Skocz do zawartości

Skacze podnośnik renault 110.14


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W mojej reni zwariował rozdzielacz. Zdjąłem plecy bo urwała mi się oś z tyłu, dałem mechanikowi rozdzielacz żeby go przeczyścił i teraz kiedy podniosę do góry cokolwiek telepie góra dół non stop. Na rozdzielaczu jest dźwigienka i jak nią ruszam to telepie albo szybciej albo wolniej. Ktoś coś słyszał o takim zachowaniu kiedykolwiek? 

Opublikowano

Miałem coś podobnego w Casie MX jak miałem problem z uszczelniaczami w siłownikach, oczywiście EHR, ale rozdzielaczem  mechanicznym sterują cewki i tyle. Okazało się ze  kawałek gumki wbił się w  suwak w  rozdzielaczu w otworek 0,5mm i to była przyczyna. Ledwo go igłą przebiłem.

Radze jeszcze raz rozebrać i bardzo dokładnie szukać  przytkanego otworu, lub jakiegoś paprochu.

Opublikowano

Właśnie chyba bez demontażu się nie obejdzie, bo tak to wróżenie z fusów. Dzięki za odpowiedź, a na tym dużym tłoku w środku to jakiś uszczelniacz jest czy oring? Bo po zgaszeniu opada podnośnik dosyć szybko i myślę żeby odrazu tam zajrzeć.

Opublikowano

Miałem podobny problem w reni ze skaczącym podnośnikiem. Poszedł właśnie ten uszczelniacz na siłowniku centralnym. Trzeba było ściągać plecak i rozbierać. Tam jest, przynajmniej w Ceresie, uszczelniacz i dość trudno go obsadzić bez uszkodzenia - trzeba się troszkę pobawić. Ja założyłem oryginał z Classa, ale są też w zamiennikach. Ori koszt ok 150 zł więc nie ryzykowałem z zamiennikami bo to nic w porównaniu z robotą przy jego wymianie.

Opublikowano

Dzięki za odp, znalazłem tą płytkę , nie chodzi mi o rozwiązanie problemu. Oddam rozdzielacz do regeneracji bo uszczelniacz był dobry wymieniłem ale nic nie dało. Czas oczekiwania tylko zabija bo miesiąc czasu to sporo , zakończę sezon i zobaczymy .

Na razie dziękuje za pomoc . 

Opublikowano

Witam, jak udała się regeneracja rozdzielacza ? Czy możesz polecić mi jakąś firmę ? Mieszkam również w województwie lubelskim i mam podobny problem z rozdzielaczem. pozdrawiam  

Opublikowano

Wysłałem do hydrobig czyli tam gdzie wszyscy, długi czas oczekiwania ale działa, odrazu zdradzę koszt samej regeneracji to w moim przypadku było 1200 złotych. Nie ma firmy w województwie lubelskim która to zrobi wszyscy wysyłają. Pozdrawiam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v