Skocz do zawartości
pawelgruta

C 330 M 4X4 + Ładowacz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawelgruta    1

Witam !

 

Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?

 

 Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.

post-80264-0-21677300-1418653486_thumb.jpg

post-80264-0-18054000-1418653560_thumb.jpg

post-80264-0-10299500-1418653623_thumb.jpg

post-80264-0-03810500-1418653663_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pykanie czy opłacza się zakładać wspomaganie do tak małego cziągnika  ursus 330 ma gość słabą pompe olejowom czy będzie chodziło wspomaganie płynnie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Wspomaganie, szczególnie do pracy z turem jak najbardziej się opłaca. A do wspomagania zakładasz i tak dodatkowa pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tak wiem ale czy nie będzie się przycinać wiem na przykładzie mojego zetora i t-25 sąsiada przy moim zetorze (7245) chodzi wszystko płynnie a u sąsiada się przycina zwłaszcza zimą wiem że to może mieć mało wspólnego z tematem ale mam obawy że przy 330 będzie podobnie jak przy t-25 ale mogę się mylić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

Jak się przycina może być problem w gęstości oleju zimą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalgruta    2

Przycinanie orbitrola  może być spowodowane złą wydajnością pompy (za duża ) . Prosty przepis : orbitrol od Bizona ,pompa wspomagania 130 bar od BMW i olej hydrauliczny (to chyba jasne) i filterek

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Odnośnie  wiadomości na pocztę. Samo dorobienie koła zębatego to koszt ok 1000 zł. Koło  wykonane profesjonalnie ( nawęglane i hartowane)

 

Proszę pytać.

 

Pozdrawiam!

 

post-80264-0-03768700-1418753912_thumb.png

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladyslaw1    40

Tak myślałem, że wkrótce pojawią się kopie tego co ja robię. Mostów nie skracasz? 

Edit: przycinanie się orbitrola jest też spowodowane biciem wałka w kolumnie kierowniczej, tam musi być wszystko idealnie zrobione. Mi też orbitrol przycinał się i za drugim razem dopiero doszedłem do tego co jest grane.

Edytowano przez wladyslaw1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Jaka kopia?? Tylko most od Land Rovera który jest powszechnie dostępny jak i od UAZ-a ,Honkera, Stara, itd. więc most nie jest niczyim  patentem. Most nie jest skracany  ale jest wzmacniany i skręt tez wzmacniany.Na wzmacnianie mostu i skretu mam swój patent.Na wspomaganie zrobione przy tym moscie tez mam swój patent przetestowany. Zakładałeś napęd do C 330 M ? A po skracaniu robisz  obróbkę technologiczną półosi?Ta M-ka obsługuje 80 sztuk bydła + obornik od 2009 w takim zestawieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladyslaw1    40

Co się pieklisz, przecież szpilką Cię nie dziabłem? Robię to tak długo, że to żadnych tajemnych technik przede mną nie ma. A napędy zakładałem do wszystkiego (328,330, 335,330m,360).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Dobrze że jest ktoś kto to robi bo nie wszyscy to potrafią wykonać sami tak że trzeba im pomóc.Żaden z tego zarobek a Ci co maja takie ciagniki nie bedą w nie wiele inwestować.Ursus lata 60-te jakiej technologi tam oczekiwać.

 

W razie pytań pomagam.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie przymocować dostawkę od napędu?Czy trzeba wycinać w skrzyni okienko na nią ?I czy napędy które są do kupienia na alegro do c360 będą pasowały do c330 (oczywiście dostawka pewnie inna) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

a jaki most chcesz zamontować bo to ma znaczenie?jesli ma byc z boku to trzeba wyciąć , a jeśli z dołu to zależy czy  ta M-ka ma na dole okenko.Most do C 360 by pasował  raczej , ale   na jakich kołach i opona to ma pracować i jaki skręt  ma być i czy będzie wspomaganie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że ma być wspomaganie a jakie mosty są dobre to nie mam pojęcia.Podoba mi się ten co jest na tych zdj u góry ,mógłby byc nawet taki sam jeżeli dobrze się sprawuję i do trzydziestki chciałbym dołożyć tura od razu  powiem.Opony na przód na pewno nie szersze niż tylne.A wiecie ,ciężko jest wyciąć te okienko czy lepiej kupic nową obudowę skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Ja bym polecał ten most co ja mam . juz go przetestowalem w takich warunkach że mam pewność co do wytrzmałości.(ale skręt jest wzmocniony i nie jest skracany) na ten ładowacz 1 tona to nie problem unosi wiecej i ten most  wytrzymuje.Ładowacz pracuje z wycinakiem szczekowym 1,5 m  i obornik ten nim kłade ( Pełne szczeki). Moje wspomaganie radzi sobie dobrze z tymi oponami i ładowaczem.A jakie opony  i koła  chcesz dac?Nie kupisz gotowej obudowy z wyjsciem z boku na przedni napęd do c 330.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UUrBRA-Rrbs

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Most i przystawkę już sprzedałem. A jesli chodzi o tura to zalezy od tego jakiej firmy się kupi chyba że chodzi o takiego jak ja robie?kwestja decyzji. jaka pompa ma go zsilać? ma miec joystick ? i jaki udzwig? to mój projekt tego tura co mam?

 

post-80264-0-81407900-1419084274_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

OD POCZĄTKU. Początek projektu C 330 M 4x4 + ładowacz obył się w 2008 roku ale wdrążony zaostał w 2009 roku.

 

1. ładowacz czołowy:

Założenia do projektu:

- euro ramka

- samopoziomujący

- 3 sekcyjny

- udzwig 1200 kg

- wzmocnienie konstrukcji ciągnika

- praca z wycinakiem szczekowym 1.4 m

- osobna ,szybsza pompa do 200 bar z osobnym obiegem oleju założona z przodu

post-80264-0-63327100-1419322951_thumb.png

post-80264-0-12606900-1419323086_thumb.jpg

post-80264-0-08201300-1419323154.jpg

post-80264-0-86735900-1419323264_thumb.jpg

post-80264-0-25493200-1419327660_thumb.jpg

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

2. Wspomaganie :

 - orbitrol od bizona

 - pompa od BMW 130 bar + zbiorniczek oleju

 - siłownik własnego wykonania ( może być od zetora)


3. Napęd 4x4

Założenia:

Most

- most od Land Rovera z przełożeniem 3,538

- opony 280/16 ale tamtego czasu były dostepne 260/16 i takie są

- felgi 16/9"

- wzmocniony skręt dodatkowymi łożyskami i most ceownikiem

- wał napędowy ukryty w ramie ładowacza


3 Napęd 4x4

Przystawka

-wykorzystanie półosi od C 330 wraz z sprzęgłem kłowym

- obliczenie i dorobienie koła zębatego

- wykonanie przystawki


4. przygotowanie ciągnika do przystawki:

- koło posrednie które jest zamontowane na wałku WOM bylo na tulejce ale obecnie jest na 2 łozyskach.

- tulejka włączania WOM jest skrócona

- wałek WOM został zmodyfikowany poprzez wywiercenie nowego otworu i wytoczenie rowka pod pierścień osadczy

- wycięcie lub wyfrezowanie otworu w korpusie

post-80264-0-25006300-1419323879_thumb.png

post-80264-0-14703900-1419323902.jpg

post-80264-0-44936500-1419323924.jpg

post-80264-0-31810600-1419324917_thumb.jpg

post-80264-0-72104900-1419324954_thumb.jpg

post-80264-0-26600000-1419325164_thumb.jpg

post-80264-0-46620500-1419326026_thumb.jpg

post-80264-0-22337900-1419326071_thumb.jpg

post-80264-0-98223700-1419326102_thumb.jpg

post-80264-0-35767500-1419326873_thumb.jpg

post-80264-0-73349700-1419326954_thumb.jpg

post-80264-0-68141500-1419326997_thumb.png

post-80264-0-84723000-1419327080_thumb.jpg

post-80264-0-88046400-1419327101_thumb.jpg

post-80264-0-76896400-1419335848_thumb.jpg

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Łukaszda
      Panowie kupiłem nowo pompe hydrauliczno i nadal wysadza uszczelniacz na wałku
       
    • Przez keeway
      witam mam zamiar kupić łuparke swidrowa pod cignik i niewiem czy bedzie pasowac walek od rotacyjnej napewno ktos robił link od łuparki podaje w linku    http://allegro.pl/zestaw-wom-swider-80-z-wymienna-koncowka-rebaki24-i6579957576.html#thumb/1
       
    • Przez RoRo
      Witam chcialem pomalowac sobie pług na czerwono, jaka farba pomalowac najlepiej??Chcialem pistoletem pod kompresor, i gdzie kupic takie farby zeby to jakos tanio wyszlo?
    • Przez Schadow
      Witam. Chciałbym się zapytać czy ktoś próbował przerobić rozrzutnik do obornika na rozsiewacz do wapna jeśli tak to co trzeba kupić i czy w ogóle się to opłaca?
    • Przez przemkus99
      witam czytałem top agrar i znalazłem w nim pompe do paliwa rolnik sam sobie zrobił do pompowania paliwa do kombajnu też chce sobie takie usprawnienie zrobić tylko jedno małe pytanko czy silnik o mocy 2,2 kW nie jest za duży? do napedzania pompy zębatej..
       
       
      Samoróbka a nie samorubka -mod
×