Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam aktualnie nie mam sprawnego wskaźnika temperatury i z pytaniem to wasz jeżeli już taki temat znalazłem jak się by zagotowała woda w ciągniku jakie będą objawy tzn . po czym poznać że się gotuje woda ?

Opublikowano

Układ zakamieniony był od ciągle nowej wody. W przypadku wody zaleca sie stosowanie tej samej do ponownego zalania układu. Oczyściłeś, jest lepiej i teraz kup nowy korek. Korek powinien przepuszczać w obie strony, przy podciśnieniu powietrze, a przy nadciśnieniu pary i nadmiar płynu. Płyn chłodzący ma większą zdolność odprowadzenia temperatury i wyższą temperaturę wrzenia. Dlaczego wymiana płynu i to kilka razy w sezonie?

 

Tak tylko jeśli woda się gotuję to nie ma czasu na kompletne jej wystudzenie tylko zlewa się trochę i dolewa nowej. Coś w tym jest, że nowa ma więcej kamienia. Z tych ludzi co znam robią tak samo ze zmianą płynu na wodę bo 60-tka albo się gotuję albo dopiero się będzie gotować więc nie ma sensu tracić całego dnia roboty na studzenie płynu gdy ten pewnie tak samo jak i woda się w końcu zagotuje.

 

 

Trzeba zdjąć filtr powietrza ,chłodnicę i kilka innych drobiazgów porozkręcać i odkrecamy pompę i wiemy wszystko.

Oczywiście nie wiadomo czy będzie akurat to to tylko takie moje typowanie ,bo skoro układ jest odkamieniony porządnie jak napisałeś to innej opcji nie widzę.

 

Raczej nie bo pompuje i gdy nie ma korka jest git więc pompa spełnia swoje zadanie. Mechanik powiedział mi, że były takie lata, ze wirniki dali plastikowe i owszem one siadały ale my mamy na pewno metalowy więc mówił, że jak pęknie to rzadkość.

 

 

Po odpaleniu z otwartym układem były widoczne pęcherzyki i mechanik powiedział, ze jakaś uszczelka przepuszcza i dlatego jest złe ciśnienie więc trzeba uszczelki wymienić i powinno być po sprawie.

Ale i tak dzięki za wasze podpowiedzi bo trochę mi to dało na przyszłość. ;)

Opublikowano

A w czym on jest lepszy? I czy przypadkiem nie ma plastikowych łopatek? Domyślam się, że tak a skoro tak to sorry ale 9 na dziesięć przypadków (przynajmniej w okolicy) rozwala się po roku, max po 3 latach.

Opublikowano

Koledzy miałem ten sam problem w zetorze. Zakładanie i wyjmowanie nowego termostatu nic niedawało, chłodnica odkamieniana ipłukana w kwasie, nawet płyn chłodniczy który ma większą temperature wrzenia też mi gotowało. W końcu wymieniłem chłodnice na nową i mam święty spokój, powiem więcej trudno mi go teraz podgonić nawet do 85 st. celciusza.

Opublikowano

ja po wymianie tuleji dopiero zaznałem tego bulu nie mam pojęcia co się dzieje. Pompa wody dobra układ odkamieniony nowe uszczelki pod głowicami chłodnica czysta a w trakcie zwykłej jazdy z siewnikiem do nawozu zagotował sie aż zasraniec zgasł CZEGO ON MOŻE JESZCZE CHCIEĆ. Mój łeb już nic nie może wymyśleć. Za każdą radę z góry dziękuję.

 

ja po wymianie tuleji dopiero zaznałem tego bulu nie mam pojęcia co się dzieje. Pompa wody dobra układ odkamieniony nowe uszczelki pod głowicami chłodnica czysta a w trakcie zwykłej jazdy z siewnikiem do nawozu zagotował sie aż zasraniec zgasł CZEGO ON MOŻE JESZCZE CHCIEĆ. Mój łeb już nic nie może wymyśleć. Za każdą radę z góry dziękuję.

Opublikowano (edytowane)

termostat wymontowałem całkowicie już dawno i nie było problemu wszystko chodziło jak należy

 

Nie cytuj poprzedniego posta.

Edytowane przez KRISTOFORn
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wyczyść dokładnie żeberka chłodnicy z pyłu i kurzu, sprawdź naciąg paska to tak na początek i załóż sprawny termostat. Powinno być jak należy

Opublikowano

Co ma wspólnego termostat z gotowaniem bo nie rozumiem co do reszty ok jeśli chodzi o mechanikę powiedzmy jestem nowicjuszem po małym stażu przy wujku który do tej pory pilnował ciągnika

 

pompę sprawdziliśmy dokładnie jest ok wirnik obraca się nawet pod obciążeniem z jednej strony klinowałem a z drugiej próbowałem kręcić i nie ma ani trochę luzu wirnik jest metalowy

Opublikowano

To ma do siebie termostat że ciągnik szybko się rozgrzewa do swojej temperatury i ją utrzymuję blokując obieg wody.Chłodnica wodę schładza a jak podnosi się temperatura w b loku to otwiera termostat i puszcza na chłodnicę i znowu schładza.Bez termostatu woda ma cały czas obieg i nie ma wymiany wody na ostatnim garze od kabiny a chłodnica nie ma czasu schłodzić wody bo cały czas jest dostarczana gorąca woda.Jazda bez termostatu to efekt długiego rozgrzewania wody a potem efekt gotowania.Z resztą po coś ktoś za projektował termostat i wstawił do silnika żeby spełniał jakieś zadanie a nie żeby zawadzał.A załóż termostat taki http://allegro.pl/termostat-ursus-c-360-c360-nowy-fv-gw-i3343933326.html jest żywotniejszy od tych tanich wynalazków.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
    • Przez Ursusc385
      Co jest przyczyna ze od korka do ktorego leje sie olej do silnika wydmuchuje olej i dym leci?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v