Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam w moim 675 dochodzą dziwne odgłosy z skrzyni biegów dzwonienie, tarcie metalu o metal występują najczęściej  jak jadę pod górkę lub z górki tyłem a ostatnio  na równej drodze, olej w skrzyni jest pomiędzy kreskami , rewers jest na luzie czy jest włączony przód -tył jest bez zmian  tak samo z sprzęgłem  wciśnięte .Co to morze być?  może miał ktoś takie objawy lub podobne w ft

Opublikowano (edytowane)

wysiadło ci najprawdopodobniej górne łożysko na wałku, tak jak mi 3 tygodnie temu. Wykręć korek spustowy i zobacz czy na magnesie z mostu lub przystawki nie będzie kawałków koszyka z łożyska, jeśli tak to jakieś łożysko, najczęściej jest to górne łożysko. Chcesz to możesz też to zobaczyć ja odkręciłem dekielek z biegami i już wiedziałem czego to wina. dla ludzi bez doświadczenia spokojne 2 dni pracy bez pospiechu. Dla ludzi specjalizujących sie dzień pracy na wymienienie  łożysk 

pozdrawiam 

 

Edytowane przez wojciech675DT
Opublikowano

kabiny nie trzeba ściągać. Ja zapłaciłem za łożyska niemieckiej marki ponoć dobrej po 50 za sztukę wymieniłem dwa bo tam są dwa łożyska.  jak to jest na górnym wałku to rozpołowienie ciagnika nic ci nie da jak chcesz wiecej informacji to pis na skrzynkę  

Gość a1fe26c2
Opublikowano

Proponuję zamontować licznik rowerowy. Do pomiaru prędkości nada się, byle nie czepiać go na najbardziej ślizgające się koło.

Gość a1fe26c2
Opublikowano (edytowane)

Ile zaczepisz, tyle będzie - bylebyś dobrze skonfigurował licznik. Standardowo jest na jeden magnes, co sprawi że licznik będzie wolno reagował na zmiany prędkości. Czy to będzie w czymś przeszkadzało? Zaczepiając dwa magnesy musiałbyś podać połowę krótszy obwód koła, żeby wskazania licznika były prawidłowe.

Dużym problemem może być umocowanie kontaktronu - w końcu ciągnik często ma ubłocone koła, a gdy błotko wyschnie staje się twarde i może uszkodzić delikatne elementy.

Edytowane przez a1fe26c2
Opublikowano

Miał ktoś problem z '"nie wracającym pedałem sprzęgła" ?

Bo mam taki problem  jakby na wałku przechodzącym przez korpus albo w środku się coś zacierało.

Opublikowano (edytowane)

Prawdopodobnie zaciera Ci się tuleja łozyska oporowego, jest to typowa usterka w starszych egzemplarzach bo niema smarowania doprowadzonego. Musisz ciągnik rozpołowić, wyczyścić i nasmarować to. Jakbyś zadobył kumatego mechaniora to od razu założyć smarowanie tej tulei.

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

W 675 wlasnie nie mam tego, ale jeszcze chodzi, ale coraz ciężej zaczyna już sprzęgło chodzić.

Za to w 690tce już mam, i jest kalamitka pod ciągnikiem. Trzeba położyć się pod ciągnik i dopiero ją widać, mała jest to ogólnie ciężko zauważyć. Posprawdzajcie może macie założone smarowanie, tylko nie wiecie o tym ;)

Opublikowano

Linka na pewno nie. Dziś przy tym dłubałem i prawdopodobnie UrsusC385 masz rację bo już nic innego nie może tego blokować. Jak narazie trochę to rozruszałem i dodatkowo założyłem sprężynę która będzie wracać dźwignię tak żeby łożyska i sprzęgła nie zjeździć a jak robota się skończy to pewnie sam go rozpołowię.

Opublikowano (edytowane)

Jest jeszcze jedna opcja. Osobiście tego nie testowałem, ale słyszałem od znajomego co robi przy tych ciągnikach (widzę że zresztą od niego kupiłeś ten ciągnik :D ) Od góry skrzyni są 4 otwory - chyba zaślepkami zaślepione pod orbitrolem, to po dostaniu się do jednego z otworów można tamtędy popsikać WD40 na tą tuleję i to podobno ma pomóc. Możesz spróbować, może akurat się uda ;)

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

OK dzięki za podpowiedź. w wolnej chwili to sprawdzę. Jeśli wyczuję gdzie psiknąć to tak zrobię ale będę uważał żeby tarczy i docisku przy okazji nie nasmarować. A generalnie i tak najlepiej by było rozebrać i te smarowanie dorobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v