Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
7 minut temu, Aktis napisał:

Powinno być (nie przekraczać) coś trochę ponad te 14V.

to w końcu ile volt powinno być, jak ma być trochę ponad 14, ale nie powinno przekraczać 14 ?!

Opublikowano

Powiem tak pier**l.... ten akumulator teraz dotykac bo jak mi ma piznąc w jape to ja dziekuje. Raczej napewno te napiecie bylo za wysokie. Troche dziwne ze w tamty roku nic a w tym latem sie zaczelo. Z odpaleniem latem niebylo problemu tylko teraz jak zimno to prostownik trzeba bylo urzywac do niego a aku 2 lat niema. Alternator dam caly najlepiej to i mi wymienią regulator i sprawdzą go.

Opublikowano
przekręt napisał:

7 minut temu, Aktis napisał:

Powinno być (nie przekraczać) coś trochę ponad te 14V.

to w końcu ile volt powinno być, jak ma być trochę ponad 14, ale nie powinno przekraczać 14 ?!

myślę, że wszyscy zrozumieli i nie ma co się czepiać slówek.

Opublikowano
52 minuty temu, Aktis napisał:

myślę, że wszyscy zrozumieli i nie ma co się czepiać slówek.

Dokladnie w necie jest pelno o tym ile to powinno być. A u mnie jest az nadto i w tym problem. 

Opublikowano

Alternator wymieniony na taki sam jaki siedzial w ciagniku. Okazalo sie ze orginal jeszcze byl i niebylo sensu regeneracji tylko kupno nowego. Przy okazji rozrusznik odnowiony i wszystko ladnie wyglada i dziala. 

Dzieki za pomoc

Opublikowano (edytowane)

Witam, zmuszony jestem do zakupu nowego akumulatora do mojego Ursusa C 330. Ciągnik z altelnatorem ma zamontowany 1 akumulator 12 V stary zużyty. Ciągnik użytkowany sporadycznie, aku na zimę wyciągane i chowane w ciepłe pomieszczenie, nie chciał bym zbyt dużo wydawać o ile to jest możliwe. 

Edytowane przez Artur1985
Opublikowano

1,5 roku temu kupowałem Sakurę 12V 95Ah do 3p i teraz taki sam wziąłem do Merca "kaczki". Zero problemów póki co i aku cały czas w ciągniku pod wiatą. ;)

Opublikowano

Chwilowo wrzucilem nowego eurostara 77ah który po wędruje do GW golfa a z niego wezmę eurostara 100 ah który ma już 2 lata ale mało był uzywany. Dopiero jesienią zobaczymy co będzie, jak narazie 30-tka parkowa w stodole zawsze to trochę inaczej. 

Opublikowano

Zamieniam w C 330m dwa aku na jeden. Będzie po lewej stronie więc przewód do rozrusznik zostanie po staremu, a do masy za krótki. Pytanie gdzie go mocujecie aby to miało ręce i nogi? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v