Maciek90

Blokada tylnego mostu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Dla pewności lepiej nitować na gorąco. Po pierwsze: łatwiej się nituje bo rozgrzane do czerwoności nity są miękkie, po drugie kiedy nity stygną to się kurczą i dociągają nitowane elementy. Przy nitowaniu na zimno po czasie może powstać luz, nity się zetną i całą robotę trzeba zaczynać od nowa.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markpp    1

Wielkie dzięki panowie za bezcenne informacje

wiedziałem że trzeba nagrzewać nity ale nie wpadłem na to żeby dziada najpierw skręci-super pomysł

myślałem nad trybami od zetora ale w garażu leżał już tryb talerzowy nówka od kilkunastu lat więc brat kupił tylko atak

i może jutro będziemy nitować jak wrócę ze szkoły


JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ KUPIĆ SIĘ NIE DAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA?... Oportunisto pier******...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

przy zaklepywaniu nitow pamietaja by to robic naprzeciw siebie wtedy na pewno nie przynitujesz krzywo koła talerzowego do mechanizmu różnicowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

markpp    1

Okij dzięki będę miał to na uwadze.


JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ KUPIĆ SIĘ NIE DAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA?... Oportunisto pier******...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

Mam pytanie, bo zbiera mi sie na remont tylniego mostu w mojej poczciwej 40 stce, i zasłyszałem że idzie załozyc mech od jakiegos zetora, chce wyeliminowac tym samym to tzw.jęczenie, chce zaczerpnąc informacji od bardziej doswiadczonych mechanikow od jakiego zetorka by to pasowało wszystko i ile kosztować by mogło? :) dzieki za odp pozdrawiam


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    1

za zetoroskie to około 1000 tak myślę ale w sąsiedniej wiosce mają taką przeróbkę nie wiem ile ich to kosztowało ale jak on jedzie to słychać tylko silnik i drobne szmery w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    26
Coś to za tanio, na pewno nie oryginał.

cena jak za tryby to w sam raz...

 

 

w naszej C-360 siedzi mechanizm róznicowy od zetora, juz pewnie ze 6lat, wtedy kosztował niecałe 700zł,

do tego jeszcze zwolnice od c-355/4011 i miód jest

 

 

 

 

Takze dopasujesz, koszt bedzie pewnie w granicach 1000zł ale bedziesz zadowolony...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Te tryby z allegro nie są oryginalne, są polskiej produkcji (kontaktowałem się ze sprzedawcą). Możliwe jednak że przy c-360 długo by chodziły, bo to nie zetor który ma 60-pare koni, tylko 52 KM. Ciekawe tylko, czy pasują bez żadnych przeróbek???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Ktoś kiedyś pisał, że trzeba podkładkę dotaczać pod tryb ataku, aby ten dobrze się zazębiał z kołem talerzowym, ale nie wiem czy to prawda. Może ktoś wie, to niech się wypowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    202

Podkładki albo regulację śrubą można zrobić by był odpowiedni luz między zębami, a zetorowskie tryby są dokładniej wykonane i zdajsie bardziej łukowate dzięki czemu stale zazębione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

kolo talerzowe z trybem zdajocym w 360i zetor 7211 i 7245 sa na wielkosc takie same tylko zeby w polskim sa proste a w zetorze sa łukowate dlatego nie słuchac jak pracuja .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Możesz kupić odzielnie mech. różnicowy polski i pare kół zetorowskich( tak jak koledzy wspomnieli zetorowskie pary są łukowe i ciszej chodzą). Tylko jak będziesz nitował talerz do obudowy nie rób tego w domu tylko idź na prase. Ja jak nitowałem w domu to wszystko się po ostygnięciu ruszało się i musiałem wszysto ścinać i na prasie nitować. Uważaj przy ustawianiu koła atakującego i talerza żebyś nie spasował za ciasno bo długo to nie pochodzi. Tak samo łożyska stożkowe na ataku i mechaniźmie różnicowym też nie mogą być za ciasno dokręcone- będą się grzały i szybko ulegną zużyciu. Jak masz zamiar kupować polskie zamienniki to tak: Obudowa- Skropol Sienica, Koronki, sworznie, satelity, podkładki- Ursus Komponenty lub też Skropol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

kiedys zmienialem z 5 lat temu łozyska na ataku, i spasowywalem podkladkami dystansowymi koło atakujace z kołem slonecznymi i luz na łozyskach, tak żeby kiedy wkrecalem miedzy nie kalke, nie przecinały jej tryby, i było miodzi, no moze prawie :) ale teraz wiem ze już jest tam wszystko wybite, zwolnice robiłem w zeszłym roku , bo wykończyły je bliźniacze kola :) zabieram sie za ten most w przyszłym tyg zobaczymy efekty


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Witam mam problem z blokadą mostu w 60-siątce bo jej właśnie nie mam w ogóle tego pedału ani nic jakie jest koszt tego wynalazku i na jakiej zasadzie to działa bo nie do końca wiem wiem że blokuje most i ciągną dwa koła na raz tylko jak to jest zbudowane jak by ktoś miał foty jak to wygląda to proszę wrzucić. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

blokadę pewnie masz tylko samego pedału brakuje. a dzieła to tak że sprzęgło kłowe w momencie włączenia spina trwale prawą półoś z koszem przekładni planetarnej i już ciągną dwa koła.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Ogólnie ma ktos foto tego wynalazku?

Wiem jak to działa dzieki tylko jak jest to zbudowane jest jakis wałek co blokuje czy jak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Należy zdjąć prawe koło, oraz zwolnicę. Dopiero wtedy będzie dostęp do dźwgni włączającej blokadę i możliwa będzie wymiana cięgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

jak pisze kolega Elektrotechnik

należy zciągnąć koło prawe oraz zwplnice z pochwą

wtedy masz całą blokade przed oczyma


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Witam mój problem polega na braku blokady różnicowej jako że w tych książkach sie nei mogę połapać nei wiem czego mi brakuje ponieważ schylając sie pod ciągnik nie ma tam nic pusta dziura w podłodze.

Czy mógł by mi ktoś zrobić fotke od spodu ciągnika własnie w tamtym miejscu po tym doszedł bym co kupic by ją mieć. Czy to jest bardzo skąplikowane ? Wszelkie rady mile widziane a najlepiej fotkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez TheEnd
      Cześć, skrzynie zrobiłem teraz czas na most. Most ze skrzynią rozdzielony i nie wiem jak się dobrać do wałka ataku i jego łożysk, ma luz wzdłużny około 4 mm i boczny też spory. Czytałem sporo i już nie wiem w którą stronę to ma wyjść, czy do mostu czy do skrzyni? 
      pozdrawiam
    • Przez aezakmi666
      Witam podziele sie objawami problemu na który może ktoś mi odpowie albo spotkał się z takim przypadkiem. C360 podczas orki ale orał nim kolega nie ja mówił że jak by włączala się blokada i czasem coś strzeliło ale ok na ziemi nie było oporów i jakoś zaoraliśmy. Dzisiaj miałem wyjazd na dalsze pola i wyjeżdżam na szose a tam jak by blokada nie można skręcic ale jakoś puścilo jade może 400m i traktor ściąga w lewo jak by lewe koło więcej mieliło niż prawe i kierownica w lewo tylko opony ścieram ale jak dam na wsteczny to puści. Kawałek ujechałem znów na drugą strone do rowu ściąga. Wracam powoli na 3 ok dałem na 4 znów zaczeło ściągać strzelilo coś i odpuściło. Zdażyło sie komuś coś takiego?
    • Przez Biskupc360
      Witam problem dotyczy c360 z drążka skrętnego jak używam podnośnika strasznie cieknie olej z jednej strony czego to wina oringów? A dodam że wałek skrętny ma luz dosyć duży na srubie rzymskiej
    • Przez janusz14
      mam ursusa c-360 i nie wiem coo mi się stało z wom ale nie moge go wyłączyć nawet jak na chama pociągne to dźwigienka ani drgnie ,;/ co może byc powodem tej awarii. jak usunąć tą usterkę;]?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj