ferdek3085

fiatagri winner f140

Polecane posty

ferdek3085    0

co może oznaczać ta migająca kontrolka dotyczaca zapoznania się z instrukcją obsługi? podnośnik jest podniesiony na max w górze, nic nie mogę zrobić nie chce się opuścić do dołu.. na czym polega problem? czy ma ktoś instrukcję obsługi online ? 

post-169088-0-37767600-1508094467_thumb.jpg

Edytowano przez ferdek3085

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

miga ciągle czy tylko przez 3 sekundy? ( zapamiętywanie ustawień)

a jednostka sterująca jest ustawiona na STOP.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek3085    0

miga ciągle czy tylko przez 3 sekundy? ( zapamiętywanie ustawień)

a jednostka sterująca jest ustawiona na STOP.??

miga ciągle i stop też cały czas jest załączony.. wszystko było w porządku podniosłem maszynę w pewnym momencie i już nie chce się opuścić..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

miganie jest ciągłe to znaczy w jednakowych odstępach czasu cz noże sa przerwy np tezy łlyski co 0,5 sekundy sekunda przerwy i dwa błyski ?

 masz przyciski na błotnikach używałeś ich??

Próbowałeś dezaktywować STOP pokrętłem wartości podnoszenia i przyciskiem podnoszenie opuszczane?

Edytowano przez waldac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek3085    0

miganie jest ciągłe to znaczy w jednakowych odstępach czasu cz noże sa przerwy np tezy łlyski co 0,5 sekundy sekunda przerwy i dwa błyski ?

 masz przyciski na błotnikach używałeś ich??

Próbowałeś dezaktywować STOP pokrętłem wartości podnoszenia i przyciskiem podnoszenie opuszczane?

 

jest dokładnie tak jak napisales miga z przerwami, przyciski na blotnikach nie dzialaja, próbowalem podnosic opuszczac ale stop caly czas sie pali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

to jaka jest sekwencja tego migania - powtarzalność błysk błysk błysk przerwa błysk odstęp 1 do 3 sekund ?? jako przerwa

 


wyłączony silnik kluczyk na poz I pokrętło na "0" zero potem przełącznikiem  podnoszenie opuszczanie i wcisnąć przycisk nad STOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek3085    0

dwa błyski - przerwa, trzy błyski - przerwa, pięć błysków - przerwa,  przerwy są w róźnym odstępie czasowym...
wyczyść skrzynkę :)

Edytowano przez ferdek3085

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

błąd jest zawsze dwucyfrowy

dwa błyski przerwa trzy błyski   błąd 23 średniej klasy sprawdź potencjometr regulacji głębokości roboczej - ustawienia, okablowanie, bezpiecznik, lub uszkodzony sam potencjometr :(

dłuższa przerwa  następny błąd

błyski ...

 

Przed piec błysków nie ma jednego błysku -?? wtedy masz problem z przyciskami zewnętrznymi- prawdopodobnie blokują dzianie EHR, bo taka jest zasada ich działania- kiedy je używasz blokuje sie ehr w kabinie aby nikt przypadkiem nie zrobił ci "ałka" kiedy jesteś przy maszynie, potem odblokowujesz ehr jak opisałem wczesniej

jeśli jak pisałeś nie działają przyciski na błotniku to je napraw lub rozłącz zupełnie

 

skrzynka posprzatana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj