Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szok. Jeszcze dołącz jakąś turbinkę do ciapka i nie trzeba kupować nowych ciągników  :D

 

A jest jakiś zamiennik oryginalnej pompy, aby miała większą wydajność ? Bo mam tura przy c 330 i chciałbym aby podnosiła mi big baga 500 kg

na tej oryginalnej go unosi na 1m na ziemię ale to mało ..

Opublikowano

Turbina do  Ciapa? Nie! predzej kompresor bo turbosprężarka na 2 tłoki ma za dużą stratę energii.i do tego zmienna geometria to odpada bo pompa nie jest przystosowana do zmiennych geometri turbosprężarki. Kompresor ok . ma stosunkowo rowny naddatek.

Następny mój projekt  to włożyć 3p. 

PO CO kupować Farmtraca 550 za około 80 tys.  jak nie wiele sie różni ??? Escort farmtrac 530 jest na bazie C 335 M tylko silnik 3p i  wieksze ciśnienie na zaworze bezpieczenstwa i dlatego też podnosi  1T na TUZ-ie.Skrzynia jak w MF i wielki szał.... .

 

 Co do Twojego TURa to są  trzy opcje:

- wymień siłowniki na grupsze

- zwieksz ciśnienie robocze(jesli pompa na to pozwala)

- jesli pompa nie pozwala to zmien pompe (tanią lub dragą która śmiało wytrzyma 160 bar)

 

 Dobra i wydajna pompa do C 330 jest  firmy Hylmet 32l/min

 

http://allegro.pl/pompa-hydrauliczna-wzmocniona-ursus-c-330-32-l-i4838195000.html

 

 

 

Opublikowano

A już miałem prosić o wstawienie takich fotek z napędu paskiem - aleś mnie wyprzedził. Mam kilka pytań ale to przy innej okazji.

Wesołych Świąt Wszystkim

Opublikowano

Wklep w google T-30 Władimirec  to jak kiedyś czytałem fabryczna wersja t25 z napedęm i coś tam jeszcze zmienione. Musisz sam doczytać.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mógłbyś coś więcej napisać o skrzyni w 40km/h c330?

Opublikowano

Skrzynia do 40 km/h w C 330 ale M . To różnica, bo  M ma szybsze przełożenie zwolnic o 8% a nie skrzyni jak niektórzy piszą. skrzynia w M-ce jest mocniejsz ,ma szersze koła zębate, ale ma te same przełożenia. i kolo stałego zazębienia jest w pierwszej przegrodzie skrzyni.w zwykłej 30 -tce można zrobić ale max do 36 km/h. To sie tyczy c 330 bez napędu 4x4 bo  by trzeba przerabiac przełożenie przystawki, chyba że ktoś najpierw zrobi szybkie przełożenie a potem policzy przełożenie przystawki.

 Tu chodzi o zmiane przełozenia przekładni głównej, czyli zmiana  wałka ataku i koła tależowego.Prosta sprawa ale w takim przypadku ma się  wszystkie biegi szybsze. jak ktos ma Ciapa do odśnieżania albo do transportu itd gdzie nie potrzebuje wolnych przełożeni to jest ok . Mieszkam nie daleko Chełmna gdzie dorabiaja orginalne  koła zębate  do ursusa.


https://www.youtube.com/watch?v=db5IVwLwKKk

 

Pkt. 1.13 – pisanie postów pogrubioną czcionką

+1p. ostrzeżeń.

Edit: kris14

Opublikowano

witam.zaprosił mnie pan tu;)

moje pytanie to ile ma miec zebów koło w przystawce ????podam potrzebne info do obliczenia bo dla mnie to czarna magia.

 

to tak.jest to Zetor 7211

podam ilosc zebów

zwolnice 62/11

tylni most atak 53/13

skrzynia-koło stałego zazebienia reduktora 36 i to co je napedza 22 (SKOSNE)

przedni naped uaz 41/8

koła tył mitas 16.9-28 srednica ok 130-140 cm

przód (nie mam jeszcze ale chciałem) 750-16 srednica ok 80 cm

jezeli by pan mogł to obliczyc albo jakos pomóc byłbym bardzo wdzieczny bo ja tego nie ogarniam.z góry dziekuje.prosze o odpowiedz

Opublikowano

Wiec tak trzeba znać obwód toczny przednich i tylnich kół ( załącze rysunek taki prosty) bo ja bym proponował na prostej powierzchni dokładnie na dole (od poziomicy zaznzczyc w pionie od środka koła) zaznaczyć linię na oponie i na podłożu i przejechać ciągnikiem aż koło da jeden obrót dokładnie i zmierzyć tą odległość,To bardzo warzne, żeby policzyć dobrze przełożenie. Q_______Q <---.

Przystawka  zapewne będzie współpracować z atakiem  i bym musiał znać ilość zębów koła zębatego z ataku.(koła pośrednie nie zmieniają przełożenia)które będzie napędzało przystawkę.Kilka ważnych przełożeń już podałeś.

 

 

post-80264-0-84745900-1419839702_thumb.png

Opublikowano

mam troche ciagnik rozebrany.jezeli juz złoze do stopnia kiedy bede mogł to zmiezyc od razu sie odezwie.atak tak jak napisałem wyzej 53/13.dzieki za zainteresowanie:)odezwie sie

Opublikowano (edytowane)

prosił bym dokładny obwód toczny opony w przeciwnym razie nie uda mi  się policzyć przełożenia które by prawidłowo współpracowało.i liczbę zębów koła zębatego które bedzie tą przystawkę napędzało.

 

 

Do Policzenia potrzebne mi są te parametry:

-obwód toczny przednich opon (w cm lub mm)

-obwód toczny tylnich opon( w cm lub mm)

-przełożenie przedniej osi

-przełożenie tylnej osi (zwolnic)

-przełożenie przekłodni zębatej mechanizmu różnicowego

-liczba zębów koła napedzajacego przystawkę

 

 

 dla Marcin

mój kontakt 667 377 703 Paweł

Edytowane przez pawelgruta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez aniszek1
      Witam,
      Ponieważ po przeczytaniu tu na forum kilku obszernych tematów o malowaniu w tej chwili więcej nie wiem niż wiem, dlatego pozwoliłem sobie założyć ten wątek aby dowiedzieć się co jak i czym malować aby było dobrze
       
      Mam kilka sprzętów do pomalowania mianowicie:
      1: stare pługi -stan: farba oryginalna z odpryskami zadrapaniami i rdzą.
      2: sanki do bel, kulek,  - stan: sama stal bez żadnego podkładu ani farby w tej chwili cała pokryta rdzą.
      3: nowa dwukółka dopiero co pospawana - stan: stal nowa hutnicza ze składu więc gdzie nie gdzie trochę nalotu rdzy - zwłaszcza na belkach stalowych.
       
      Jakie efekty chce osiągnąć:
      - zabezpieczyć i odnowić maszyny aby nie rdzewiały,
      - farba na maszynach nie wyblakła za 2 lata. Maszyny będą pracowały w różnych warunkach deszcz, słońce, mróz
      - nie dało się tak łatwo sprzętów uszkodzić, zadrapać, porysować etc.. Wiadomo są to sprzęty rolnicze nie samochód wiec nikt nie będzie na nie dmuchał i chuchał.
       
      No i teraz od początku:
      To że trzeba oczyścić materiał ze rdzy i starych odprysków farby (czy cała farbę zdzierać?), potem odpylić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną to to wiem. Dalej nie wiem jaki podkład użyć? PROTECT 360 - PODKŁAD EPOKSYDOWY ANTYKOROZYJNY, Unikor C, Urekor S Podkład Antykorozyjny śnieżki?  coś innego? - w żadnym ze sprzętów nie uda mi się w 100 % pozbyć rdzy czy to w zakamarkach czy innych miejscach trudno dostępnych. Piaskowanie odpada. Więc z tego co się orientuje inne podkłady odpadają.
      Dalej czy jak już podkład wyschnie to go mam zmatowić papierem? nakładać jeszcze inny podkład? chciałbym użyć farby poliuretanowej, bo z tego co się orientuje jest  najlepsza do maszyn, ciężko ją uszkodzić i takie tam . Tylko że jest jedno ale, na stronach producentów unikor-u urekor-u (swoją drogą to czym się te dwa podkłady różnią?)  nigdzie nie jest wyszczególnione że można na nie kłaść farbę poliuretanową. więc jak to jest?

      Więc podsumowawszy gdyby ktoś mądry mógł napisać co i jak zrobić aby było dobrze i dlaczego akurat tą farbę czy podkład użyć a nie inny  to był bym ogromnie wdzięczny.
    • Przez patrykrolnik11
      Witam,mam problem .Rozcieńczam farbę chlorokauczukową podczas malowania, i gdy dużo dodam farbę to farba spływa. Jeśli doleję mało  robi się pajęczynka. Proszę o pomoc !
    • Przez sandrii
      Witam czy da się jakoś przerobić ten siewnik konny na siewnik do kukurydzy czytałam stare wpisy ale żeby dopytać co i jak stworze nowy wpis 
      i dokładnie co to jest ten górny wysiew?
    • Przez ursucolo1214
      Witam, ja zapytaniem czy da się przerobić Tur 1 na 3A z siłownikiem od cyklopa.

      Tur ten będzie pracował przy Ursusie c330. chcę już zlikwidować linkę z tego tura na rzecz właśnie tego siłownika 

      i też mam tutaj drugie zapytanie jaki by był najlepszy rozdzielacz dwusekcyjny do tego 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v