Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Oleje
dawid1983    1

witam ponownie  mam pytanie chcialbym wymienic olej w skrzyni tylko niewiem jaki  ciagnik ma przejechane 6800 mtg niewiem jaki poprzedni wlasciciel zalewal skrzynie  a do silnika zalewalem fuchsa 10w 30 moze jakis inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    40

dobry hydrauliczno przekładniowy spokojnie będzie ok aby nie robić na nim zbyt długo 1000mth to wystarczająco długo co do przebiegu to zupełnie serio policz ile ma lat i mth to raczej mało realne ale nie ma co się martwić bo jeśli będzie dbana skrzynia to będzie śmigać silnik to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    227

Do silnika:

- 15W40 - mineralny np. Turdus SHPD lub Mobil Delvac oraz cała masa innych ( 10W30 to półsyntetyk, nie potrzebny aż taki )

Do skrzyni i hydrauliki:

- Typu UTTO lub STOU, jeśli z polskich olei to polecam Orlen STOU 10W40 ( Agrol U to niby też hydrauliczno-przekładniowy ale nie stosuj go, chyba że lubisz mieć problemy ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    302

jak UTTO to do silnika i do skrzyni ten sam
ja dałem orlenoski stou i działa.
Jak zmieniasz to w przypadku czarnego pyłu lepiej wypuścić i przepłukać wszystkie siłowniki i zmianę zrobić dwa razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    227

UTTO (Uniwersal Tractor Transmission Oil)- olej hydrauliczno-przekładniowy

STOU (Super Tractor Oil Universal)- olej silnikowo-hydrauliczno-przekładniowy

 

Nie wprowadzaj w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

TYLE TU DEBATY A JA CHCE KONKRETNEJ ODPOWIEDZI KTO MA MF -A NIECH SIE WYPOWIE JAKI KONKRETNY DO SKRZYNI I DO SILNIKA

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    522
(edytowany)

heh jaki se nalejesz, taki będzeisz miał... masz kasę to lej fuchsa, nie masz to ..... wpisz se na allegro utto i bierz najtańszy byle nie agrol albo tymbardziej hipol. A podstawa to nie mieszać z glutem sąsiada. W swoim mam najtańszy z Jasła i lata trzeci rok

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Jeździłem na AgroluU 3 lata bez negatywnych skutków (Aresem, gdzie skrzynia jest bardziej zaawansowana). Obecnie mam we wszystkich ciągnikach zalany Orlen Agro UTTO 10w30 i do Ferdka jak w temacie na pewno jest wystarczający. Do silnika polecam z Orlenu Platinum Ultor CG4 i wyższe klasy (CH, CI ) choć to zbędne. WG. instrukcji do silnika jest wystarczający olej wg. klasy API CD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

fakt - odwrotnie napisałem.
Dzięki za poprawkę - reszta się zgadza.
Ach - do silnika daję 15w40 ultor choć łatwiejszy rozruch zimą da stou ze względu na małe aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    227

TYLE TU DEBATY A JA CHCE KONKRETNEJ ODPOWIEDZI KTO MA MF -A NIECH SIE WYPOWIE JAKI KONKRETNY DO SKRZYNI I DO SILNIKA

 

Jakie oleje stosować wyjaśnia instrukcja obsługi ( nie forum ).

Może jeszcze kupić Ci ten olej i wysłać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Nie kazdy ma instrukcje....
Do tylnego mostu zalewam mobil fluid 424

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

w instrukcji masz podane oleje których już niema w ofercie - pytanie uważam za zasadne.
W każdym razie Turdus czy Ultor albo inny SHPD do silnika się nada. Skrzynia jak wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez ogrodniczek39
      Witam Forumowiczów ,
      Czy ktoś może pomóc i podać sprawdzony kontakt gdzie mogę zakupić nowy wałek atakujący do przedniego napędu dla Ciągnika 3115 ?
      Są ogłoszenia na internecie ale nie chcę wydawać pieniędzy na marne . 
      Awaria była w ubiegłym roku , lecz postanowiliśmy zregenerować wałek . Ciągnik przepracował może 10 Ha i problem nadal wystąpił .   
       




    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.