Skocz do zawartości

Polecane posty

Karol0111    0

Witam czy może ktoś mi dokładnie powiedziec jak zmienić obroty przekaźnika z540 na 1000 wMF 3080 i czy sie wogóle da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian4x4    0

Kolego z tył w środkowej części korpusu przy lewej krawędzi jest taka mała dźwignia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

A nawet są 2 dźwignie przynajmniej u mnie jedno od 540 / 100 a druga od obrotów Eco . Niektóre Masseye miał też dźwignie na zewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Daniel215    0

Np. w seriach 36** prędkośc wałka zmienia się poprzez zmiane tylnej końcówki wałka WOM ;) Szkoda że nie ma tak jak w mniejszych modelach, bo byłoby mniej roboty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0111    0
Kolego z tył w środkowej części korpusu przy lewej krawędzi jest taka mała dźwignia ;)

umie niema takiej dzwigni i dlatego się pytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Np. w seriach 36** prędkośc wałka zmienia się poprzez zmiane tylnej końcówki wałka WOM :) Szkoda że nie ma tak jak w mniejszych modelach, bo byłoby mniej roboty ;)

A cena za tą końcówkę okrutna, 1200 zł, no i brakuje 540E, ale nie można mieć wszystkiego :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

Mariusz x@ my np kupiliśmy tą końcówke za niecałe 800zł, a wałek 540E by sie naprawde przydał, chodźby do pracy z agregatem aktywnym, bo tak to trzeba trzymać silnik na obrotach, a na 1000 nie da raczej rady... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fulton    4

A właśnie o co chodzi z ta drugą dzwignia 540E i 1000E?? jesli ustawie walek na 540 i na 1000E to nie dziala co to sa za obroty??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

Obroty E są to obroty ekonomicze czyli 540 obr na wom przy 1500 na silniku a nie jak normalnie przy 1800 czy 2000 bo juz nie pamietam to samo jest z wom 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek4534    0

Witam

Posiadam mf 3670 z tad pytanie jak zmienia sie walek wom zeby uzyskac 1000 obr, czy trzeba rozkrecac czy wystarczy wysunac go, robil juz ktos tak? bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    103
Napisano (edytowany)

wyciągasz pierścień i wysuwasz z d*py końcówkę 540 i wkładasz 1000

Edytowano przez Maniek101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez mfmf
      mam problem z kontrolka zapchanego filtra oleju, zapala sie po jakiejs godz pracy w polu, gdy go zgasze odstoji 5-10 minut gasnie ale po chwili znowu sie zapala. Ciagnik po zapaleniu kontrolki nadal jest sprawny i wszystko dziala wporzadku?
       
      olej i filtry sa nowe, olej to fuchs hydramot 10w40
       
       
      co to moze byc? czujnik cos nie bangla?
×