Skocz do zawartości
ceston

Mtz 820 słabo podnosi.

Polecane posty

ceston    2

Witam. Teść ostatnio wrócił z orania i mówi ze ciągnik słabo podnosi plug szczególnie to widać na rozgrzanym oleju. Mówi także ze nie trzyma pługu w gorze tylko z czasem sie opuszcza. Podejrzewa ze pompa będzie do wymiany ta ma juz swoje 7 lat a wiadomo ze w rusku długo nie trzymają. Chciałem zamówić ale nie wyciągając tej bo ciągnik potrzebny na tabliczce pisze master nsz 32m3 tylko nie widzę czy prawa czy lewa aczkolwiek firmy master nie mogę znalesc żadnej lewej. Moze ktoś wie jaka tam jest Mtz820 2011 rok. Pompę wspomagania wiem ze mam prawa jeżeli to cos pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    626

zostaw te pompe  w spokoju  ,w moim też szwankuje hydraulika ,regulator silowy pod siedzeniem nie współpracuje z rozdzielaczem których jest kilka typów ,  zawory sie przycinają ,powodując spływ oleju do zbiornika zamiast na silownik ,sprawdz czy podniesie wspomagając dzwignią przy kierownicy z przodu ,jesli tak to pompa jest sprawna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ceston    2

On podnosi tylko powoli i nie do konca jak przygazujesz to podniesie szybko. Niewiem o jaka dźwignię ci chodzi przy kierownicy ja nie mam. Po lewej mam hydraulike pod kierownica zolw-zajac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    626

Po prawej masz hydraulike zewnętrzną 3 dźwignie ,która kolejek pociagniesz wraz z dzwignia od podnoszenia silownik od ramion ruszy do góry na maxa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    2

Tomasz twój sposób nie działa. Sam sprawdziłem jak to jest wiec plug podnosi sie na wolnych obrotach do pewnego momentu. Tak 3/4 pełnego podniesienia po czym trzeba przygazowac żeby podniósł wyzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190

Pchnij za cięgiełko idące koło baku do przodu, jeśli podniesie to spróbuj je podregulować. Pompy Master to odmiana pomp Hydrosila, one są dość trwałe. Ja proponuję na początek pomiar ciśnienia.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

http://www.pronar.pl/pdf/kwartalnikPRONAR.pdf            strona 28

http://www.pronar.pl/pdf/KwartalnikPRONARnr14.pdf    strona 48

 

Miłej lektury panowie  :)

 

Tomek za wiele o twoim rozdzielaczu znaleźć nie idzie  ;[

 

https://zapodaj.net/d64ae0e22ba1d.jpg.html

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Y635    4

A moze zawór przelewowy w rozdzielaczu u mnie tez tak było i go wymieniłem teraz pług wyrywa z ziemi na wolnych obrotach tylko mój mtz z 84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190

Tak, ale w starym typie to już mało kto ma sprawny regulator i podnosi wajchą...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    626

Tomasz twój sposób nie działa. Sam sprawdziłem jak to jest wiec plug podnosi sie na wolnych obrotach do pewnego momentu. Tak 3/4 pełnego podniesienia po czym trzeba przygazowac żeby podniósł wyzej.

Rozdzielacz pod kokpitem jakiego masz typu?,bo sprzet z tego samego roku ,tylko  diabli wiedza który zapas magazynowy  gdzie zamontowali

Seweryn dzięki za schemat  :rolleyes:  :)  ,nie wiem skąd go masz ale mega mi pomoze ,to B to ten od regulacji ciśnienia w calym układzie ,natomiast A to własnie to ten poziomy o którym Tobie mówiłem i chyba on robi to zamieszanie ,dzwoniłem dzis do chłopaków z Agro-Mar w poniedziałek mi wyjaśnią co i jak z nim nie tak,

ogólnie to ten mój rozdzielacz to chyba wyższa półka ,caly kosztuje 3 tyś :blink: ,a sam zawór 200 ,szkoda że cena nie idzie w parze z bez awaryjnością 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    626

hehe czyli moj sposób u ciebie nie ma prawa dzialac bo masz pod sekcje zewnętrzne podłączonego tura ,,rozepni jedno łącze i zrób tak jak pisałem wcześniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.