Polecane posty

damianXXL    19

Witam.
Dziś wyrabiałem agregatem pod zasiew i zdziwiło mnie wycie pompy hydraulicznej. Przy podnoszeniu dość słyszalne wycie, mało tego-wolno podnosi a jak dodam trochę obrotów to podnosi szybiej ale drga i słabnie wspomaganie. Wczoraj tego nie było, pompa w góre dość szybko i wspomaganie było super. Olej jest max stan. W czym moze być problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    331

zobacz czy zewnętrzna hydraulika nie pompuje w nieużywane szybko złącze - słowem czy wajcha któraś zahaczone niechcący nie została w położeniu aktywnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    19

Wszystko jest na neutral w hydraulice.

@ppiotr trafił w sedno problemu. Filtr. Wymiana pomogła :) podnosi płynnie i szybko az podskakuje cìągnik i nie wyje, i orbitrol ładnie chodzi. Git :)

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    19

Nie bede zakładał nowego tematu.
Nie zmienia przełozeń na zółw. Kontrolki się zmieniają. Szosowe są brak pełzajacych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    331

dziwne...
żółwia masz bez prądu.
Zdejmij kabelek z pierwszego od dołu zaworu.
Jak pomoże - elektryka jak nie pomoże najpierw czyść zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    19

Właśnie bede od tego zaczynał. Gdzie jeszcze szukać? Bezpieczniki? Sterownik pod podłogą?
Na zajacu są szosowe i na zółwiu. Dziwne.

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    151

Zapchany filtr ginące funkcje od elektrozaworów ciekawy przypadek przypomina mi jak padły mi tarcze hamulcowe to to samo było jak za parę dni osłabnie podnośnik lub wspomaganie może będziesz miał odpowiedź na pytania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Hej kolego :) Pomyśl, masz zapchany filtr. Gdyby wszystko było ok to by się nie zapchał. Coś produkuje syf w skrzyni/moście. Usunąłeś jeden ze skutków awarii, a nie przyczynę :) Do następnego :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    19

Wszystko juz działa.
Poza tym olej czyśćiutki i przejrzysty. Zadnego syfu czy mùłu.
Sprawdziłem elektrozawór i wtyczki przy sterowniku. Jedna była lekko przyśniedziała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    331

to co? Masz zająca bez zasilania elektrozaworu? Dziwne.
Czy zawory też czyściłeś?
A filtr jak jest to masz w puszce na systemie 17 bar pod prawym stopniem i nie zawsze jest.
CZY olej jest czysty to sprawdzisz jak zlejesz trochę z przystawki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    19

Czyścilem elektrozawór i kostki przy sterowniku.
Zając był nawet na zółwiu. Teraz juz jest wszystko jak ma być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rademenes
      Czy wie ktoś może jak rozkręcić pompę wtryskową LUCAS. Chodzi o tę część z której wychodzą rurki do wtryskiwaczy. Chce to zrobić ponieważ ciągnik nie chce wejść na duże obroty. Wiem że ma ta pompa małe sitka które się napewno zabrudziły.
    • Przez KrzysztofSulowski
      Witam. Mam problem z massey Ferguson 3060 autotronic. Po przekrecanie kluczyka na pierwszą pozycję i jak wezmę włącznik od podnoszenie  od ehr to święci się kontrolka ta żółta i tak samo dzieje się na opuszczaniu. Jak ciągnik jest uruchomiony i chcę podnieś lub opuścić to w tedy Nie mogę włączyć lub wyłączyć napędy, przyspieszać, blokady napędu i przełączyć biegów A na B. Na błotniki przyciski normalnie działają. Pozdrawiam 
    • Przez Preedom
      Witam,
      po wymianie oleju hydrauliki (Fusch Agrifarm STOU 10W30) i filtra oleju świeci się czerwona kontrolka od braku ciśnienia w skrzyni biegów oraz zielona kontrolka napędu na cztery koła. 
      Nie da się:
      - zmienić żółw/zając (cały czas żółw)
      - nie da się wyłączyć napędu na cztery koła
      Działa:
      - Podnośnik
      - wspomaganie kierownicy
      - sprzęgło
       
      Ktoś ma jakieś pomysły? Od czego zacząć diagnozę?
       
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez markur7
      Witam Panów,
      mam pytanie odnośnie zaworu trójdrożnego / trójdzielnego - nie wiem jak się fachowo to nazywa. Czy w przewodzie powrotnym (powrót niskiego ciśnienia do skrzyni) jest jakiś "dinx" który blokuje odpływ oleju z zaworu przy zgaszonym silniku? Pytam, bo z przeźroczystego przewodu od zaworu do pompek hamulcowych, po zgaszeniu silnika cofa się (grawitacyjnie) olej - zostaje tylko to co jest poniżej odpływu zaworu ( jak na zdjęciu).  Olej pozostaje na tym poziomie - czy to normalne???. Ciągnik był rozpoławiany z 12 mth temu, dokręciłem wszystkie przewody łączące się z zaworem, wymieniony i uszczelniony wężyk przeźroczysty. Po postoju zimowym zapowietrzone były hamulce - zostały odpowietrzone, sprzęgło też odpowietrzone. Delikatne ślady wilgoci są pod pompką sprzęgła.
       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.