Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam trudna sparwe ale mianowicie mam zetora 5211 91r 4810mtg i w lecie palił do strzału a teraz przy 5-10 stopniach ma problemy z odpaleniem. Po odpaleniu za 2 3 razem kopci jak szalony ciagle gdy sie przygrzeje to nic ale na zimnym tak ma. Dodam oleju nie bierze zawory były nie dawno ustawione Olej jest równo z maxem. Chce to naprawic przed zima bo w zimie nie ruszy pewnie. Pozdrawiam 

Opublikowano

W jakim stanie są akumulatory oraz rozrusznik? Jak kręci? (szybko/wolno)
W jakim stanie są połączenia akumulator- rozrusznik oraz akumulator-masa a także klemy?
Czy ładowanie jest na odpowiednim poziomie?
Jaki jest kolor dymu i kiedy ustaje?

Opublikowano

Pompa , wtryski , ciśnienie na tłokach - to trzeba posprawdzać i ewentualnie naprawić .

Mój na razie na dotyk , ale z dymieniem też tak mam , no ale wiem że pompę mam do regeneracji .

Opublikowano

Akumulator jest nowy. Rozrusznik poprzedni walsciciel dał nowy widac w=szybko obrotowy. Klemy sa nowe. Połaczenia wszystko jest okej. Ładowanie ma dobre tylko elektryk mówił ze kontrolka na odpalonym bedzie swieciła bo jest inny regulator dany z czego innego ale miał ponad 14. Kolor dymu przy paleniu taki szaro bialy a pozniej biało niebieski jak nim wyjade kawałek i zostawie to ciagle kopci ale jak pojade np, 200m to ustaje. Tylko po ponownym odpaleniu za 10 znow to samo

Opublikowano

Czyli jednym słowem elektryka jest OK.
Trzeba zająć się silnikiem i układem wtryskowym.

Silnik: Prowadnice zaworowe z całą pewnością do sprawdzenia.

Pompa wtryskowa i wtryski: Pompa do sprawdzenia odnośnie dawki startowej i ciśnienia. Wtryski trzeba sprawdzić, jak pylą i przy jakim ciśnieniu.

Sprawdź jeszcze filtr powietrza.

Opublikowano

A co to ma wspólnego z tymi objawami ? Jakby się cofało to by nie opalał .

Opublikowano (edytowane)

A pompę wtryskową masz nowego typu? Bo może ktoś ci wsadził pompę od 5011 gdzie dawkę rozruchową trzeba ręcznie włączyć. Objawy są takie jak u mnie w 7045 jak zapomnę włączyć wzbogacacza.

Edytowane przez koper88
Literówka
Opublikowano

Eee , tam . W zimie mało go pewno używa , a lecie problemy prawie znikną i jeszcze ze trzy lata się obejdzie . Jak zacznie chlać olej , to remont mu zafunduje .

Opublikowano

Oj tam , oj tam - są ważniejsze wydatki , a Zetory bez walki się nie poddają . Twarde są .

Opublikowano
11 minut temu, AlaCapone napisał:

To prawda, tylko gorzej z apetytem na paliwo - nigdy za mało.

Oj tam , oj tam - tu ma moje zrozumienie - też tak mam czasami .:D

Opublikowano
1 godzinę temu, Mateusz_320 napisał:

Patrzylem własnie i na pompie nic nie ma do włączania. Czyli czym najpierw sie zająć dodam ze silnik ma nie ma cisnienia za rozgrzanym ale smarowanie na glowicach ma i dziwne to

Pompę zasilającą masz przykręcaną od dołu pompy wtryskowej czy z boku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v