Skocz do zawartości
pawelgruta

C 330 M 4X4 + Ładowacz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawelgruta    1

Witam !

 

Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?

 

 Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.

post-80264-0-21677300-1418653486_thumb.jpg

post-80264-0-18054000-1418653560_thumb.jpg

post-80264-0-10299500-1418653623_thumb.jpg

post-80264-0-03810500-1418653663_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pykanie czy opłacza się zakładać wspomaganie do tak małego cziągnika  ursus 330 ma gość słabą pompe olejowom czy będzie chodziło wspomaganie płynnie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Wspomaganie, szczególnie do pracy z turem jak najbardziej się opłaca. A do wspomagania zakładasz i tak dodatkowa pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tak wiem ale czy nie będzie się przycinać wiem na przykładzie mojego zetora i t-25 sąsiada przy moim zetorze (7245) chodzi wszystko płynnie a u sąsiada się przycina zwłaszcza zimą wiem że to może mieć mało wspólnego z tematem ale mam obawy że przy 330 będzie podobnie jak przy t-25 ale mogę się mylić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalgruta    2

Przycinanie orbitrola  może być spowodowane złą wydajnością pompy (za duża ) . Prosty przepis : orbitrol od Bizona ,pompa wspomagania 130 bar od BMW i olej hydrauliczny (to chyba jasne) i filterek

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Odnośnie  wiadomości na pocztę. Samo dorobienie koła zębatego to koszt ok 1000 zł. Koło  wykonane profesjonalnie ( nawęglane i hartowane)

 

Proszę pytać.

 

Pozdrawiam!

 

post-80264-0-03768700-1418753912_thumb.png

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladyslaw1    40

Tak myślałem, że wkrótce pojawią się kopie tego co ja robię. Mostów nie skracasz? 

Edit: przycinanie się orbitrola jest też spowodowane biciem wałka w kolumnie kierowniczej, tam musi być wszystko idealnie zrobione. Mi też orbitrol przycinał się i za drugim razem dopiero doszedłem do tego co jest grane.

Edytowano przez wladyslaw1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Jaka kopia?? Tylko most od Land Rovera który jest powszechnie dostępny jak i od UAZ-a ,Honkera, Stara, itd. więc most nie jest niczyim  patentem. Most nie jest skracany  ale jest wzmacniany i skręt tez wzmacniany.Na wzmacnianie mostu i skretu mam swój patent.Na wspomaganie zrobione przy tym moscie tez mam swój patent przetestowany. Zakładałeś napęd do C 330 M ? A po skracaniu robisz  obróbkę technologiczną półosi?Ta M-ka obsługuje 80 sztuk bydła + obornik od 2009 w takim zestawieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladyslaw1    40

Co się pieklisz, przecież szpilką Cię nie dziabłem? Robię to tak długo, że to żadnych tajemnych technik przede mną nie ma. A napędy zakładałem do wszystkiego (328,330, 335,330m,360).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Dobrze że jest ktoś kto to robi bo nie wszyscy to potrafią wykonać sami tak że trzeba im pomóc.Żaden z tego zarobek a Ci co maja takie ciagniki nie bedą w nie wiele inwestować.Ursus lata 60-te jakiej technologi tam oczekiwać.

 

W razie pytań pomagam.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie przymocować dostawkę od napędu?Czy trzeba wycinać w skrzyni okienko na nią ?I czy napędy które są do kupienia na alegro do c360 będą pasowały do c330 (oczywiście dostawka pewnie inna) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

a jaki most chcesz zamontować bo to ma znaczenie?jesli ma byc z boku to trzeba wyciąć , a jeśli z dołu to zależy czy  ta M-ka ma na dole okenko.Most do C 360 by pasował  raczej , ale   na jakich kołach i opona to ma pracować i jaki skręt  ma być i czy będzie wspomaganie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że ma być wspomaganie a jakie mosty są dobre to nie mam pojęcia.Podoba mi się ten co jest na tych zdj u góry ,mógłby byc nawet taki sam jeżeli dobrze się sprawuję i do trzydziestki chciałbym dołożyć tura od razu  powiem.Opony na przód na pewno nie szersze niż tylne.A wiecie ,ciężko jest wyciąć te okienko czy lepiej kupic nową obudowę skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Ja bym polecał ten most co ja mam . juz go przetestowalem w takich warunkach że mam pewność co do wytrzmałości.(ale skręt jest wzmocniony i nie jest skracany) na ten ładowacz 1 tona to nie problem unosi wiecej i ten most  wytrzymuje.Ładowacz pracuje z wycinakiem szczekowym 1,5 m  i obornik ten nim kłade ( Pełne szczeki). Moje wspomaganie radzi sobie dobrze z tymi oponami i ładowaczem.A jakie opony  i koła  chcesz dac?Nie kupisz gotowej obudowy z wyjsciem z boku na przedni napęd do c 330.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UUrBRA-Rrbs

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

Most i przystawkę już sprzedałem. A jesli chodzi o tura to zalezy od tego jakiej firmy się kupi chyba że chodzi o takiego jak ja robie?kwestja decyzji. jaka pompa ma go zsilać? ma miec joystick ? i jaki udzwig? to mój projekt tego tura co mam?

 

post-80264-0-81407900-1419084274_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

OD POCZĄTKU. Początek projektu C 330 M 4x4 + ładowacz obył się w 2008 roku ale wdrążony zaostał w 2009 roku.

 

1. ładowacz czołowy:

Założenia do projektu:

- euro ramka

- samopoziomujący

- 3 sekcyjny

- udzwig 1200 kg

- wzmocnienie konstrukcji ciągnika

- praca z wycinakiem szczekowym 1.4 m

- osobna ,szybsza pompa do 200 bar z osobnym obiegem oleju założona z przodu

post-80264-0-63327100-1419322951_thumb.png

post-80264-0-12606900-1419323086_thumb.jpg

post-80264-0-08201300-1419323154.jpg

post-80264-0-86735900-1419323264_thumb.jpg

post-80264-0-25493200-1419327660_thumb.jpg

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelgruta    1

2. Wspomaganie :

 - orbitrol od bizona

 - pompa od BMW 130 bar + zbiorniczek oleju

 - siłownik własnego wykonania ( może być od zetora)


3. Napęd 4x4

Założenia:

Most

- most od Land Rovera z przełożeniem 3,538

- opony 280/16 ale tamtego czasu były dostepne 260/16 i takie są

- felgi 16/9"

- wzmocniony skręt dodatkowymi łożyskami i most ceownikiem

- wał napędowy ukryty w ramie ładowacza


3 Napęd 4x4

Przystawka

-wykorzystanie półosi od C 330 wraz z sprzęgłem kłowym

- obliczenie i dorobienie koła zębatego

- wykonanie przystawki


4. przygotowanie ciągnika do przystawki:

- koło posrednie które jest zamontowane na wałku WOM bylo na tulejce ale obecnie jest na 2 łozyskach.

- tulejka włączania WOM jest skrócona

- wałek WOM został zmodyfikowany poprzez wywiercenie nowego otworu i wytoczenie rowka pod pierścień osadczy

- wycięcie lub wyfrezowanie otworu w korpusie

post-80264-0-25006300-1419323879_thumb.png

post-80264-0-14703900-1419323902.jpg

post-80264-0-44936500-1419323924.jpg

post-80264-0-31810600-1419324917_thumb.jpg

post-80264-0-72104900-1419324954_thumb.jpg

post-80264-0-26600000-1419325164_thumb.jpg

post-80264-0-46620500-1419326026_thumb.jpg

post-80264-0-22337900-1419326071_thumb.jpg

post-80264-0-98223700-1419326102_thumb.jpg

post-80264-0-35767500-1419326873_thumb.jpg

post-80264-0-73349700-1419326954_thumb.jpg

post-80264-0-68141500-1419326997_thumb.png

post-80264-0-84723000-1419327080_thumb.jpg

post-80264-0-88046400-1419327101_thumb.jpg

post-80264-0-76896400-1419335848_thumb.jpg

Edytowano przez pawelgruta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Luki1988
      Potrzebuje sterować dwustronnym siłownikiem przyciskiem elektrycznym 12v.
      Potrzebuję do tego rozdzielacza z elektrozaworem ale czy wystarczy dzielnik hydrauliczny taki jak poniżej w linku czy musi być rozdzielacz jedno sekcyjny z elektrozaworem?
      https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/ELEKTROZAWOR-DZIELNIK-HYDRAULICZNY-62-90L-STEROWANY-ELEKTRYCZNIE-12V-DO-TURA/15804
    • Przez Slavvko
      Czy ktoś mógłby opisać wejścia i wyjścia rozdzielacza jumz ? I jaką rolę pełnią zawory w literkach " D " F " H " . Czy można wykorzystać literki " A " B " jako pierwszą sekcję bez tych zaworków które są wkręcone w " D " F " H "

    • Przez gigany
      Witam czy wykonywał ktoś taką bronę samemu albo ma jakiś pomysł?
    • Przez rolnik324
      Witam, tak jak w tytule chciałbym w jakiś sposób przyśpieszyć obroty wałka wom w ursusie c360 (możliwe że nasz ciągnik to c355, sami dobrze nie wiemy). Zacznę może od tego że ursus ten pracuje z agregatem prądotwórczym, a agregat wytwarza prąd do pompy głębinowej która wyciąga wode do dosć małej deszczowni do podlewania truskawek. Pompa zasilana jest napięciem 400v i aby uzyskać taki wynik na agregacie ursus pracuje na 2000 obrotów. Mi i tacie nie podoba się to ze względu że ciągnik niekiedy musi pracować tak ponad 5h (a przydałoby się aby pracował dłużej ponieważ mamy spory areał i nie wystarcza to na podlanie wszystkiego w czasie suszy) i to powoduje że ciągnik paliwa spali "swoje" i do tego wychodzą małe nieszczelności silnika (poci się spod korka oleju i paru innych elementów silnika) i zdąży się przez kilka godzin nazbierać na ziemi oleju. Przechodząc do sedna, czy jest możliwość zrobienia lub kupna jakiejś przekładni albo czegoś co zaproponujecie do ciągnika żeby chodził na niższych obrotach? Słyszałem o przerobieniu jakoś trybów albo wymiana skrzyni ursusa na zetora, ale jednak wolałbym nie ingerować teraz w wnętrze ciągnika i wolałbym coś na zewnątrz. Z góry dziękuje. Nieścisłości będę rozwijał w komentarzach.
    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.