Skocz do zawartości
13091993

Co daje tzw. "miękki przód" ?

Polecane posty

13091993    0

Kupując w 2004 roku zetora 3320 chcieliśmy jako opcję dodatkową właśnie amortyzowany przód , niestety , już nie było takiej możliwości ;)

Powiedzcie o waszych odczuciach z jazdy z amortyzacją , ciekawe czy dałoby radę skombinować przednią oś od np. 7211 .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17

daje dużo, większy komfort jazdy, nie odczuwasz "każdego dołka" i nie latasz po całej kabinie. pewnie ze da rade skombinowac miękki przód do 7211.

u mnie aktualnie pękła prawa spręzyna i komfort jazdy juz nie ten

 

przenoszę temat do subforum o 7211 bo w nich najczęściej były amortyzowane przednie osie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    324

Miękki przód rzeczywiście daje dużo komfortu. Miałem 7245 to jak się szybko jechało to strasznie podskakiwał mi przód.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

13091993    0

W ursusach c-4011 też były , ciekawe jak im to działało .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

W ursusach też jest wielka różnica "z" a "bez", jak już kolega napisał wczesniej nie odczuwasz każdej dziury, a minusem tego rozwiązania jest mniejszy skręt.


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Wiem , że C-385 i pochodne też miały montowane na zamówienie .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Na podstawie C 360 i C 355 jest różnica. A w układach kierowniczych nie było nic grzebane - orginały;)


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    50
daje dużo, większy komfort jazdy, nie odczuwasz "każdego dołka" i nie latasz po całej kabinie. pewnie ze da rade skombinowac miękki przód do 7211.

u mnie aktualnie pękła prawa spręzyna i komfort jazdy juz nie ten

 

przenoszę temat do subforum o 7211 bo w nich najczęściej były amortyzowane przednie osie.

 

Jak nie odczuwasz, na pewno odczuwasz bo przecież tył chodzi jak chce mimo że kabina jest na poduszkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Tylna oś w każdym pojeździe : motocyklu, samochodzie, ciągniku o wiele mniej reaguje na nierównośći niż oś przednia i dlatego sztywnego tyłu nie odczuwa się tak jak sztywnego przodu, poza tym duzo dają same opony przy takim balonie jakie mają ciągniki z tyłu wszelkie "kocie łby" giną już na poziomie opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
mniejszy skręt ale w ursusie? bo moj zetor jest bardziej skrętny jak trzydziestka

Ciapek ma katalogowo średnicę zawracania o metr mniejszą od 7011, może masz zeszlifowane ograniczniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

Będę złośliwy-tzw."miękki przód" daje przede wszystkim niewielkie szanse na powodzenie u płci przeciwnej ;).

Aaa-to o Zetora chodziło-a to wręcz odwrotnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

No jak mam dużo powietrza w przodzie i tyle to i tak przy 30 km/h chce mnie wyrzucic z kabiny ;)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Będę złośliwy-tzw."miękki przód" daje przede wszystkim niewielkie szanse na powodzenie u płci przeciwnej ;).

Aaa-to o Zetora chodziło-a to wręcz odwrotnie :P

 

 

Mówią że na "miekki przód" marchewka jest dobra.

Ale trudno ją przymocować ... hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Tylko weź ciapkiem skręć na miejscu, katalog tu nie pomoże, a jedynie silne bicepsy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17
Jak nie odczówasz, napewno odczówasz bo przecież tył chodzi jak chce mimo że kabina jest na poduszkach.

mówimy o przedniej osi nie o tylnej.

Ciapek ma katalogowo średnicę zawracania o metr mniejszą od 7011, może masz zeszlifowane ograniczniki?

tak są zeszlifowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Moge porównać 3P na twardym i C-360 zwykła na miękkim niebo a ziemia, fakt że 3p miał skręt prawie w pól koła ale jak jechałem to caly skakał a w zwykłej szosa czy polna 5 i gaz w podłoge. Ale jest - bo niestety są barziej awaryjne, czesto robią się luzy

 

Moge porównać 3P na twardym i C-360 zwykła na miękkim niebo a ziemia, fakt że 3p miał skręt prawie w pól koła ale jak jechałem to caly skakał a w zwykłej szosa czy polna 5 i gaz w podłoge. Ale jest - bo niestety są barziej awaryjne, cześciej robią się luzy niż w twardych. Mi sie spieprzyła prawa póloś to opona 2 letnia wygląda na 20 lat ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Niedaleko mojego miejsca zamieszkania stoi zardzewiały C-4011 , muszę się pofatygować i zobaczyć czy ma miękki przód , ciągnik nie jest na chodzie , może facet zechce sprzedać na części , zamontowałbym w naszym C-4011 . Zetor mnie wkurzył , takie rzeczy powinny być w standarcie , a ich nie ma nawet za dopłatą ;)


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

@10091993 - to było w tamtych czasach normalną polityką Zetora, był popyt na ciągnik więc przyjęli konwencję "oszczędzajmy na czym się da, ciemny lud i tak kupi" ;) i przestali montować resorowane zwrotnice, w kabinach pojawiły sie dużo gorsze plastiki itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    50
mówimy o przedniej osi nie o tylnej.

 

to ja wiem ze o przedniej mówimy, na dołach co z tego że przod sobie chodzi na spreżynkach jak tyłem telepie na wszystkie strony mimo ze sa poduszki z z tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Ale tylne koła są wysokie , nie reagują praktycznie wcale na mniejsze dziury , praktycznie 90% drgań kabiny pochodzi od przedniej osi .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17
to ja wiem ze o przedniej mówimy, na dołach co z tego że przod sobie chodzi na spreżynkach jak tyłem telepie na wszystkie strony mimo ze sa poduszki z z tyłu

pojeździj trochę ciągnikiem z miękkim przodem a poczujesz różnice ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin320    0

ja odczuwam różnice podczas jazdy miękkim przodem, ale za to miękki przód jest bardziej awaryjny ;)


................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez biel-piotr
      Witam od dłuższego czasu coś stuka i blokuje przedni naped w zetorze 7745 były rozbieranie zwolnice i wymienione łożyska i krzyżacki i uszczelnienia po obu stronach ale dalej coś stuka i blokuje aż ciągnikiem szarpie i zawsze na włączonym napędzie dodam że mam mechanizm samoblokujacy proszę powiedzie co moze powodować blokowanie i szarpanie ciągnikiem i jaki koszt naprawy i co trzeba wymienić
    • Przez wini
      Witam. Mam taki problem. Zaczęło się od dziwnego hałasu, prawdopodobnie z przedniego mostu. Postanowiłem sprawdzić działanie blokady przedniego mostu. W instrukcji napisane jest, aby podnieść przód do góry, włączyć napęd i bieg. Jedno koło zablokować i trzymając kręcić drugim do tyłu,i spróbować zakręcić nim do przodu.(powinno sie zablokowac). Po podniesieniu ciągnika, jednym kołem mogę nieprzerwanie kręcić do przodu,drugie w tym casie kręci się do tylu, a wal napędowy stoi w miejscu. I tu pytanie co mogło się stać, bo chyba tak nie powinno się dziać?
    • Przez pavlotal
      Witam. potrzebuje szybkiej a nawet natychmiastowej odpowiedzi. czy most przedni od zetora 6245 jest lzejszy i czyms sie rozni od mostu przedniego z zetora 7245. bo tak sie zasatnawiam na załozneniem do 7211 i znalzłem po dobrej cenie ale jest od 6245 i nie wiem czy bedzie pasował i czy on sie czym rozni. dziekuje za odp. pozdro
    • Przez gacomen5
      Proszę mi pomóc jak mam sie dobrać aby wymienić spręzyne, podejżewam zę jest pęknięta.
    • Przez olejnik
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Zwracam się z prośba czy znacie może jakieś zaklady lub osoby ,które się zajmuja regeneracja ,bądz wymiana osi na regenrowana. najlepiej do 50km od kalisza lub ostrowa wlkp.
      Z góry dziekuje i pozdrawiam.
×