana 7 lat temu. Do skrzyni i sprzęgła nic nie mam, nie rypi i ma moc na każdym biegu. A i podczas jazdy wom był właczony...to sam już nie wiem... :unsure:

Edytowane przez bison45
Opublikowano

Zwolnice to raczej nie są. one się wolno obracają i nie będą takiego hałasu robiły. To raczej skrzynia albo dyłer. To po części idzie zlokalizować po tym jaki hałas wydaje na poszczególnych biegach. Próbuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v