Skocz do zawartości

Przedni napęd do C-360 [połączone]


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Po pierwsze to wychodziły ursusy c-360 z orginalnym przednim napędem ale były przeznaczone na eksport na ukraine a po drugie to jest filmik przedstawiający c-360 z przednim napędem i jest pokazana przystawka i pozatym to i w mojej c-360 jest miejsce na zamontowanie tej przystawki zreszto jak w karzdej. Ps przystawka jest przykręcana na 4 śruby z jednej strony czyli w sumie 8 i jak ktoś ma c-360 to niech zajży pod nio i wtedy zobaczy że też ma takie miejsce na zamontowanie przystawki.

 

To jest filmik przedstawiający ursusa c-360 i jest pokazana przystawka.

 

http://www.youtube.com/watch?v=LciNqoqFgRo&feature=feedf

Opublikowano (edytowane)

Witam....planuje w tym roku założyć przodek do c 360 3p i mam kilka pytanie odnośnie montażu... mianowicie czy most od samochodów UAZ,GAZ lub TARPAN będzie dobrym wyborem i który był by mocniejszy i czy w modelach 360 3p jest to możliwe oraz czy ktoś z forumowiczów mających już tak przerobione 60-tki mieszka w niewielkich odległościach od Warszawy.....z góry dziękuje za porady i odpowiedzi....

 

 

Wg. mnie lepiej byłoby kupić przedni napęd do zetora 5211 albo 7211 choć to koszt ok 10 tyś i co ważne jest to oś stworzona do ciągnika i przystosowana na różnego typu przeciążenia a traktor to nie samochód więc wybór należy do ciebie. Ale jak już kupić przedni napęd to juz lepiej kupić za 20 tyś. zetorka 6245 jest mocniejszy choć bardziej paliwko lubi pić , ale z tego co wiem to tak duzo to nie pali bo sąsiad ma tez takigo tylko ze bez napędu to na 2 ha spalił około 30 l choć muszę powiedziec ze moja 60 na 1ha orki 3 głebokość 30 cm -/+ łyka 10l niewiem jak kogo , ale mnie ten wynik zadowala.

Edytowane przez Bykbolszewik1
Opublikowano

Gdzie były oryginalne przodki??? Wszędzie są samoróbki a w 2:27 minucie jest pokazany przodek od zetora 47xx 57xx I o takiej opcji mówiłem bo 57xx jest taki sam jak 4011 i c355

W minucie 2:32 jest przystawka taka jak u mnie w 5748 bo ktoś widocznie zrobił swap z jakiegoś zetorka.

Kto ma starego zetorka z napędem ten wie. Zetorki 6748 miały już felgi z otworami i grubszy napęd coś jak w 6045 , 7045 a 4748 oraz 5748 wychodziły na cienkich przodkach z obuwiem z przodu 9.5-24

A 6748 to chyba 10.5 lub coś w tej okolicy. W swoim mam na przodzie 9.5-24 a na tyle 16.9-28.

Opublikowano

Wg. mnie lepiej byłoby kupić przedni napęd do zetora 5211 albo 7211 choć to koszt ok 10 tyś i co ważne jest to oś stworzona do ciągnika i przystosowana na różnego typu przeciążenia a traktor to nie samochód więc wybór należy do ciebie. Ale jak już kupić przedni napęd to juz lepiej kupić za 20 tyś. zetorka 6245 jest mocniejszy choć bardziej paliwko lubi pić , ale z tego co wiem to tak duzo to nie pali bo sąsiad ma tez takigo tylko ze bez napędu to na 2 ha spalił około 30 l choć muszę powiedziec ze moja 60 na 1ha orki 3 głebokość 30 cm -/+ łyka 10l niewiem jak kogo , ale mnie ten wynik zadowala.

u mnie 60 chodziła bedzie bez tura głównie przy rozrzutniku bo mokro jesienia i wiosna mam za obora.....wiec powinno dzialac...chcial bym wiedziec czy ktos z forumowiczów posiada przodek to chętnie obejrze osobiscie....czekam na odpowiedz z góry dzięki...

Opublikowano (edytowane)

Witaj bos124....ja jestem z warminsko mazurskiego ale mój szwagier pochodzi z wlkp i podjechał by do ciebie bo on tez chce założyc przodek....tylko musimy sie jakos zgadac....jakies namiary na ciebie ulatwi sprawe....

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

Dobrze przeczytalem ale zamyslilem sie i napisalem co innego, ale u mnie naped tez chodzi na terenowych...

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Tak się zastanawiam co daje taki przedni napęd,przecież to tylko ciągnie dodatkowo jedno koło więcej? :blink: Chyba łatwiej i prościej postarać się o sprawną blokadę mechanizmu różnicowego,wtedy też ciągną dwa koła.

Jak się mylę to nich mnie ktoś poprawi.

Opublikowano

Witajcie, ja też jestem zainteresowany napędem przednim do swojej 60-ki, mam na oku przód ze samochodu Praga, tyle że w tym moście są zwolnice no więc chyba nic z tego? bo jeżeli dobrze rozumuję to ten most z Pragi będzie miał przeciwne obroty niż tył??,-podpowiedzcie, przeczytałem cały temat i zainteresował mnie ten napęd z UAZ-a, może jak to mówią gra jest warta świeczki? tak się teraz zastanawiam....... i mi się przypomniało że w moich okolicach jest sporo 60-tek z przednim napędem z Robur-a , jedna jest z przodem Uaza, z tego co wiem to aż takich strasznych awarii nie ma czasami jakieś łożyska czy coś, ale to chyba normalne

Opublikowano

Nie będzie maił przeciwnych obrotów na wale. Obroty wału są takie same a zmiana kierunku jest na dyferencjale. Długie półosie wychodzące z niego mają odwrotny kierunek. Smiało kombinuj jak chcesz, jest masa filmów z wynalazkami na tych mostach. Według mnie jeden z lepszych mostów. Uaza bym sobie darował. Jezdziłem tym w wojsku i są one kiepskie jak całe auto.

Opublikowano

a może coś takiego by pokombinować żeby dołożyć dodatkowego tryba w przystawce, albo nie wiem przy samym moście, żeby odwracało obroty wału głównego lub samego mostu? tylko by to trzeba jakoś tak zrobić żeby się prędkości przód-tył zgadzały, dodam że ten napęd z Pragi jest naprawdę solidny, i nie aż taki drogi około 1500 PLN,

Opublikowano

805 jazdy autem jak nie wiecej dyfer był ciągnięty przez koła a nie przez wał do tego to samochód i taga przga zapiepsza z 80 na godzine, z właczonym napedem są w niej większe obciążenia niż w 60-ce w której nawet majac tura to ciężar na przednich kołach jest śmieszny. Popatrz sobie na filmiki co pepiki z tego sklecają. W takim zdechloku jak 60-ka to wytrzyma 100 lat.

Opublikowano

ja mam w swoim c360 3p naped od zetora 7245 sprawuje sie bardzo dobrze przy zakladaniy musialem wprowadzic tylko kilka drobnych zmian w skrzyni biegów ciągnik jest o wiele silniejszy

Kolego piszesz dyrdymały skąd się wzięła większa moc ,może mieć większy uciąg ale nie jest silniejszy .Pozdrawiam .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v