Skocz do zawartości

Przedni napęd do C-360 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście tylko koszt napedu zamknie sie w max 10tys,a ciągnik w ilu???zastanowiłeś się?

Poza tym do ciągnika mocniejszego trzeba od razu wieksze sprzęty, a mi one nie potrzebne do areału jaki mam,a to dodatkowe koszty.

 

To nie bezsens bo nawet ciagniku o mocy 60-70km przedni napęd to tak jakbyś dolożył drugi ciągnik jak ciągną obie osie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja bym za te 10 tysięcy już kupił dobrego jumza bez 4x4 ale lepszy uciąg bo c 360 jak słyszę z napędem to mnie śmiech ogarnia

Opublikowano (edytowane)

cezar... chyba jesteś mało rozeznany w rynku, teraz robią ciagniczki dużo słabsze, mniejsze i lżejsze niż 360 i jakoś tam sie napęd przydaje i sprawdza, to czemu miałby sie nie sprawdzić w 360?? bo z fabryki to nie wyjeżdżało??, było było tylko na zagraniczne rynki, a poza tym, skoro w 360 napęd na przód nie ma sensu i cię śmiech ogarnia, to czemu nie kładziesz sie ze śmiechu na widok zetora 5245, 5748?? a cała nowa chińszczyzna jakieś fotony, farmtracki, tym'y  ciągniki po 40-48km o momencie obrotowym nie wspominajac bo mało który producent go wogóle podaje (silniki wysokoobrotowe -bo moc rośnie wraz z obrotami, ale przy takiej charakterystyce Mo jest znikomy), lżejsze dużo delikatniejsze niż stara poczciwa 60'tka i tam napęd jest OK...? -wiadomo ze jak ktoś ma duże areały to sprzeda 60 za 10-12, dołoży koszt napędu (ok 5) dorzuci jeszcze ze dwa klocki i za 17-19 kupi 82 tylko w lekko gorszym stanie, a takie lepsze to od 25 w góre, teraz dolicz że praktycznie do każdego zakupu na starcie trzeba dołożyć, no i co, już wspomniane maszyny, jeśli będzie ciągał 80 konnym ciągnikiem maszyny pod 50 koni to wiesz jak wyjdzie na spalaniu? także moim skromnym zdaniem, jeśli posiada swój poszanowany sprzęt i nie potrzebuje mocniejszego tylko czasem doraźnie 4x4 to na pewno będzie taniej założyć napęd, niż kupić 5245 i oszczędniej niż przestarzałego, wyru**anego jumza czy mtz'a ;)

Edytowane przez marobas
Opublikowano

Wiesz co cezar, głupoty piszesz.

Na pewno za 10 tyś ktoś sprzeda mi dobry sprzęt bez dokladu,śmiech mnie ogarnia.

Wiem co mam,dołożylem silnik zetora wspomaganie mocny podnośnik to i przód mi się sprawdza.

Tak jak pisałem wcześniej nie mam zamiaru na razie inwestować w nowy sprzęt zwłaszcza że ceny na rynku płodów jakie są?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja kilka lat temu chciałem napęd założyć do 3p ale każdy mi mówił a bym tego nie robił i wiecie co dobrze zrobiłem bo c 360 3p to ja mam przy ziemniakach ale dobra jeśli ktoś się poczuł urażony moim poprzednium postem przepraszam.

Opublikowano

jak mocno będzie obciażany to raczej robur, jak doraźnie to z tych "lżejszych" wszystkie mają (na oko) podobny prześwit, dokładniej tych z lukowicy (robur i chyba też uaz?) nie widać, ten z Mszany (uaz) ma nieprawidłowo ustawione krzyżaki na wale (bedzie "pulsował"), o ile nie ma zabezpieczenia na wielowypuście (skracany-spawany? czy tylko przestawiony) to trzeba by je ustawić, choć tu prędkości są nieduże, to nie bedzie czuć ale trwałość krzyżaków... no i to podcięcie we wsporniku (o ile nie jest jakoś wzmocnione) zdaje sie sprawiać wrażenie jakby sie chciało ugiąć w momencie spadnięcia przodu (po podniesieniu go); ten z Suchej Beskidzkiej wygląda chyba najlepiej raz oponki szersze, nie będzie tak tonąć, dwa piasty osłonięte (nie zahaczy np w lesie), no i podwójny krzyżak-->lepszy skręt bez strzelania krzyżaków, ALE teraz druga sprawa, ma jakoś dziwne ustawienie, tzn mam wrażenie jakby wałek ataku był nierównolegle z ośką wspornika, no i co za tym idzie bedzie nierównolegle z osią przystawki, wiec również i tu przód będzie "pulsował", nie wiem jak to było rozwiązane w honkerze, bo osie wałków łączonych za pomocą wału z krzyżakami powinny być równoległe, wiec patrząc na ten most, i inne z honkera to wygląda jakby tak było fabrycznie (co wg mnie jest błędem, bedą sie sypać krzyżaki i takie szarpanie w jeździe z włączonym napędem) wiec dobrze było by obrócić most względem wspornika, tak aby wałek ataku był jak najbardziej równolegle z osia wspornika, wtedy pochyli sie oś zwrotnicy ku tyłowi, co akuratnie poprawi skret i tendencje do samoprostowania się kół .. -tyle z teorii patrząc na fotki ;) teraz by pasowało zadzwonić, popytać o przełożenia i wyprzedzenia, i porównać z tym co tu pisze w kilkunastu poprzednich postach; "wybór należy do Cb" :D , ale jeszcze może wypowiedzą sie osoby bardziej w temacie ;)

Opublikowano (edytowane)

witam jak to sie mowi jestem nowy ale temat sledze dlugo. do napedu przymierzalem sie dlugo bo dobre 4lata w koncu cos ruszylo tak wiec mysle ze do wiosny zdaze. a wiec naped buduje z dwoch mostow. przedni od honkera i tylnego od aro muscel. a oto efekty pracy

post-144823-0-30378000-1417975714_thumb.jpg

post-144823-0-25858100-1417975759_thumb.jpg

post-144823-0-41492100-1417975881_thumb.jpg

post-144823-0-72121700-1417975909_thumb.jpg

Edytowane przez Adam29
Opublikowano (edytowane)

nie dyfer po przerubkach jest od aro. wiem ze honker mial slabe dyfry bo przy moim kupionym moscie od honkera dyferek byl pekniety. chcialem dorabiac nowe polosie ale troche pokombinowalem i wstawilem satelitki do mostu z muscela od honkera.

Edytowane przez Adam29
Opublikowano

Witam . Mam takie pytanko czy do mostów honker da się przełożyć atak z uaza. bo jeździłem z przodem od honkera z orginalną przystawka od zetora z51 koła przód 11,5 /15.3 i napędy się zgrywały . Piszecie ze potrzebna przystawka z trzema zębatkami. Ja sam zakładam napęd od uaza na kołach tych właśnie 11.5/15,3 z tyłu mam opony 16,9 przełożenie tył 56zebów zwolnica i przystawkę przystawkę mam na 51z . moja prośba czy ktoś może to przeliczyć czy to będzie dobrze. I czy przystawka zetora z 51z pasuje czy trzeba coś przerobić bo podobno do tych co robi traktor4x4 trzeba szlifowac blok skrzyni

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli chodzi o zębatkę 51z to trzeba rozpiłować obudowę bo  koło się nie zmieści.  Jeżeli jest to most starego typu ten skręcany na połowie to tak a gdy jest to most nowego typu taki jak w Lublinie ewentualnie w tych ostatnich żukach to nie. Poszukuję felg 15.3 i opon 10.0/75x15.3

Edytowane przez ruktaf
Opublikowano (edytowane)

Połączono

 

 

Witam

mam zamiar założyc przedni napęd do 60-tki i przypadkiem natrafiłem na napęd z odzysku z 7245 wraz z przystawką ale niewiem czy wogóle można by było go założyć do niego czy jednak nie bedzie to przesada bo koła ma już na 24" i dlatego mam takie czy ktoś wogóle kombinował z napędami z zetorów? Jeśli nie będzie pasował to z czego najlepiej będzie założyć? Z góry dziękuje,mam już dość jak latem jade kosić i zapadają mi się przednie koła i koniec i musze lecieć po drugi ciągnik 

Pozdrawiam

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.2 +1p. ostrzeżeń

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v