Skocz do zawartości
pawelgruta

C 330 M 4X4 + Ładowacz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawelgruta    1

Witam !

 

Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?

 

 Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.

post-80264-0-21677300-1418653486_thumb.jpg

post-80264-0-18054000-1418653560_thumb.jpg

post-80264-0-10299500-1418653623_thumb.jpg

post-80264-0-03810500-1418653663_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pykanie czy opłacza się zakładać wspomaganie do tak małego cziągnika  ursus 330 ma gość słabą pompe olejowom czy będzie chodziło wspomaganie płynnie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tak wiem ale czy nie będzie się przycinać wiem na przykładzie mojego zetora i t-25 sąsiada przy moim zetorze (7245) chodzi wszystko płynnie a u sąsiada się przycina zwłaszcza zimą wiem że to może mieć mało wspólnego z tematem ale mam obawy że przy 330 będzie podobnie jak przy t-25 ale mogę się mylić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalgruta    2

Przycinanie orbitrola  może być spowodowane złą wydajnością pompy (za duża ) . Prosty przepis : orbitrol od Bizona ,pompa wspomagania 130 bar od BMW i olej hydrauliczny (to chyba jasne) i filterek

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Odnośnie  wiadomości na pocztę. Samo dorobienie koła zębatego to koszt ok 1000 zł. Koło  wykonane profesjonalnie ( nawęglane i hartowane)

 

Proszę pytać.

 

Pozdrawiam!

 

post-80264-0-03768700-1418753912_thumb.png

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladyslaw1    40

Tak myślałem, że wkrótce pojawią się kopie tego co ja robię. Mostów nie skracasz? 

Edit: przycinanie się orbitrola jest też spowodowane biciem wałka w kolumnie kierowniczej, tam musi być wszystko idealnie zrobione. Mi też orbitrol przycinał się i za drugim razem dopiero doszedłem do tego co jest grane.

Edytowano przez wladyslaw1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Jaka kopia?? Tylko most od Land Rovera który jest powszechnie dostępny jak i od UAZ-a ,Honkera, Stara, itd. więc most nie jest niczyim  patentem. Most nie jest skracany  ale jest wzmacniany i skręt tez wzmacniany.Na wzmacnianie mostu i skretu mam swój patent.Na wspomaganie zrobione przy tym moscie tez mam swój patent przetestowany. Zakładałeś napęd do C 330 M ? A po skracaniu robisz  obróbkę technologiczną półosi?Ta M-ka obsługuje 80 sztuk bydła + obornik od 2009 w takim zestawieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladyslaw1    40

Co się pieklisz, przecież szpilką Cię nie dziabłem? Robię to tak długo, że to żadnych tajemnych technik przede mną nie ma. A napędy zakładałem do wszystkiego (328,330, 335,330m,360).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Dobrze że jest ktoś kto to robi bo nie wszyscy to potrafią wykonać sami tak że trzeba im pomóc.Żaden z tego zarobek a Ci co maja takie ciagniki nie bedą w nie wiele inwestować.Ursus lata 60-te jakiej technologi tam oczekiwać.

 

W razie pytań pomagam.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie przymocować dostawkę od napędu?Czy trzeba wycinać w skrzyni okienko na nią ?I czy napędy które są do kupienia na alegro do c360 będą pasowały do c330 (oczywiście dostawka pewnie inna) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

a jaki most chcesz zamontować bo to ma znaczenie?jesli ma byc z boku to trzeba wyciąć , a jeśli z dołu to zależy czy  ta M-ka ma na dole okenko.Most do C 360 by pasował  raczej , ale   na jakich kołach i opona to ma pracować i jaki skręt  ma być i czy będzie wspomaganie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że ma być wspomaganie a jakie mosty są dobre to nie mam pojęcia.Podoba mi się ten co jest na tych zdj u góry ,mógłby byc nawet taki sam jeżeli dobrze się sprawuję i do trzydziestki chciałbym dołożyć tura od razu  powiem.Opony na przód na pewno nie szersze niż tylne.A wiecie ,ciężko jest wyciąć te okienko czy lepiej kupic nową obudowę skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Ja bym polecał ten most co ja mam . juz go przetestowalem w takich warunkach że mam pewność co do wytrzmałości.(ale skręt jest wzmocniony i nie jest skracany) na ten ładowacz 1 tona to nie problem unosi wiecej i ten most  wytrzymuje.Ładowacz pracuje z wycinakiem szczekowym 1,5 m  i obornik ten nim kłade ( Pełne szczeki). Moje wspomaganie radzi sobie dobrze z tymi oponami i ładowaczem.A jakie opony  i koła  chcesz dac?Nie kupisz gotowej obudowy z wyjsciem z boku na przedni napęd do c 330.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UUrBRA-Rrbs

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Most i przystawkę już sprzedałem. A jesli chodzi o tura to zalezy od tego jakiej firmy się kupi chyba że chodzi o takiego jak ja robie?kwestja decyzji. jaka pompa ma go zsilać? ma miec joystick ? i jaki udzwig? to mój projekt tego tura co mam?

 

post-80264-0-81407900-1419084274_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

OD POCZĄTKU. Początek projektu C 330 M 4x4 + ładowacz obył się w 2008 roku ale wdrążony zaostał w 2009 roku.

 

1. ładowacz czołowy:

Założenia do projektu:

- euro ramka

- samopoziomujący

- 3 sekcyjny

- udzwig 1200 kg

- wzmocnienie konstrukcji ciągnika

- praca z wycinakiem szczekowym 1.4 m

- osobna ,szybsza pompa do 200 bar z osobnym obiegem oleju założona z przodu

post-80264-0-63327100-1419322951_thumb.png

post-80264-0-12606900-1419323086_thumb.jpg

post-80264-0-08201300-1419323154.jpg

post-80264-0-86735900-1419323264_thumb.jpg

post-80264-0-25493200-1419327660_thumb.jpg

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

2. Wspomaganie :

 - orbitrol od bizona

 - pompa od BMW 130 bar + zbiorniczek oleju

 - siłownik własnego wykonania ( może być od zetora)


3. Napęd 4x4

Założenia:

Most

- most od Land Rovera z przełożeniem 3,538

- opony 280/16 ale tamtego czasu były dostepne 260/16 i takie są

- felgi 16/9"

- wzmocniony skręt dodatkowymi łożyskami i most ceownikiem

- wał napędowy ukryty w ramie ładowacza


3 Napęd 4x4

Przystawka

-wykorzystanie półosi od C 330 wraz z sprzęgłem kłowym

- obliczenie i dorobienie koła zębatego

- wykonanie przystawki


4. przygotowanie ciągnika do przystawki:

- koło posrednie które jest zamontowane na wałku WOM bylo na tulejce ale obecnie jest na 2 łozyskach.

- tulejka włączania WOM jest skrócona

- wałek WOM został zmodyfikowany poprzez wywiercenie nowego otworu i wytoczenie rowka pod pierścień osadczy

- wycięcie lub wyfrezowanie otworu w korpusie

post-80264-0-25006300-1419323879_thumb.png

post-80264-0-14703900-1419323902.jpg

post-80264-0-44936500-1419323924.jpg

post-80264-0-31810600-1419324917_thumb.jpg

post-80264-0-72104900-1419324954_thumb.jpg

post-80264-0-26600000-1419325164_thumb.jpg

post-80264-0-46620500-1419326026_thumb.jpg

post-80264-0-22337900-1419326071_thumb.jpg

post-80264-0-98223700-1419326102_thumb.jpg

post-80264-0-35767500-1419326873_thumb.jpg

post-80264-0-73349700-1419326954_thumb.jpg

post-80264-0-68141500-1419326997_thumb.png

post-80264-0-84723000-1419327080_thumb.jpg

post-80264-0-88046400-1419327101_thumb.jpg

post-80264-0-76896400-1419335848_thumb.jpg

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
    • Przez Ursus355i912
      Witajcie. Posiadam przyczepę deutz fahr f 327 i mam duże problemy z rozłączaniem napędu podbieracza. W związku z problematycznym sprzęgłem wpadłem na pomysł by zastosować napęd hydrauliczny z ciagnika (ursus 912) , dodam ,że obecnie napędzanie podbieracza następuje przez pasek klinowy . W tej wersji łańcuch podający zza podbieracza , wyposażony w nagarniacze pracowały cały czas, a podbierak byłby wyłączany na pryzmie. Napęd hydrauliczny posuwu nie wchodzi w grę, Bo z tyłu są wałki roztrząsające . Co o tym sądzicie ? Jak duży silnik zamontować? Czy ma to sens? Z góry dzięki za rady
    • Przez Wieczor
      Witam wszystkich
      Potrzebuję pomocy jak już wyżej wspominałem w zakresie zrobienia elektronicznego wskaźnika poziomu ziarna w skrzyni. Poznaniak S043. Chciałbym go trochę uwspółcześnić i zrobić komputer do sterowania parametrami siewnika ,jak na razie idzie mi dobrze tylko napotkałem problem właśnie z tym wskaźnikiem. Próbowałem już czujnika do paliwa ale ma za małą skale odchylenia. Jestem otwarty na wszystkie propozycje. Jeśli można zależało by mi na gotowym czujniku (do kupienia).   
    • Przez kubox9876
      Potrzebuje przekładni o przełożeniu 1:2 żeby zwiększyć obroty pompy. Paski odpadają.Jakieś pomysły żeby to zrobić jak najmniejszym kosztem A żeby zdawało egzamin. Albo jest możliwość żeby po prostu obrócić obroty bo mam skrzynie biegów.
      Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.