Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Oleje
dawid1983    1

witam ponownie  mam pytanie chcialbym wymienic olej w skrzyni tylko niewiem jaki  ciagnik ma przejechane 6800 mtg niewiem jaki poprzedni wlasciciel zalewal skrzynie  a do silnika zalewalem fuchsa 10w 30 moze jakis inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    31

dobry hydrauliczno przekładniowy spokojnie będzie ok aby nie robić na nim zbyt długo 1000mth to wystarczająco długo co do przebiegu to zupełnie serio policz ile ma lat i mth to raczej mało realne ale nie ma co się martwić bo jeśli będzie dbana skrzynia to będzie śmigać silnik to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    215

Do silnika:

- 15W40 - mineralny np. Turdus SHPD lub Mobil Delvac oraz cała masa innych ( 10W30 to półsyntetyk, nie potrzebny aż taki )

Do skrzyni i hydrauliki:

- Typu UTTO lub STOU, jeśli z polskich olei to polecam Orlen STOU 10W40 ( Agrol U to niby też hydrauliczno-przekładniowy ale nie stosuj go, chyba że lubisz mieć problemy ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    259

jak UTTO to do silnika i do skrzyni ten sam
ja dałem orlenoski stou i działa.
Jak zmieniasz to w przypadku czarnego pyłu lepiej wypuścić i przepłukać wszystkie siłowniki i zmianę zrobić dwa razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    215

UTTO (Uniwersal Tractor Transmission Oil)- olej hydrauliczno-przekładniowy

STOU (Super Tractor Oil Universal)- olej silnikowo-hydrauliczno-przekładniowy

 

Nie wprowadzaj w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    485

heh jaki se nalejesz, taki będzeisz miał... masz kasę to lej fuchsa, nie masz to ..... wpisz se na allegro utto i bierz najtańszy byle nie agrol albo tymbardziej hipol. A podstawa to nie mieszać z glutem sąsiada. W swoim mam najtańszy z Jasła i lata trzeci rok

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Jeździłem na AgroluU 3 lata bez negatywnych skutków (Aresem, gdzie skrzynia jest bardziej zaawansowana). Obecnie mam we wszystkich ciągnikach zalany Orlen Agro UTTO 10w30 i do Ferdka jak w temacie na pewno jest wystarczający. Do silnika polecam z Orlenu Platinum Ultor CG4 i wyższe klasy (CH, CI ) choć to zbędne. WG. instrukcji do silnika jest wystarczający olej wg. klasy API CD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

fakt - odwrotnie napisałem.
Dzięki za poprawkę - reszta się zgadza.
Ach - do silnika daję 15w40 ultor choć łatwiejszy rozruch zimą da stou ze względu na małe aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    215

TYLE TU DEBATY A JA CHCE KONKRETNEJ ODPOWIEDZI KTO MA MF -A NIECH SIE WYPOWIE JAKI KONKRETNY DO SKRZYNI I DO SILNIKA

 

Jakie oleje stosować wyjaśnia instrukcja obsługi ( nie forum ).

Może jeszcze kupić Ci ten olej i wysłać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

w instrukcji masz podane oleje których już niema w ofercie - pytanie uważam za zasadne.
W każdym razie Turdus czy Ultor albo inny SHPD do silnika się nada. Skrzynia jak wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. 
      Panowie chciałbym się dowiedzieć jakie objawy by były jak by był zapłon za próżny a jakie jak by był za wcześny. Bo ciągnik strasznie ciężko pali i właśnie myślę że jest coś z zapłonem. 
    • Przez RybbA1999
      Witam,mam problem otóż po wymianie tarcz i oringów na tłokach hamulcowych nie podaje oleju na pompki hamulcowe czytałem że przyczyną tego może być zapowietrzona pompa więc moje pytanie brzmi w którym miejscu się ją odpowietrza? 

    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.