Polecane posty

Mateusz_320    0

Witam. Mam trudna sparwe ale mianowicie mam zetora 5211 91r 4810mtg i w lecie palił do strzału a teraz przy 5-10 stopniach ma problemy z odpaleniem. Po odpaleniu za 2 3 razem kopci jak szalony ciagle gdy sie przygrzeje to nic ale na zimnym tak ma. Dodam oleju nie bierze zawory były nie dawno ustawione Olej jest równo z maxem. Chce to naprawic przed zima bo w zimie nie ruszy pewnie. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W jakim stanie są akumulatory oraz rozrusznik? Jak kręci? (szybko/wolno)
W jakim stanie są połączenia akumulator- rozrusznik oraz akumulator-masa a także klemy?
Czy ładowanie jest na odpowiednim poziomie?
Jaki jest kolor dymu i kiedy ustaje?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pompa , wtryski , ciśnienie na tłokach - to trzeba posprawdzać i ewentualnie naprawić .

Mój na razie na dotyk , ale z dymieniem też tak mam , no ale wiem że pompę mam do regeneracji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_320    0

Akumulator jest nowy. Rozrusznik poprzedni walsciciel dał nowy widac w=szybko obrotowy. Klemy sa nowe. Połaczenia wszystko jest okej. Ładowanie ma dobre tylko elektryk mówił ze kontrolka na odpalonym bedzie swieciła bo jest inny regulator dany z czego innego ale miał ponad 14. Kolor dymu przy paleniu taki szaro bialy a pozniej biało niebieski jak nim wyjade kawałek i zostawie to ciagle kopci ale jak pojade np, 200m to ustaje. Tylko po ponownym odpaleniu za 10 znow to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Czyli jednym słowem elektryka jest OK.
Trzeba zająć się silnikiem i układem wtryskowym.

Silnik: Prowadnice zaworowe z całą pewnością do sprawdzenia.

Pompa wtryskowa i wtryski: Pompa do sprawdzenia odnośnie dawki startowej i ciśnienia. Wtryski trzeba sprawdzić, jak pylą i przy jakim ciśnieniu.

Sprawdź jeszcze filtr powietrza.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A co to ma wspólnego z tymi objawami ? Jakby się cofało to by nie opalał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59

A pompę wtryskową masz nowego typu? Bo może ktoś ci wsadził pompę od 5011 gdzie dawkę rozruchową trzeba ręcznie włączyć. Objawy są takie jak u mnie w 7045 jak zapomnę włączyć wzbogacacza.

Edytowano przez koper88
Literówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_320    0

Patrzylem własnie i na pompie nic nie ma do włączania. Czyli czym najpierw sie zająć dodam ze silnik ma nie ma cisnienia za rozgrzanym ale smarowanie na glowicach ma i dziwne to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jak spojrzałem na Twoje posty to na usta ciśnie się jedno - ten ciągnik potrzebuje generalnego remontu. To jest dobry czas, żebyś się wziął do roboty.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Eee , tam . W zimie mało go pewno używa , a lecie problemy prawie znikną i jeszcze ze trzy lata się obejdzie . Jak zacznie chlać olej , to remont mu zafunduje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Znając podejście polskich rolników to tak się to skończy - dopóki jeździ po co robić. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Oj tam , oj tam - są ważniejsze wydatki , a Zetory bez walki się nie poddają . Twarde są .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

To prawda, tylko gorzej z apetytem na paliwo - nigdy za mało.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz_320    0

Mechanik ma mu w tym tyg zakładac orbitrol wiec wszystko sie zobaczy co wyjdzie. Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Miłego wieczoru Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
11 minut temu, AlaCapone napisał:

To prawda, tylko gorzej z apetytem na paliwo - nigdy za mało.

Oj tam , oj tam - tu ma moje zrozumienie - też tak mam czasami .:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59
1 godzinę temu, Mateusz_320 napisał:

Patrzylem własnie i na pompie nic nie ma do włączania. Czyli czym najpierw sie zająć dodam ze silnik ma nie ma cisnienia za rozgrzanym ale smarowanie na glowicach ma i dziwne to

Pompę zasilającą masz przykręcaną od dołu pompy wtryskowej czy z boku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj